Hoofdstuk 4

1.6K 45 1
                                    

Louis POV

Ik ben de hele nacht al wakker.Ik denk steeds aan Emma.Ze is zo knap.Als ze lacht smelt ik van binnen.Ze ziet me vast niet zitten.Ik kijk op de wekker.Mm 6:30.Zal ik proberen te slapen?Opeens hoor ik iemand op de gang lopen.Ik doe even een joggingbroek aan.Als ik in de woonkamer kom zit Emma daar.Wat ziet ze er schattig uit met haar haar door de war.'Goedemorgen' zeg ik.'Haajj' zegt ze blij terug.Ik glimlach.'Wil je wat eten?' vraag ik.'Ja mag wel'.Ze heeft zo'n mooie stem.Ik loop naar de keuken en doe broodjes in de oven.Als ik ze er uit haal verbrand ik mijn vinger aan de binnen kant van de oven.'SHIT!!' roep ik.Opeens staat Emma voor me.'Gaat het?' zegt ze.'Jawel ik heb men vingers verbrand' lach ik.'Kom' zegt ze ze pakt men hand en doet hem onder de koude kraan.Wat is ze toch lief denk ik..

Emma POV.

Ik word wakker en zie dat het nog maar 6:30 is.Ik heb ook geen zin meer om te slapen.Ik stap uit bed en doe men pantoffels aan.Ik loop langzaam naar de woonkamer en ga op de bank zitten.Ik kijk op mijn mobiel.1 nieuw bericht.Hij is van men moeder.

*oke is goed.blijf maar zolang als je wilt.haal je nog wel even je koffers op.dikke kus mam*

Als ik klaar ben met lezen zie ik dat Louis in de woonkamer loopt.Hij heeft alleen een jogging broek aan. Hij heeft gwn een fk sickspack! Hij is zo knap.Ik raak uit mijn trans wanneer hij goedemorgen zegt.'Haajj' zeg ik vrolijk terug.Hij glimlacht.Hij is zo cute wanneer hij dat doet.'Wil je wat eten?' vraagt hij.'Ja mag wel' andwoord ik.Hij loopt naar de keuken.Het begint al lekker te ruiken na zo'n 5minuten.Opeens hoor ik 'SHIT!'.Ik ren naar de keuken en vraag wat er is.Louis heeft zijn vingers verbrandt.Ik pak zijn hand en stop hen onder de koude kraan.Ik zie dat ie schrik en doe het water iets warmer.Na zo'n 3 minuten koelen kijkt hij me aan.Ik zie dat ie steeds dichter bij me komt.En dan zoent ie me,ik zoen terug.Hij heeft zulke zachte lippen.Hij tilt me op en zet me op het keukenblad het houd zijn handen bij mijn heupen.Als we op adem moeten komen zegt hij 'toen ik je voor het eerst zag vond ik je al heel leuk,wil je mijn vriendin zijn?'.Ik dacht geen seconde er overna en zei direct 'ja!'. Toen hij dat hoorde zoende hij me weer.Ik zoende hem weer terug.Dit is echt de beste dag ever! Ik ga zometeen even Sanne appen om te zeggen dat ik gwn verkering heb met dé Louis Tomlinson! Hij zoende me nogsteeds.'Kuch kuch' hoeste iemand die de keuken inliep.We stopten met zoenen en keek wie er stond.Harry...

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu