Znásilněná

226 5 0
                                    

Když jsem vyprovodila Bena, objevil se další zákazník. Mohlo mu být kolem 35ti, černovlasý, normální postava. Vypadal celkem namyšleně.
"Nemám moc času, jen mi ho vykuř"
řekl. "Dobře"
Stáhla jsem mu kalhoty a měl ho poměrně velkého.

Když jsem mu vykouřila rychle mi dal peníze a odešel.

Potom jsem měla další 4 zákazníky a šla jsem domů. Konečně domů.
Když jsem došla, dala jsem si moji oblíbenou koupel. Smyla jsem ze sebe všechnu tu prostituckou špínu a začala jsem brečet. Psychicky jsem se zhroutila. Zavolala jsem Lilly a ta hned došla.
"Lucy, co se stalo?"
"Jeden zákazník...nelíbilo se mi to. Šukal mě do análu a bolelo to. Tekla mi krev. Byl na mě hnusný, hodil se mnou o zeď."
"Řekla jsi to Rebecce? Nebo někomu?"
"Ne, nic by s tím neudělaly a ještě by mi řekly, ať si na to zvyknu."
"Nemůžeš to tak ale přece nechat."
"Lilly, jsem prostitutka, kurva, šukám za prachy, chápeš? Ti chlapi si můžou se mnou dělat co chtějí."
"Vím co tě uvolní."
Lilly donesla přesně to, co jsem si myslela. Byl to zase koks.
"Dej si zlato" pobídla mě Lilly.
"Dobře, ale první si dejme cígo."

Možná, že jsem byla uvolněná, ale přestat myslet jsem na to nemohla.

"Pojďme do clubu" řekla jsem Lilly.
"Okey."

Když jsme došly, hned jsem šla k baru.
"Jednu Mai Tai"
Miluju to. U mě je na 1. místě koktejlů.
Lilly si dala malinové Mochito.
Když jsme si vypily drinky, šly jsme tancovat.
Mai Tai je docela dost alkoholický drink, takže jsem měla náladu opravdu dobrou.
Seznámila jsem se tam s jednou holkou. Jmenuje se Olivia. Je hrozně milá a zábavná. Má dlouhé blond vlasy a modré oči.
Je to modelka, má opravdu nádhernou postavu. Závidím jí její dlouhé hubené nohy.
Lilly potkala v clubu Jasona, takže jsem byla chvíli sama a pak jsem narazila na Olivii.
Tak trochu jsem se opila. Po Mai Tai jsem měla ještě Sex on the beach a Margaritu. Sotva jsem stála na nohou.



Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat