Hoofdstuk 13

1.1K 28 0
                                    

Emma's POV

We rennen de trap op.Als we bij Zayns kamer aankomen stoppen we.'Dit wordt super leuk' fluisterd Niall.'Ik heb een plannetje' zegt Louis met een grijns.We lopen op onze tenen naar binnen.Niall en ik blijven bij de deur staan want tot mijn verbazing gaat Louis niet op Zayns bed staan springen maar gaat naast hem op bed liggen.'Heejj poepiee' zegt Louis tegen Zayn.Ik ga er van uit dat hij Zayns vriendin speelt.Louis streelt met zijn duim Zayns wang.Zayn stamelt iets wat ik niet kan verstaan.'Ik kan mijn lach bijna niet inhouden.Ik kijk Niall aan en zie dat hij ook moeite heeft om zijn lach in te houden.'He schatje word wakker' zegt Louis met een vrouwen stem.Zayn draait zich om en opent zijn ogen.'WTF LOUIS GA VAN MEN BED AF!'.We schrikken allemaal vet erg.Louis misschien wel het ergst want hij valt van het bed af.We lachen ons allemaal rot behalve Zayn.'Dat was niet grappig' zegt Zayn dan.'Ja wel!' roepen we in koor.Ik trek Louis overeind en lopen de kamer uit.We lopen naar Harry's kamer.We beginnen weer te lachen als we binnen lopen.'Ssshhtt!!' sist Niall.Wtf Harry ligt andersom in bed!Ik begin bijna weer te lachen.Louis heeft het door en drukt zijn lippen op de mijne.Ik ontspan helemaal.Laat het maar aan Niall over.Volgensmij denkt Louis er hetzelfde over.Hij legt zijn handen op men heupen en tilt me op.'Jonges sirieus...hier!!' sist Niall tegen ons.Louis trekt zich er niets van aan.'Emma wat ben je ligt' fluister hij terwijl hij me zoent.'Sorry kan er niets aan doen' zeg ik terug.'VERDOMME NIALL KAP!!' schreeuwt Harry.Omgg wat heeft Niall gedaan!Louis schrikt zo erg dat ie me laat vallen.'Auuwww!!' roep ik.Louis slaat zijn handen voor z'n mond.'Sorry babe!' zegt ik en trekt me omhoog en geeft me een kus op men slaap.We lopen hand in hand de kamer uit.We wachten op de gang tot dat Niall komt.'Wat heb je in hemelsnaam bij Harry gedaan?' vraag ik.'Ik heb hem gekieteld,daar kan ie niet tegen' lacht Niall.Okee....'Kom we gaan naar Liam toe' zegt Louis.Als we voor z'n deur staan wacht Louis ineens.Ik heb het niet door en loop recht tegen hem op.'Sorry' zeg ik.'Geeft niet schat,maar wat ik wou zeggen in dat ik tot 3 tel en dan stormen we naar binnen en gaan op z'n bed springen..snappie?' zegt Louis.'Ja' zeggem Niall en ik in koor.'Oke 1.........2............3!!' roept Louis en we stormen naar binnen Louis voorop.Ineens stopt ie.Ik bots weer tegen hem op en Niall bots tegen mij op.'Wat is er?' fluister ik terwijl ik naast hem ga staan.'Waar is ie.....' stamelt Louis.'Weet ik niet....' fluistert Niall.Ik krijg geen woord door men keel.Ik kijk om me heen...geen Liam te bekennen.'Ik ga beneden kijken jullie gaan z'n kamer doorzoeken.' zegt Niall.We knikken en Niall rent naar beneden.Wat is er hier aan de hand...

CLIFFHANGER!!!

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu