Emmas POV
Vandaag is de grote dag.Ik word over 3 uur Emma Tomlinson genoemd.Louis is zich aan het voorbereiden met de jongens en ik zit bij mijn oma met Manou en Sanne.Zij gaan mij helpen.Ik heb al een jurk gekocht.En mijn hakken...lieve hemel...het is een wonder dat ik daar op kan lopen.'Emma kom ik help je met je jurk' zegt Manou.'Dankje' zeg ik.'Ik pak hem even' zegt Sanne.Ik knik.Ze loopt de woonkamer uit.'Ik ga naar boven oma!' roep ik.'Is goed' roept oma vanuit de keuken.Ik schop mijn gimpen uit en ren naar boven.Manou rent achter me aan.Als ik boven ben open ik de deur en plof op het bed.Manou komt naast me zitten.'Zin in zometeen?' vraagt ze.'Ja heel veel, alleen ik ben nogal zenuwachtig..straks val ik nog op die hakken!' zeg ik.'Alles komt goed meid!' zegt ze.Ik glimlach.'Hier is de dress!' zegt Sanne die in de deuropening staat.Mijn mond valt open en het enige wat ik kan zeggen is 'Wauw'.'Meid je vangt vliegen' zegt Sanne.Manou klapt mijn mond dicht en gaat staan.'Kom we helpen je met de make-up' zegt Sanne.'Is goed' zeg ik.'Manou, jij doet het haar ik de make-up' zegt Sanne.Manou knikt en trekt me op een stoel.'Lets go!' zegt Manou.
Na een tijdje heeft Manou mijn haar gestylt en er nog iets mee gedaan.I dont know wat het is..maar het is vast en zeker mooi.'Klaar!' zegt Sanne.Ik wil opstaan en naar de spiegel lopen maar word weer weggetrekt door Manou.'Ho, eerst de jurk!' zegt ze.Ik knik.Ze helpen me met de jurk aan te trekken en Sanne ritst me dicht.'Waar zijn de hakken?' vraagt Sanne.'Hier!' zegt Manou en haalt de hakken tevoor schijn.'Moet ik daar op lopen?' zeg ik.'Jep' zegt Manou.Ik zucht en pak de hakken van Manou aan.Ik zet ze op de grond en stap er in.'Mag ik nu kijken?' vraag ik.Ze knikken.Ik loop naar de spiegel en bekijk mezef.'Wow' stamel ik.'Je bent echt prachtig' zegt Manou.'Louis word nu nog verliefder' zegt Sanne.Ik zit nogsteeds naar mezelf te staren.'Vind je het mooi?' vraagt Manou.'Het is geweldig' zeg ik.Ik loop naar ze toe en geef ze een knuffel.'Ik hou van jullie' zeg ik.'Ik ook van jou' zeggen ze in koor.'Wij gaan ons klaarmaken' zegt Sanne.Ik knik.Ik loop zo voorzichtig mogelijk te lopen.Ik ga op de bank zitten.'Emma ik ga alvast' zegt oma.'Is goed, ik zie je daar' zeg ik.Ze loopt de woonkamer uit.Als ik de deur in het slot valt hoor ik Sanne en Manou de trap af lopen.De bel gaat.'Emma, dat zijn Niall, Zayn, Harry en Liam..wij moeten nu gaan als er een limo staat moet jij weg' zegt Manou.Ik knik.'Tot zo' zegt Sanne.'Tot zo' zeg ik.Ik hoor de deur in het slot vallen.
Na 5 minuten hoor ik een toeter.Die zal denk ik voor mij zijn.Ik sta op en loop naar de deur.Er staat een grote witte limo.De chauffer stapt uit en doet de deur voor me open.'Dank u' zeg ik.Hij knikt.Ik ga voorzichtig zitten en sluit de deur.Na 10 minuten zijn we er.Oke mijn hart klopt nu in mijn keel.De chauffeur doet de deur voor me open.Ik stap uit en ga staan.En daar staan ze dan.De jongens, Sanne en Manou aan de zijkant en mijn droomprins in het midden.Hij ziet er prachtig uit.Er word gevloten.Ik moet blozen.Ik loop naar Louis toe.Hij pakt mijn hand. Nadat we heel lang een verhaal hebben aangehoort komt uiteindelijk het "ja" woord.'Louis Tomlinson wilt u Emma Roberts als uw vrouw?' vraagt de man.'Ja, heel graag' zegt Louis.Ik voel tranen in mijn ogen.'Emma Roberts wilt u Louis Tomlinson als uw man?' vraagt hij.'Ja' zeg ik.Oke ik hou het niet meer vol.Ik stroompt een traan over mijn wang.'Dan verklaar ik jullie nu als man en vrouw' zegt hij.Er loopt nu ook een traan over Louis' wang.'U mag de bruid kussen' zegt de man.Louis komt dichter bij en begint me te zoenen.Er word geklapt.Louis stopt de zoen en tilt me op.Hij begint te rennen.Ik hou me stevig vast aan zijn nek.'LANG LEVE DE BRUID EN DE BRUIDEGOM!!' schreeuwt Zayn.Louis zet me neer.Hij pakt mijn hand en ik ga in de limo zitten.Louis komt ook zitten.'Ik hou van je Emma Tomlinson' zegt Louis.'Ik hou ook van jou Louis Tomlinson' zeg ik.Ik kijk in zijn helder blauwe ogen.Hij komt dichterbij en begint me weer te zoenen.Deze dag vergeet ik nooit meer!
Dit was het dan!!
Het einde van With You..morgen hoor je meer over mijn nieuwe boek, hoe hij gaat heten enzo...
Ik wil nog even zeggen dat ik al jullie reacties heel lief vind..zonder jullie was ik allang gestopt..hopelijk gaan jullie mijn volgende boek ook lezen!!
xxx nienke