Hoofdstuk 24

959 19 1
                                    

Emmas POV

Ik zit op Louis' schoot opweg naar de Primark.'Hoelang nog?' vraag ik.'Ongeveer nog 20 minuten' zegt Zayn.Louis speelt met mijn haar.'Wat is je haar zacht' fluistert hij in mijn oor.Ik grinnik en kijk uit het raam.'Ik ben bijna jarig hè' zeg ik.'I know!' zeggen de jongens tegerlijker tijd.'Nog 2 dagen!' zeg ik.'Ik heb dan een verassing voor je' zegt Louis.'Louis, je weet dat ik niet van verrassingen hou' zeg ik.Ik geef hem een kus op zijn neus en kijk dan weer uit het raam.We rijden de stad binnen.'We zijn er bijna' zegt Zayn.Na nog 1 minuut te hebben gereden komen we aan bij de Primark.Ik pak mijn tas en stap de auto uit.Ik pak Louis' hand en loop samen met de jongens naar binnen.'Zullen we eerst de Primark of eerst de andere winkels in?' vraagt Niall.'Eerst naar de Primark!' zeg ik.We lopen samen de winkel binnen.'Ik ga met jou mee' zegt Louis.'Dankje schat!' zeg ik.Samen loop ik met Louis naar de vrouwen-afdeling.Na dat ik wat dingetjes hebben gepakt loop ik naar de pakken.'Louis..welke moet ik kiezen?' vraag ik.'Umm..deze!' zegt ie en houd een pak omhoog.Het is een varken.'Mijn klein biggetje!' zegt ie.Ik grijns en pak het pak aan.Ik pak de andere kleren en loopt samen met Louis naar de mannen-afdeling.'Nu pak ik een pak voor jou!' zeg ik en ren naar de pakken.Ik trek en superman-shirt uit een rek en hou hem omhoog.'Cool!!' roept ie.Hij pakt hen van me aan en neust tussen de andere kleren.'Zullen we zo gaan passen?' vraagt ie.'Ja' zeg ik.Ik pak zijn hand en trek hem mee.Ik ga in het 1e hokje en Louis stapt in het 2e hokje.Ik hoor de andere jongens ook binnen komen en ik steek mijn hoofd om het hoekje.'Jongens, eerst het pak aandoen!' zeg ik.Ik pak mijn pak en doe hem aan.Ik loop het pashokje uit en zie dat Louis al in zijn superman pak staat.'Hé superhero!' zeg ik.'Hé biggetje!' zegt Louis.We moeten allebij lachen als Zayn uit het hokje komt.'Hé pinguin!' zeg ik.Hij grinnikt en komt naast ons staan.Na een tijdje komt Harry ook uit het pashokje...hij is De Hulk.Liam is een hond, en Niall Badman.Louis en ik hadden nog de meeste dingen dus Zayn, Harry, Niall en Liam gingen alvast hun dingen afrekenen.Nadat ik mijn kleren had gepast stond Louis al buiten.'Welke neem je?' vraagt ie.'Umm..deze 4' zegt ik.Louis pak de kleren van mij aan en ik hou zijn pak en mijn pak vast.Als we in de rij van de kassa staan hoor ik dat mensen door de winkel rennen.'OMGG DAT ZIJN EMMA EN LOUIS!!' hoor ik iemand schreeuwen.Er komt een bewaker van de Primark naar ons toe lopen en lijd ons naar een rustig plekje.Hier hebben we alles betaalt en zo lopen we de winkel uit.Ik zie dat de jongens bij Starbucks zitten.'Laat ze nog maar even zitten wij gaan wel even naar de Adidas winkel' fluistert Louis in mijn oor.Ik knik.'Jongens wij gaan even naar de Adidas winkel!' roept Louis.Ze knikken en dan lopen we naar de winkel.Louis rent gelijk naar een rek met voetballen.Ik zucht en loop dan naar hem toe.'Ik wil deze!' zegt ie en houd één omhoog.Ik lach en pak zijn hand.Samen lopen we naar de schoenen.Ik pak een paar gympen uit het rek en ga op een bankje zitten.Louis gaat er naast zitten en kijkt mee.'Ze zijn mooi' zegt ie.'Dankje! Ze zitten ook lekker' zeg ik.'Doe ze maar uit dan betaal ik ze voor je!' zegt ie.'Louis je hebt ook al mijn kleren betaalt, ik betaal dit zelf wel' zeg ik.Ik doe ze uit en pak ze in mijn handen.Samen met Louis loopt ik naar de kassa.Als we er bijna zijn gritst Louis de schoenen uit mijn handen en rent naar de kassa.Geluk voor hem staat er niemand voor hem.Hij betaald zijn voetbal en mijn schoenen.Dan loopt ie naar mij toe.'Dankje schat' zeg ik en geef hem een kus.'Graag gedaan, dat doe ik graag voor mijn meisie!' zegt ie.Hand in hand lopen we weer richting Starbucks.Daar zitten de jongens nogsteeds.'Zullen we weer gaan?' vraagt Louis.'Is goed!' zegt Harry.Samen lopen we naar de auto en gaan precies hetzelfde zitten als de heenweg.Als we bijna thuis zijn zegt Louis 'Ik ga zo nog even boodschappen doen hoor, zet me maar aan het begin van het winkelcentrum af'.'Oke' zegt Zayn.Als we bij het centrum aankomen stapt Louis uit.'Ik wil wel met je mee?' zeg ik.'Hoeft niet ik ben er binnen een kwartier weer' zegt ie en doet de deur dicht.Samen rijden we naar huis.

Louis' POV

Ik loop door de straten van Londen.Eigelijk hoef ik niet eens boodschappen te doen.Ik moet nog iets kopen voor Emmas verjaardag.Ik loop een juwelier binnen en kijk even rond.Ik blijf hangen bij een gouden ketting.'Meneer mag ik deze even zien?' vraag ik aan de man aan de kassa.Hij knikt en loopt naar me toe en pakt het kettinkje.'Kan hier ook iets op graveren?' vraag ik.'Dat kan maar dan moet je wel €20 euro bijbetalen' zegt ie.'Dat is geen probleem' zeg ik.Ik loop met het kettinkje daar de balie.'Ik wil er iets in laten graveren' zeg ik.'Wat wil je er op hebben?' vraagt de man.Ik pak het briefje van de man aan en schrijf er

Σε αγαπώ op.Dat is Grieks voor ik hou van jou.Ik geef het briefje en de ketting aan de man.Hij loopt er mee naar achteren en na 5 minuten is hij al weer terug.Hij geeft het kettinkje aan mij.'Wow heel mooi, ik wil hem' zeg ik.'Dat word dan €148 euro' zegt de man.Nadat ik betaalt heb doet de man het kettinkje in een doosje met een lint erom.Hij geeft het aan mij en dan loop ik de winkel uit.Het is echt mooi geworden.Over 2 dagen is ze al jarig.Ik kijk op mijn mobiel om tezien hoe laat het is..15:27.Dan moet ik nu ook naar huis gaan.Na 10 minuten kom ik bij ons huis.Ik bel aan en Harry doet open.Ik doe mijn jas uit en storm naar boven.Ik doe het cadeautje in de zak van mijn trui.Als ik weer beneden kom loop ik naar de keuken en zet zogenaam de tassen met boodschappen op het aanrecht.Als ik de woonkamer in loop zie ik dat Niall, Zayn, Liam en Harry al eten behalve Emma.'Ik heb op je gewacht' zegt ze.'Dankje sweety' zeg ik en geef haar een kus.'Wat wil je hebben?' vraagt Emma .'We kunnen wel pizza bestellen' zeg ik.Na die zin schiet Niall overeind.'Moest je maar niet gelijk gaan eten' zeg ik plagerig.Nadat wij onze pizza op hebben was het 19:38.'Zullen we tv gaan kijken?' vraagt Zayn.We knikken.Zayn pakt de afstandsbediening en doet hem aan.Als het 23:54 is gaan Emma en ik naar boven.Ik poets mijn tanden en ga op bed liggen.Naar 5 minuten komt Emma bij me liggen.'Ik hou van je' fluistert ze.'Ik meer van jou' zeg ik en geef haar een kus.Ze legt haar hoofd op mijn borst.Na een tijdje val ik in slaap..

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu