Louis' POV
'We hebben morgen een concert hier in Londen, zullen we wel heen gaan anders vind ik het sneu voor de fans' zegt Zayn.'En Liam dan?' zegt Emma.Wat is ze toch zorgzaam.'Ik ga wel gewoon mee ik heb niet zo veel pijn, ik moet mezelf gewoon niet te veel inspannen' zegt Liam.'Oke' zeg ik.'Wanneer ben je eigenlijk jarig, ik schaam me er eigenlijk wel voor' zeg ik.Ik voel dat ik begin te blozen.'Daar hoef je je toch niet over te schamen?' zegt Emma.Ze loopt naar me toe en springt op men schoot.'Deed dat geen pijn?' vraagt Zayn.'Nee ze weegt niets' lach ik en geef haar een kus op haar slaap.'Maar wanneer ben je nou jarig dan, nu begin ik nieuwsschierig te worden!' zegt Niall.'Ik ben op 28 juli jarig' zegt Emma.'Dat is ja bijna, ongeveer nog 2 weken!' zegt Liam.'Cool dan gaan we een feest geven!' zeg ik.Iedereen begint door elkaar praten.'Jongens we zien wel' zegt Emma.De jongens hebben het niet gehoord.'JONGENS!' schreeuwt ze.'Jonge ik hoef niet doof, ik zit naast je' zeg ik.'Sorry schat' zegt ze.'Maar wat ik wou zeggen is dat het mij niet uit gaat wat jullie gaan regelen.' gaat ze verder.'Weetje, jij zou morgen toch gaan dansen op het concert?' vraagt Harry.'Ja dat weet ik nog.Regelen jullie de muziek?' zegt Emma.'Komt voor me kaar!' zeg ik.'Zullen we zo gaan slapen.We moeten morgen om 7 uur bij het gebouw zijn en dan om 9 uur begint het concert.Het is dichtbij dus als we om half 7 weg gaan is dat vroeg genoeg, oke?' zegt Liam.We knikken en lopen dan naar onze kamers.Ik doe men kleren uit en doe men grootste joggingbroek aan die ik heb.Emma komt ook de kamer inlopen met een tandenborstel in haar mond.'Zullen we gaan slapen, of wil je nog iets doen?' vraag ik.'Anders gaan we op bed liggen en dan nog even kletsen ofzo' zegt ze.Ze loopt terug naar de badkamer en komt even later weer weer terug en kruipt bij me in bed.'Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig voor morgen..' zegt ze.Ik streel haar hand.'Dat hoef je niet te zijn, je bent een geweldige danseres' zeg ik.'Dankje Lou' fluistert ze in men oor.'Ik hou veel meer van jou!' fluister ik terug.Ze gaat met haar hoofd op men borst liggen.Na 5 minuten valt ze in slaap.Ik ga ook maar slapen..morgen word het een lange dag.
Emma's POV
Als ik wakker word kijk ik op de klok hoe laat het is.Mm 6 uur...nog zo vroeg.Louis mompelt iets in z'n slaap.Wat is ie schattig!!Als ik terug denk aan de laatste jaren moet ik lachen.Er is zoveel gebeurt...wie had gedacht dat ik ooit de jongens zou ontmoeten.En dat ik gewoon met de Louis Tomlinson in bed lig.Vandaag is het concert en ik moet dansen.Ik ben echt heel erg zenuwachtig.Ik stap zo voorzichtig mogelijk uit bed en pak men mobiel.Als ik naar de woonkamer loop zit er nog iemand.Logisch Emma het is 6 uur s' morgens.Ik wil men moeder even een sms'je sturen om te zeggen dat ik niet bij haar langs kom i.v.m. het concert.Men moeder is een paar weken geleden verhuist naar de andere kant van Londen, omdat ze iedere dag niet uit het apartement kon komen door de fans.Inmiddels kennen de fans ook al wie men moeder is.Na een uur komt Louis binnen lopen zonder shirt.'Wow...' stamel ik.'Wat is er?' vraagt ie.'Ik vind je gewoon met de dag leuker!' zeg ik.'Kom we gaan ons aankleden.' zegt ik.Hij pakt men hand vast en trekt me naar boven.'Doe jij je danskleren direct aan?' zegt ie.'Ja denk het wel, help jij me mee met uitzoeken?' vraag ik.'Ja tuurlijk!' zegt ie en loopt met me mee naar men kast.Ik ga zelf op ons bed zitten.'Is dit iets?' vraagt ie.Hij haalt een half topje met een superman teken eruit.'Ja dat is leuk, dan pak ik even men jazzbroekje.' zeg ik en loop naar de andere kast.Ik pak daar men jazzbroekje uit en pak nog een sportbh.Ik pak het shirtje die Louis vast heeft en kleed me om.Als ik ben omgekleed kam ik men haar.Als ik klaar ben loop ik weer terug naar de kamer en zie dat Louis ook al in de kleren zit.'Je ziet er mooi uit!' zegt ie.'Dankje, jij ziet er ook mooi uit!' zeg ik.'Zullen we naar beneden?' vraagt ie.'Ja is goed' zeg ik.Samen lopen we de trap af en gaan op de bank zitten.'Wil je trouwens iets eten?' 'Ja mag opzig wel' zeg ik.Hij loopt naar de keuken.Na 5 minuten ruikt het heel lekker.Na een tijdje komt hij aan lopen met 2 broodjesgezond.'Aahh dat is lief!' zeg ik en geef hem een kus op z'n neus.Als we het broodje ophebben komt Zayn binnen.'Wat zit je haar leuk!' lacht Louis.'Haha wat zijn we weer grappig, men haarspray is op' zegt Zayn.Louis en ik liggen allebij in een deuk.Door het lachen vallen we samen van de bank af.Zayn vind het blijkbaar grappig om er ook nog op de springen waardoor ik bijna geen lucht meer krijg.'Jongens ga van me af ik krijg geen lucht!!' lach ik.Ze stappen allebij van me af.Louis trekt me omhoog.'Sorry schat' zegt ie en wil me een kus geven maar ik zet een stap achter uit.'Wil je mij nou niet zoenen, want dan speel je met vuur meisie! ' grijnst ie.'Je ziet toch dat ik je niet zoen..' lach ik terug.'Nu ga je te ver!' grijnst ie terwijl hij me op de grond drukt.Hij gaat boven op me zitten en begint me te kietelen.'Looouuiiss stoooppp!!' probeer ik te zeggen.Hij begint nog meer te lachen.Zayn ligt helemaal stuk op de bank.'GENADE!!' roep ik.'Omgg wat is hier aan de hand?' zegt Liam die net binnen komt lopen...
Louis' POV
'GENADE!!' roept Emma.Ze is zo mooi als ze lacht.'Wat is hier aan de hand?' zegt Liam die net binnen kwam lopen.'Zie je toch, ik geef Emma die kieteldood!' zeg ik.Ik kietel Emma nog steeds.'Louuuiiss genade!!' roept Emma weer.Nu vind ik het toch wel zielig.Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en trek haar omhoog.'Omgg het is al 12:00 uur!' zegt Zayn.'Harry en Niall zijn zich al aan het omkleden.'Dat was niet grappig Louis..' zegt Emma nepboos.'Dat krijg je nou als je mijn zoen ontwijkt' lach ik.'Louis ga je je klaarmaken dan kunnen we Londen nog even met z'n allen in' zegt Zayn.'Oke!' zeg ik en loop met Emma naar boven.Ze gaat op ons bed zitten.'Ben je nog zenuwachtig?' vraag ik.'Nu wel ja..bedankt boobear' lacht ze.'Wat moet ik aandoen?' vraag ik.'Umm laat eens kijken' zegt ze.Ik laat haar de bij en laat haar haar gang gaan.'Pas dit eens' zegt ze uiteindelijk.'Oke' zeg ik en trek men joggingbroek uit.'Wat heb je een leuke onderbroek aan' grijnst ze.Als ik omlaag kijk zie ik dat ik men onderbroek aan heb met allemaal wortels.'Dankje!' zeg ik.'Trek nou maar die kleren aan Carrotking!' lacht ze.Als ik ze aan heb draai ik een rondje voor de grap.'Lekkerding!' zegt ze en loopt naar me toe.'Ik hou van je Louis' 'Ik nog meer van jou prinsesje van me' zeg ik terug en kus haar.Ik hou zo veel van haar.Na de kus sla ik men armen om haar heen.'Ik kan echt niet zonder je' zegt ze.'Ik ook niet zonder jou' fluister ik in haar oor.'Zullen we naar beneden dan kan Zayn z'n haarspray kopen' grijnst ze.Ik geef haar nog een kus en dan lopen we samen naar beneden.Emma is echt het mooiste uit men hele leven.Wat zal ik zonder haar moeten <3