Hoofdstuk 1

6.9K 49 1
                                    

Emma POV.

Yess eindelijk nog 1 dag en dan ga ik verhuizen naar Londen.Men ouders zijn gescheiden en men moeder gaat in Londen wonen.Heb ik even geluk dat ik mee mag.Ik heb nog 2 andere broers maar die wouden bij men vader blijven.'Emma kom je moet naar school!' roept mijn moeder van beneden.Ik pak snel men tas in , ren van de trap af en geef men moeder een kus.Ik stap op de fiets en race weg.Ondertussen dat ik fiets bedenk ik me dat ik mijn broers echt niet vaak meer ga zien.Er loop een traan over men wang.Ik ga het leuk krijgen in Londen zeg ik tegen mezelf.Inmiddels ben ik al bij mijn school aangekomen.Ik loop de school binnen en wordt direct bestormd door mijn vriendinnen.Wat zal ik ze erg gaan missen.'Dit is de laatste dag dat je hier bij ons bent' zegt Sanne.Ik zie dat ze in huilen uitbarst.Ze al sins groep 2 mijn beste vriendin.Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel.'We gaan iedere week skypen!' roep Tessa.'We houden contact via whattsapp' stel ik aan Sanne voor.Ze vind het een goed idee.Opeens zie ik allemaal kinderen op ons aflopen.'Ik denk dat de bel is gegaan' zegt Sanne (die nog steeds tranen in haar ogen heeft staan).Kom laten we gaan zeg ik.We lopen de 3 trappen op en komen het lokaal binnen.Bléehh geschiedenis...

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu