Jamie má...

104 3 0
                                    

Jak jinak než jsem se probudila zase s kocovinou. Už to ani jinak neumím. Šla jsem si dát studenou sprchu, abych se probrala.
Vůbec jsem neměla nápady na dnešní den kromě noční práce za barem.

Řekla jsem si, že dnešní den udělám zase něco pro sebe, tak jsem si zašla na kosmetiku. Doporučila mi ji Olivia.
Napadlo mě to, protože jsem věděla, že v clubu bude i Jamie. Jsem ráda za to, že nikdo neví, že se mi líbí. Teda alespoň doufám, že to není na mně znát.
U kosmetičky mě už čekala Oli, objednala se stejně jako já.
Kosmetička byla strašně příjemná. Vyhladila mi pleť, měla jsem ji strašně hebkou bez žádných pupínků.
Po odchodu od kosmetičky jsme si s Oli sedly v parku dokud nás nepřešel červený obličej. Prý je to úplně běžné, tak jsme hold jen čekaly a čekaly.
Když nás to přešlo, rozhodly jsme se, že půjdeme na oběd. Kousek tady mají nové čínské bistro a obě jsme měly chuť na kung pao.
Prostředí bylo velice příjemné s hezkou čínskou výzdobou.

Bavily jsme se především o fotomodelingu. Oli mi říkala, že pokud se holky proslaví, novináři vytáhnou všechnu jejich minulost na povrch. V tom okamžiku jsem si vzpomněla na svou práci v salonu. Sice si ostatní myslí, že je to jen salon, kde se dělají masáže, ale podle toho, kolik tam chodilo lidí, to už tak tajné není. Rozhodně by nebylo příjemné, aby celý svět věděl o mé minulosti.
Možná, že to bylo špatné rozhodnutí, ale minulost to nevrátí.
Sex jsem vždy milovala a milovat budu. Napadlo mě, že bych dělala sexuální společnici pro takové ty boháče, ale nevěděla jsem jestli to riskovat skrz práci dělat fotomodeling.

Je to něco, co by pro mě mohlo mít budoucnost. Mohla bych být slavná a slavná=peníze. Před foťákem se cítím svá, nikdy mi to nevadilo.

Den uběhl jako po másle a začala jsem se připravovat na barmanku. Kafe a poté energetický nápoj byla jasná volba. Možná ne pro můj žaludek, ale to je vedlejší.
Černé šaty s výstřihem byla jasnou volbou pro větší díška. Tentokrát k tomu jen černé baleríny, podpatky by nebyly pohodlné. Make-up, na očích jen řasenka, ale dala jsem si záležet, aby řasy byly husté a dlouhé.
K tomu červená rtěnka.
Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a po stranách jsem si nechala pramínky.

Lilly přišla, že už musíme jít, tak jsem si vzala kabelku a vyšly jsme. Po cestě jsme si ještě zapálily.

Došly jsme do clubu a zatím ještě nebylo moc lidí. Jak jinak, v 8 večer tu moc lidí nebývá.
Připravily jsme si pracovní plochu a ještě jsem si opakovala nápoje. Některé jsem už za tu dobu zapomněla.
Postupně lidi přicházeli a překvapila mě jedna dáma, když chtěla namíchat Bloody Mary. Moc lidí si to totiž nedává.

Když už tady bylo dost lidí, nezastavily jsme se. Jeden drink po druhém. Chlapi většinou chtěli whisky a dámy spíše cocktaily.
Myslela jsem si, že příjde, ale i tak mě překvapil. Jamie.
O to víc mě překvapilo, když držel za ruku krásnou blondýnu.
Málem jsem z toho omdlela. Chtělo se mi brečet a dostala jsem vztek.
Byla sice hezká, ale na tom vůbec nezáleží. To já jsem ho chtěla.

........................................................................
Ahoj, vím, že se ptám asi velice "brzo"ale je tu alespoň někdo, koho to baví? :D

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat