Pan Morris

157 4 0
                                    

Budík zazvonil, zase musím do práce.
Vstala jsem, šla jsem si vyčistit zuby, namalovat se a obléct.
Dala jsem si makeup, pudr, řasenku, sytě červenou rtěnku a vykreslila si obočí. Nakulmovala jsem prameny vlasů na jemné lokny.
Dala jsem si nové černé jeany s bílou tříčtvrteční košilí a červené lodičky.

Na snídani jsem si dala bílý jogurt s jahodovým müsli a k tomu zelený čaj.
Po snídani jsem si šla ještě zapálit.

Chyběla mi Lilly tak moc, ale volat jsem jí nechtěla. Nechtěla jsem jí kazit plány s Jasonem.
Ona to nepřizná, on to nepřizná, ale všichni ví, že jsou do sebe zabouchlí.
Jako nějací teenageři. Dva grázlové.

Došla jsem do salonu a pozdravila Rebeccu a Christine, které stály za pultíkem. Vůbec se mi do toho nechtělo, tak jsem se zeptala jestli bych nemohla dělat nejprve masáže.
Rebecca mi řekla, že jo, ale, že nebudu dělat celou směnu jen tohle.

Došel starší pán, s šedivými vlasy i vousy, ale byl hezký. Upravený, a bylo vidno, že je bohatý. Luxusní hodinky, boty, hezký svetr i hezké kalhoty.

"Dobrý den, vy jste pan Morris?"
"Ano to jsem."
"Tak pojďte za mnou."

"Odložte si v koupelně a dejte si kolem pasu ručník. Já mezitím nachystám olejíčky."

Na jeho věk měl vcelku dobrou postavu, žádné velké břicho.
Šplíchla jsem si na ruce olejíček s kokosovým výtažkem a mlíkem a začala ho masírovat. Měl opravdu hodně ztuhlé ramena, na to jsem musela trochu zatlačit.
"Slečno, máte hrozně jemné ruce, jak to děláte?" Zeptal se mě pan Morris.
"To mám z tich olejíčků, hodně hydratují a zjemňují pokožku. Vy budete mít jemné záda."

Pán zaplatil u Rebecci a odešel.
Došla jsem za ní a řekla mi, že už bude chodit jen za mnou, takže budu mít někdy střídavou práci.
Byla jsem ráda, ten pán byl hrozně milý.

Došel další zákazník. Hádejte kdo by to mohl být? Ano, správně, zase Ben.


Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat