Probudila jsem se dřív než Jamie, a tak jsem měla možnost ho sledovat, když spal. To uvědomění, že vlastně mám v posteli někoho, koho jsem si tak moc přála. Naběhla mi husí kůže.
Zavolala jsem pokojovou službu, aby mi donesla snídani. Nasnídala jsem se a nechala ještě Jamiemu. Potom jsem si dopřála sprchu v luxusním sprchovém koutě. Byl celý průhledný. Byla jsem hodně zamyšlená a ani nevnímala, co je okolo. Do koupelny vešel Jamie. Tak strašně jsem se ho lekla.
Vykřikla jsem: "běž pryč!"
Ale Jamie odpověděl: "Ne, nikam nejdu. Chci si tě vychutnat nahou."
Byla jsem strašně nervózní, nevěděla jsem, co chce se mnou dělat. Srdeční tep se mi zrychlil o několik sekund.
"Myslím, že jsi byla doslova nasraná, že jsem ti nedal. Ale nebylo to kvůli tomu, že bych tě nechtěl. Jen jsem prostě nechtěl všechno uspěchat, jako s tou krávou. Vím, že je asi blbé, že ji tak nazývám, ale jí ani jinak nazvat nejde. Byla to akorát zlatokopka, nic jiného. A nejprve jsem tě chtěl poznat."
"Děkuju, že jsi mi to vysvětlil."
"Chceš ho tam?"
"Nemusíš se ptat. Zapni sprchu."
Jamie stlačil tlačítko, aby se spustila sprcha. Pomalu a procítěně mi ho tam strčil. Bylo to tak vzrušující. Ruce jsem měla na skle. Nikdy a s nikým mě to tak nevzrušovalo. Možná proto, že jsem do nikoho nikdy tak zamilovaná nebyla.
Obmotal si mě kolem pasu, vypl sprchu a položil mě na postel. Byli jsme v poloze misionáře. Ruce mi dal nad hlavu a spojil je s jeho. Nemohla jsem se ho nabažit. Jeho tělo bylo tak dokonalé. Potom jsem si uvědomila, že vlastně nemáme žádnou ochranu.
"Jamie my nemáme ochranu!"
"Já vím, neboj se."
I když je pravda, že kdybych byla těhotná, tak by mi to s ním nevadilo.Výdrž měl teda nehoráznou. Ještě si mě otočil na bříško, aby měl pohled pěkně zezadu. Držel mě za boky a trochu tvrději přirážel. Oooh bylo to tak úžasné. Udělal se mi na prdelku.
Šli jsme se znovu umýt a Jamie si konečně snědl svou studenou snídani."Lucy mám pro tebe překvapení."
"Jaké?"
"No kdybych ti to řekl, už by to nebylo překvapení přece. Vem si na sebe něco hezkého."
Myslím, že mě hned napadlo co si vzít. Černé krajkové kraťase, bílá volná košile a sandálky.Šli jsme do přístavu a tam si Jamie půjčil člun.
"Podíváme se po okolí ne?" řekl radostně.
"Anooo" usmála jsem se.
Po půl roce jsem měla sex a on mě ještě bere na člun. Může existovat někdo lepší?
Sedli jsme si do něj. Jamie byl vzadu a já vepředu.
Jeli jsme kolem spousty malých ostrůvků. Voda byla krásně čirá a všude byly krásné palmy.
Něco takového jsem ještě nezažila a byla jsem ráda, že jsem konečně někde jinde, než v hlučném prostředí.
"Zastavíme na tomhle ostrově. Má tady být nějaká malá restaurace."
Dali jsme si pečenou rybu s marinádou a zeleninou, k tomu jsme si dali brambory a vybrali jsme si bílé víno.
Vlastně bylo na mně, co vyberu, tak mě ani nezajímalo, jestli jí ryby.
Pak mi nakonec řekl, že ryby nemusí, ale když jsem to vybrala já, tak neodmítne.
Myslím si, že se v jídle celkem vyznám, i když nemám moc času vařit. V budoucnu bych určitě chtěla dům s velkou kuchyní.
Když nám to přinesli, byla jsem natěšená. Jídlo vypadalo hrozně dobře. I Jamie hleděl.
Ryba nebyla suchá, byla pěkně šťavnatá a ta marináda byla příjemně sladká. Brambory byly s bylinkami.
"No teda Lucy, ty víš co je dobré. Někdy mi musíš uvařit."
"No to si piš!" Radostně jsem odpověděla.
"Já teda jím hodně, ale tohle mě fakt nasytilo. Je to výborné."
On a že hodně jí? Vůbec to tak nevypadá.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?