Hoofdstuk 16

1.1K 28 1
                                    

Liams  POV

Als we er zijn lopen we naar de deur.Als we de woonkamer in lopen rent Niall direct naar de keuken.'Hoe is het nou gebeurt?' vraagt Zayn.'Ik vertel het zo' zeg ik.Als Niall er weer is gaat iedereen er voor klaar zitten.Ik lach.'Ga je het nog vertellen?' lacht Louis.'Jaja rustig maar'

Flashback..

De jongens en Emma zijn al gaan slapen.Alleen ik zit nog beneden.Zal ik ook maar gaan slapen,we hebben woensdag een concert..dus dan zal het ook wel laat worden.Als ik naar boven wil lopen pakt iemand men schouder vast.Als ik me omdraai staan er een jongen voor me.'Hallo Liam, jij gaat met mij mee' zegt ie.Als ik iets wil zeggen word ik geslagen en val ik neer.Ik probeer iets te zeggen maar alles word zwart voor men ogen....Als ik weer wakker word zit ik op een stoel voor een raam.'Eindelijk je bent wakker..' zegt de man weer.'Wie ben jij?' vraag ik.'Ik ben Niels, Emma's ex vriendje..nou eigenlijk word ze weer men vriendin' zegt Niels.'DAT ZAL JE NOOIT LUKKEN EMMA IS GELUKKIG MET LOUIS EN DAT ZAL ALTIJD ZO BLIJVEN!!' schreeuw ik.'Als ik jou was zal ik je kop dicht houden, anders doe ik JOU wat aan' zegt Niels.Ik hou me nu maar stil.Als het weer licht word hoor ik mensen voor het huis.Ik kan alleen niet zien wie.Ik hoor dat iemand de deur in trapt.Opeens staat Niels voor me.'Jij gaat niet schreeuwen of roepen' zegt ie.Ik zie dat hij een pistool in z'n zak heeft.Ik hoor mensen de trap op rennen.Gelukkig ik wordt gevonden.Als er agenten de deur in komen rennen pakt Niels zijn pistool en rigt hem op mij.'Leg dat pistool neer!' roept een agent.Ze pakken Niels vast maar Niels schiet op me.Ik ben geraakt in men arm.Ik schreeuw het uit.Ik word opgetilt door een agent en die rent naar buiten.Ik zie de jongens en Emma.De ambulance broeders behaldelen me.'Gaat het?' zegt iemand.'Jahoor' zeg ik.Na een tijdje mag ik gaan naar de jongens en Emma.Wat heb ik ze gemist..

Einde Flashback

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu