"Ahoj, to se si to se mnou tak líbí, že za mnou chodíš každý den?."
"Možná."
"A co to bude dnes? Masáž, nebo sprcha, nebo normal?"
"Dnes bych si dal koupel."
"Dobře, pojď se mnou napustit vanu.""Bene vyber si. Čokoládová pěna, jahodová, mangová, s růží, nebo banánová?"
"Dej tam trochu čokoládové a trochu jahodové."
Vlezli jsme si do vany a umývala jsem mu záda.
"Stacy jak to děláš, že jsem z tebe tak nadržený?"
"To netuším."
"Sedni si na mě."
"Ve vaně to pujde blbě s kondomem."
"Nemusím ho mít."
"Musíš, jsi v bordelu."
"Faajn. Tak pojď do postele."
Ben mě usušil a šli jsme do postele.
Dnes byl hodně romantický, zastřel žaluzie a zapálil svíčky.
Jemně to do mě strčil při poloze misionáře a já se ponořila do říše vzrušení.
Když jsme se oba udělali, šli jsme si zapálit. Líbilo se mi jak si umíme spolu popovídat.
Potom mi dal peníze a odešel.Když jsem skončila v práci, měla jsem jít k Olivii na večeři i s její rodinou.
Oblékla jsem si bílé krajkové šaty, meruňkové sandálky a vlasy jsem si zapletla do rozcuchaného rybího copu do boku. Po stranách jsem nechala pár pramínků trčet.
Vzala jsem si malou bílou kabelku a šla. Olivia se pro mě stavila autem.Vešla jsem k Olivii do domu a u dveří mě hned přivítal její otec Frank a její matka Julie. A potom mě přivítal její bratr Jamie, jehož obličej jsem už stoprocentně někde viděla, ale absolutně jsem si nemohla vzpomenout. On se na mě taky díval zaskočeně, jakoby mě už viděl.
Stůl byl nachystaný tak jsme se posadili.
Bylo marinované kuře s pečenýma bramborama nakrájené na plátky.
Bylo to naprosto vynikajicí. Kuře bylo marinované na medu.Po kuřeti jsme ještě měli dezert a já se bála, aby se mi nerozjel zip u šatů, protože jsem byla fakt plná.
Navíc Jamie seděl naproti mě a hrozně mě to rozptylovalo. Byl tak sexy.Po večeři mi Jamie řekl, že mě odveze domů. Už jsme byli v autě a Jamie promluvil. "Ty hrozně ráda strkáš do bratra své kamarádky, co?"
"Moment, cože?"
"Nepamatuješ si mě? Myslím, že by jsi na mě jen tak nezapomněla. Muž, do kterého si strčila na chodníku."
"Ouu kruci, já si říkala, že jsi mi povědomý."
A oba dva jsme se začali hrozně smát.
Můžu vám říct, náhoda je prostě náhoda.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?