Nejlepší na tom všem je, že mi lidi říkají, že nevypadám na to, jaká jsem. Prý jsem nevinná. Čím míň lidí toho ví, tím líp. Nechtěla bych, aby si všichni o mě říkali jaká jsem kurva, i když je to pravda.
Došla jsem do práce a řekly jsme si, že nebudeme skoro vůbec v oblečení, jen spodní prádlo s nějakýma doplňkama. Tak jsem šla hned do převlékárny. Já jsem si dala mini sukni, červenou s kostkama bez kalhotek, červenou krajkovanou podprsenku, podvazky a červené velké lodičky. Na oči jsem si dala brýle, abych vypadala tak nějak jako učitelka. Chris měla bílé spodní prádlo a bílé lodičky, do vlasů si dala bílé kytičky. Mělo to představovat vílu. Ostatní měly jen spodní prádlo a lodičky. Doplnily to nějakýma nadkolenkama.
Když jsme byly připravené, za chvíli došel docela dost pěkný chlap. Byl hodně namakaný a byl hrozně hezký. Postavily jsme se do řady a zeptal se nás, jestli může mít s námi trojku. Řekly jsme, že jo. V téhle branži se nebránil nikdo ničemu. No a hádejte koho si vybral? Mě a Christine za to, že jsme nejlépe oblečené. Byla jsem za to ráda. Mít trojku s pěkným, nejspíš zkušeným chlapem a nádhernou Christine.Obě dvě jsme ho chytly za ruku a zavedly do pokoje. Na jeho uplých kalhotech šlo vidět, že se mu líbíme.
Hodily jsme s ním na postel. Chris mu vyzula boty, já jsem ho zbavila trička a o kalhoty a boxerky jsme se postaraly společně.
Měl ho fakt hodně tvrdého.
Vzala jsem si ho do ruky a začalo ho honit, Chris ho líbala na rty. Potom si sedl na postel, Chris mu kouřila v kleče a mě prstil.Lehl si na postel a já si na něj sedla. Mezitím mi Chris líbala prsa a pak do ní strčil prsty.
Líbilo se mi to. Když ho měl tak tvrdého a většího, dotýkal se mi přímo na bod G a třel o něj. To mě přivádělo do nejlepších okamžiků.
Orgasmus je prostě orgasmus. Není nic lepšího.Potom se to vystřídalo a mezitím jsem se líbala s Chris. Chtěl, aby jsme si pohrály i spolu. Tak jsme se líbaly, prstily, lízaly kundičky a tak dále. Hrál si s náma a my si hrály s ním.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?