Vešla jsem k Lilly do bytu a pozdravila ji. Zrovna měla na stole kokain a plno peněz.
"Dáš si?" zeptala se. Chvíli jsem přemýšlela a nakonec jsem si s ní dala. "Wow tak to je síla!" zakřikla jsem. Po chvíli jsem byla hrozně nadržená a začali jsme se líbat.
Chtěla jsem ji jako nikdy víc.
Byla tak sexy a rozkošná zároveň.
Šla jsem napustit vanu a rychle jsem ji vyslíkla. Opřela jsem si ji o zeď a strčila jí tam 2 prsty.
"Lucy! Lucy!" zašeptala. "Neboj holčičko, to není všechno, vlez si do vany" řekla jsem jí.
Ve vaně jsem jí chytla prsa a začala jí lízat její kundičku.
"Oh, ne" řekla Lilly a podívala se směrem na dveře.
Ve dveřích stál Jason s nafouklýma kalhotama. Jason je Lilly kamarád se kterým prodává drogy.
"Přidej se k nám" řekla jsem mu.
Vytáhl z kalhot své péro a přišel k vaně. Začali jsme mu ho kouřit.
Řekl nám ať jdeme z vany a rovnou do postele.
Usušily jsme se a lehly si na postel.
Já jsem ležela na zádech, Jason byl mezi mýma nohama a lízal mě a Lilly byla nademnou a jí prstil.
Potom nám řekl ať jdeme na pejska.
Poslechli jsme. Mě prstil a Lilly šukal. Potom se to vystřídalo.
Když skončil, stoupl si a kouřili jsme mu ho.
Udělal se nám na kozy.
"Kurva vy jste dobré!" řekl a já se musela smát.
"No, víš, tohle je tak nějak moje práce."
"Nevychlubuj se" řekl s úsměvem a dal mi peníze s krabičkou Camelek.
Pak řekl, že si musí ještě něco zařídit a hned odešel."Pojď Lilly, pujdem nakupovat" řekla jsem jí a ona souhlasila.
Nakupování stylem čmajzni to.
Když jsme vešli do nákupáku hned jsem uviděla nádhernou světle modrou podprsenku.
Vzala jsem jich asi 6 a vešla do kabinky. Bylo dobré rozhodnutí si dnes nevzít podprsenku.
Zubama jsem utrhla cedulku a dala si podprsenku na sebe a ostatní jsem tam vrátila, jakoby nic. Lilly udělala to samé.
Potom jsme si už opravdu koupili nějaké další oblečení a spokojeně odešli. Ještě jsme si zašli do Starbucksu pro kafe a šli domů.
Jo, Lilly má byt hned vedle mě takže se vzájemně navštěvujeme.
Známe se už od dětství a nikdy by mě nenapadlo, že skončíme takhle.
Jenže, obě dvě prostě milujeme peníze. Ať už je to z drog nebo ze sexu, na tom nezáleží. Baví nás to.
Jsem prostě nynfomanka. A když za to můžu mít prachy, tak proč ne?
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?