Ráno mě probudilo třeštění hlavy a bylo mi celkově strašně. Šla jsem si připravit tabasco, tak jak mi radila Oli a udělala jsem stojku o zeď.
Do práce se mi vůbec nechtělo, obzvlášť když se k nám Rebecca začala chovat hnusněji a nechávávala si víc peněz pro sebe.
Aby si mohla rozhodovat o penězích, tak řekla, že zákazníci budou platit u ní. Alespoň, že nám můžou dát potaji nějaké díško. Začala jsem premýšlet, že bych s tím skoncovala, jenže nic neumím.
Co bych jiného mohla dělat? Za barem bych si vydělala jen podle toho jaké by byly show.Za chvíli se na mě přišla podívat Oli, jestli jsem v pohodě.
Kruci. Začala se mi vybavovat ta trapná situace kdy jsem vyjela po Jamiem a on mě odkopl. Když se na to ale dívám zpětně, alespoň je gentleman a nevyužil mého alkoholu v krvi. Vypadá odlišně od všech. Elegantní, sexy, přitom rozumný. Věděla jsem na 100% že on rozhodně děvkař nebude.
Pozdravila jsem Oli a řekla jí, ať jde dál. Zrovna mi přišla říct, že mají konkurz na fotomodelky a že já na to mám jak výšku, tak i postavu. Zaujalo mě to, řekla mi, že je to zítra v 9:00 hodin a že mám přijít odlíčená.
Lekla jsem se toho slova "odlíčená" jelikož si připadám bez makeupu blbě.
Řekla jsem jí, že přijdu. Ona mi naoplátku řekla, že má ještě nějaké zařizování, tak, že už půjde.
Nevadilo mi to, chtěla jsem být chvíli sama.Vzala jsem do ruky Viga a tulila se s ním. Byla jsem líná něco dělat tak jsem se zamuchlala do peřin a pustila si televizi. Vigo mi ležel u pasu.
Za chvíli mi zazvonil mobil a Rebecca se mě ptala, kdy přijdu. Řekla jsem jí, že na druhou směnu.
Začalo mě to přestat bavit. Dříve bych to nedokázala říct, ale tohle je jediné, co mě vyléčilo z nynfomantství. Vidět jednou hezkého muže, ale potom starého, který si myslí, že bych mohla být jeho fackovací panák.
Zase to na mě začalo nějak všechno padat. Škoda, že nemám doma nějaký chlast, do obchodu se mi nechce.Asi jsem usnula. Probudila jsem se až ve 4 hodiny odpoledne.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?