.... POV
Ik had een geweldig idee over hoe ik Zayn kon laten schrikken.En dat was goed gelukt ook.Je had zijn gezicht moeten zien! Hij dacht echt dat ik dood was.Hij is nog niet van me af.'Linsey, ga slapen!' schreeuwt m'n moeder van beneden.'Okee!!' schreeuw ik terug.Ik pak mijn pyjama en trek hem aan.Ik ga op m'n bed liggen.Die Zayn en zijn vriendjes zijn nog niet van mij af.Niet naar wat Zayn mij heeft aangedaan.
Nialls POV
We zitten met z'n allen op de bank.'Zullen we een film gaan kijken?' vraagt Liam.'Ja leuk!' zeg ik.'Zullen we Black Swan kijken?' vraagt Emma.'Is goed' zegt Louis en loopt naar de kast met films.Na een half uur loop ik naar de keuken en maak popcorn.Als ik weer naar de woonkamer loop zie ik dat Harry in slaap is gevallen.Ik begin te lachen.'Wat is er?' fluistert Emma.'Harry slaapt schattig' zeg ik.Nu begint Emma ook te lachen.
Emmas POV
Ik voel dat mijn oogleden zwaar worden.'Louis ik ben moe' zeg ik.'Zal ik je naar bed dragen?' zegt ie.Ik knik en hij tilt me op.'Slaaplekker jongens' zeg ik.'Ik ga ook slapen' zegt Louis.'Slaaplekker' zegt Zayn.Louis loopt naar boven en legt me op bed.Ik heb geluk dat ik mijn pyjama aan heb en mijn tanden al heb gepoetst.Na een tijdje komt Louis naast me liggen.'Ik hou van je babe' zegt ie.'Ik meer van jou' zeg ik.Ik geef hem een kus en hij kust me terug.Ik leg m'n hoofd op z'n borst en luistert naar zijn hartslag.Na een tijdje val ik in slaap.
Ik word om 6:00 wakker omdat ik naar de wc moet.Ik kijk in mijn agenda wanneer ik weer ongesteld moet worden.Mm 2 weken geleden.Normaal gesproken ben ik het op de dag precies.Hier ga ik het even met Louis overhebben.Ik kan toch niet meer slapen.Ik loop nog even naar onze kamer of te kijken of ik Louis niet heb wakker gemaakt.Gelukkig hij slaapt nog.Wat schattig! Ik loop naar beneden en maak een kop thee.Ik doe tv aan en drink m'n kop thee leeg.Louis komt de kamer binnen lopen.'Lekker geslapen sweety?' zegt ie en geeft me een kus.'Ja, jij?' vraag ik.'Ja!' zegt ie.Nu moet ik het zeggen.'Louis?' vraag ik.'Wat is er babe?' zegt ie.'Nou..ik ben al 2 weken overtijd' ik kan al niets meer zeggen omdat Louis me onderbreekt.'Ben je zwanger?' 'Ik weet het niet, maar misschien was het ook niet zo'n goed idee, we zijn allebij nog zo jong' zeg ik.'Geef je mij hiernou de schult van?' roept Louis.'Louis asjeblieft niet schreeuwen' probeer ik hem te kalmeren.'IK KAN NIET RUSTIG DOEN ALS JE MIJ HIERVAN BESCHULDIGT!!' schreeuwt ie nu.Ik kan er niet tegen als iemand tegen mij schreeuwt en ik barst in huilen uit.Louis springt van de bank af (letterlijk) en gaat met de rug naar mij toe staan.'HOE KUN JE!!' schreeuwt Louis nu nog harder.'LOUIS TOE NOU, HET TOCH NOG NIET ZEKER!!' schreeuw ik nu ook.'JE BENT AL 2 WEKEN OVER TIJD, DIT KON JE TOCH OOK EERDER ZEGGEN!!' schreeuwt ie.'IK WIST HET VERDOMME VANDAAG PAS!!' schreeuw ik terug.Ik zie dat Louis nu ook begint te huilen.Ik wil helemaal geen ruzie met hem.Ik hou zo veel van hem.Ik begin nog harder te huilen en ren naar boven.Als ik door de deur wil bots ik tegen Zayn op.Ik kijk hem even aan en ren dan de trap op.Als ik boven ben zie ik dat de jongens uit hun slaapkamer komen.Ze kijken me met open mond aan.'Wat is er?' vraag Harry.Ik begin weer te huilen en ren naar mijn oude kamer en doe snel de deur opslot.Ik hoor dat de jongens me achterna kwamen.Dus nu bonken ze op de deur.'Emma doe open!' roept Niall.Ik begin nog harder te huilen en ga op bed liggen.Na een tijdje houd het gebonk op en lopen ze de trap af.Ik huil nog steeds maar tot m'n verbazing val ik wel in slaap...
Zayn's POV
Ik word wakker.Als ik naar beneden loop hoor ik iemand schreeuwen.'JE BENT AL 2 WEKEN OVER TIJD, DIT KON JE TOCH OOK EERDER ZEGGEN!!' schreeuwt Louis.'IK WIST HET VERDOMME VANDAAG PAS!!'.hoor ik Emma schreeuwen.Waarom hebben zij nou ruzie ze zijn zo leuk samen.Ik minder mijn pas omdat ik iemand vreselijk hoor huilen.Opeens komt Emma de deur uit rennen en botst tegen mij op.Ze ziet er niet uit..ze heeft helemaal rode ogen van het huilen.Ze rent verder naar boven en ik storm de kamer binnen.Ik zie dat Louis huilent op de bank zit.'Louis..' zeg ik.'Wat!' zegt hij pissig.'Omdat je ruzie hebt met Emma hoef je nog niet zo tegen mij te praten' zeg ik nu ook boos.'Sorry' zegt ie.Ik ga bij hem op de bank zitten.'Wat is er aan de hand?' vraag ik.Louis wil net beginnen als de jongens binnen komen stormen.'Wat heb je gedaan Louis.Emma rende huilent naar boven en sloot zichzelf op in haar kamer.We hebben nog op haar deur geklopt en gevraagt wat er was maar ze reageerde niet!' zegt Liam boos.'Laat me dan het ook uitleggen!' roept Louis boos.'Ga je gang..' zegt Harry pissig.'Nou...toen ik beneden kwam zat Emma op de bank.Ze zei dat ik eventjes moest gaan zitten en toe vertelde ze dat al 2 weken over tijd was.En toen zij ik misschien op een vervelende toon "ben je zwanger".Toen zei ze dat ze het nog niet zeker was, en dat we nog zo jong zijn, en dat het geen goed idee van mij was.En toen werd ik boos.En zo kan ik nog wel doorgaan.Maar waar het opneer komt is dat ze mij ervan veschuldigt is dat ik haar zwanger heb gemaakt' zegt Louis.'Maar Louis..je hebt haar toch ook zwanger gemaakt...' zegt Niall een beetje stil.'BEGIN JIJ NOU AL!' schreeuwt Louis.'Louis kap door schreeuwen word het er niet beter om' zeg ik.'Maar het is ja toch ook niet zeker?' vraagt Harry.'Nee...' zegt Louis.'Nou dan waar maak je je dan druk om!' zegt Liam.'Ik maak me druk omdat ze mij er nu de schult van geeft dat ze misschien zwanger is.Terwijl ze zelf ook mee deed hoor!' zegt Louis.'Ik ga wel even proberen met haar te praten.' zegt Harry.'Dankje Hazza, ik wil haar niet door dit kwijt, en volgensmij heb ik haar wel gekwetst..' zegt Louis.Hij begint weer te huilen.'Stil maar Louis..het komt goed' zegt Liam.Harry loopt de deur uit en rent naar boven.