Nový club

103 2 0
                                    

Došla jsem zklamaná domů a byla jsem pěkně naštvaná. Z toho focení ne, to se mi líbilo. Užívala jsem si to.
Ale nejhorší bylo setkání s panem báječným. Už jsem si myslela, že nejhorší okamžik byl, když mě viděl zpocenou a nenamalovou v posilovně, ale né. Musím zaklepat, ale teď to fakt byl nejhorší okamžik.
Měla jsem tomu kadeřníkovi říct, ať mi ty vlasy vrátí zase do normálu.
Mé zrzavé vlasy a natupírované, opravdu jsem vypadala jako slepice.

Udělala jsem si lehký salát s kuřecím masem na medu.
Nakrájela jsem pekingské zelí, cherry rajčátka a papriku.
Kuřecí maso jsem udělala na pánvi.
Přidala jsem vodu, med, trochu soli a pepře a ještě nějaké koření. Na konec jsem dala trošku smetany.
Na připravený salát jsem si naložila maso a do skleničky jsem si nalila pomerančový džus s dužninou.
Měla jsem tak velký hlad a už nehoráznou chuť na takový oběd.

Potom jsem si vlezla do vany a snažila se nějakým způsobem umýt a učesat vlasy.
Nakonec se mi to podařilo.
Ještě jsem si napatlala na vlasy olejíček abych je neměla zničené.
Byla jsem už potom líná něco dělat, tak jsem si šla na chvíli odpočinout.
Vzbudila mě Lilly, že si roztrhla kalhoty, tak jestli s ní nepůjdu do obchoďáku.
Oblékla jsem se a vyšly jsme.

Ještě jsem jí řekla, že si zajdu do kadeřnictví, tak šla se mnou.
Pozdravila jsem Sofii a řekla jí, aby mi  vlasy trochu zesvětlila a ostříhala konečky.

Hotovo. Zaplatila jsem jí a šly jsme do obchoďáku.
Kupodivu nebylo moc lidí jako vždy bývá.
"Jaké se ti roztrhly?"
"Takové ty černé s děravýma kolenama."
"Tak to ti jedna díra nevadí, když už je děravé máš, ne?"
"Ha, ha, ha. Kam na ty vtipy chodíš. Mám díru mezi nohama."
"No možná kdybys nebyla taková dračice..."
"Buď ticho!"
A já se neustále smála.

Vešly jsme do nějakého obchodu a tam jsem hned uviděla ty kalhoty, tak jsem jí je podala ať si je jde zkusit.
Měli tam i krásné spodní prádlo a nebyla bych to já, kdybych si nic nevzala.
Takže černá krajková podprsenka s brazilkama byla hned první volba.
Šla jsem za Lilly do kabinky, aby mi řekla, jestli v tom vypadám dobře.
"Víš co, Lucy, taky bych si mohla nějaké vzít. Jdu si vybrat, tak tady počkej."
Řekla bych, že jsem v tom vypadala fakt dobře. Ale komu to teď budu ukazovat, že.
Lilly si vybrala to stejné akorát v bílé, tak jsme udělaly pár sexy fotek a šly zaplatit.

Ještě jsme si šly dát kafe a pak domů.
Rozhodly jsme se, že večer pujdeme do nějakého nového clubu.

Bylo půl 7 večer, tak jsem se šla už připravovat.
Dala jsem si to nové spodní prádlo, černé mini šaty s holýma zádama a černé velké podpatky.
Vlasy jsem si jen vyžehlila a nalíčila se. Dala jsem si make-up, který jsem zafixovala pudrem, na oči jsem si dala linky a řasenku a vykreslila jsem si obočí. Na rty jsem si dala tmavě červenou rtěnku a už jsem byla hotová.
Lilly vypadala úžasně. Ale byla úplný opak mě. Byly jsme jako black&white.
Ona měla bílé šaty na ramínka s menším výstřihem, bílé podpatky a nakulmované vlasy. Na očích měla šedo-bílé stíny a na rtech měla světle růžovou rtěnku.

Club vypadal úplně úžasně.
Všude byly barevné světla. Svítil i bar a samozřejmě jsme šly hned k němu.
"Lucy vždycky máš tu Mai Tai a já ji ještě nikdy neochutnala."
"Ne? No tak to musíš. 2x Mai Tai" zakřičela jsem na barmana kvůli hlasité hudbě. Club byl opravdu obrovský. Byly tady asi 4 bary. A neuvěřitelně velký parket.
Upíjely jsme z brček Mai Tai a alkohol nám vztupoval do mozků.
Na baru jsme si ještě zapálily a pak jsme šly tancovat. Po tancování jsme si šly ještě na bar dát znovu Mai Tai a zapálit si a potom zase tancovat.
Už jsem byla trochu ve větší náladě a když se ke mně přiblížil nějaký sexy chlap, hned jsem ho uklofla. Nahoře v klubu byly pokoje tak jsme si šli užít.
Po dlouhé době jsem měla sex a bylo to úžasný. Sice jsem neměla orgasmus, ale vzrušení bylo velké.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat