Dovolená

51 3 0
                                    

O půl roku později...

Stalo se toho fakt hodně.
Přibrala jsem, pak jsem byla vychrtlá, protože jsem byla posedlá zdravým stylem. Přestala jsem kouřit, teda občas si zapálím a samozřejmě bez alkoholu a drog. Chodila jsem do posilovny, kde jsem se parkrát potkala s Jamiem a pomáhal mi cvičit. Chodila jsem i k výživovému poradci, který mi taky hodně pomohl. Chtěla jsem mít tělo tip ťop, aniž by se dostavoval jojo efekt. Pila jsem hodně čisté vody, jídlo si vážila na gramy. Ovoce jen do oběda, jinak ke každému jídlu zeleninu. Saláty, kuřecí maso se zeleninou, tmavé pečivo, ořechy. Opravdu jsem tvrdě dřela, abych se Jamiemu zalíbila.
Víte proč?
Protože právě teď jsem na domluvené dovolené na Floridě presněji v Miami south beach a užívám si s Lilly, Oli a Jamiem. Jelikož je Lilly už delší dobu bez Jasona a Jamie bez té krávy, kterou jsem musela často trpět, domluvili jsme se, že prostě potřebujeme dovolenou....

Ani vlastně nevím, jak jsme se všichni dali dohromady.
Vlastně jsem si ani nemyslela, že by mě Jamie chtěl, tak jsem předpokládala, že budeme jen kamarádi, ale přece jen se ke mně nějak má. V práci to jde víc než skvěle. S Oli jsme byli v New Yorku a byli jsme tak oblíbené, že o nás psali v novinách.
Nadpis byl: "Nové hvězdy z Filadelfie?"
Jsem na sebe tak pyšná a myslím si, že si tu dovolenou zasloužím.

Jamie nám to všem zaplatil. Bydlíme v luxusním hotelu s výhledem na moře...a...jsem s ním v apartmá.
Jamie má leteckou firmu a je dost dobře finančně zajištěný, plus má nějaké akcie.

Byl večer a holkám dlouhá cesta asi nestačila, protože se chtěly jít bavit.
Jamie nebyl nějak nadšený, ale přece jen ho přemluvily a já samozřejmě musela jít taky.
Party kousek od pláže s barem.
Když jsme přišli, zrovna byla barmanská show i s ohněm. Tohle mě vždy bavilo. Oblečení jsme ani nijak neřešili, protože jsme museli jít hned. Jamie měl do půlky rozeplou volnou černou košili s bílými kraťasemi. Holky měly obě dvě černé šaty na ramínka a já měla bílé.

Doufám, že si dnes večer zašukám, protože při pohledu na něj teču. Neměla jsem sex už přes půl roku. To u mě ani není možné. Tak moc bych ho chtěla mít v sobě. Má tak nádherný pronikavý pohled a jak se usmívá. Achjoo.
Hned bych si mu sedla na péro.
Ale nemůže říct, že ho nevzrušuju, protože jeho kalhoty říkají něco jiného. Buď ho má tak velkého, nebo mu fakt stojí.

Jejdamane zase na to myslím! Musím si dát drink. Už jsem dlouho neměla a snad nebudu abstinovat na dovolené.
"4x Sex On The Beach!!!" zakřičela jsem co nejvíc to šlo. Jamie prohlásil, že nechce, ale já ho umlčela slovami, že mě to vůbec nezajímá a je to na mě. Nakonec se nechal. Když nerozkazuje on, vypadá jak štěňátko.
Party byla v plném proudu. Bylo to fakt úžasný. Tancovat u pláže, vidět barmanskou show, koukat na hvězdy, koukat na Jamieho.
Holky jsem nemohla najít. Kam jako zmizly?
Zeptala jsem se Jamieho jestli je neviděl a on řekl, že ne.
Ale mně to bylo vlastně jedno. Hlavně, že se mi neztratil Jamie.
Šli jsme si sednout na molo. Řekl mi, že rád jezdí downhill. Po lese, po písku, v blátě a hlavně po kopcích.
To bych do něj opravdu neřekla. Myslela jsem si, že chodí jen do posilovny. Důležité je hlavně kolo, které má za několik statisíc. Jde vidět, že když ho něco baví, tak do toho jde naplno. Kromě mě teda, no.
Tuhle chvilku jsem si nemohla nechat ujít. Být u moře na molu, pod nebem plným hvězd. Musela jsem ho políbit, i kdyby to znamenalo cokoliv.
Tentokrát mě neodstrčil. Jeho hebké rty se dotýkaly mých. A moje kundička už to taky cítila.
Zeptal se mě, jestli už nepůjdem. Samozřejmě jsem celá natěšená řekla ano. Když jsme ale došli do pokoje, políbil mě, vyslékl se, šel se osprchovat a spát. Ale mezitím jsme uslyšeli divné zvuky. Holky mají pokoj vedle nás. A ano, slyšeli jsme dobře. Absolutně by mě nenapadlo, že by Olivia byla lesba. Jen o Lilly vím, že je bi.
"Jamie?"
"Ano?"
"Tys věděl, že je lesba?"
"Hele buď ticho, mohla si mi to říct."
"Cože? Já to ale nevěděla, jinak bych se tě neptala."
"Fakt ne? Tak to promiň."
"Nevadí ti to?"
"Je to moje sestra, je to divný, ale...co se dá dělat. Čekal jsem ale jiné přiznání místo toho, abych slyšel tyhle zvuky."

Byla jsem tak moc nadržená. Ony si to tam rozdávaly a já měla vedle sebe dokonalého chlapa, který mě asi odmítá, nebo já nevím už.
Snažila jsem se usnout, ale jen tak jsem se převalovala, zatímco Jamie už sladce spal.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat