Zayn's POV
'Ik breng Emma naar boven' zegt Louis.'Oke, slaaplekker!' zeg ik.Louis tilt haar op en loopt naar boven.'Zullen we morgen naar de Primark gaan?' vraagt Harry.'Ja leuk!' zeg ik.'Dan kunnen we allemaal zo'n pak kopen!' zegt Niall.Omg dit word zooo leuk.'Maar dan moeten we er morgen wel vroeg uit, aangezien het nu al 1:36 is' zegt Liam.'Daar heb je een punt' zeg ik.'Oke, ik ga slapen!' zegt Niall.'Me2!' zeg ik.'Me3!' zegt Liam.'Me4!' zegt Harry.We beginnen te lachen en lopen naar boven.'Slaaplekker boys!' zeg ik en loop mijn kamer in.Ik doe mijn pyjama aan en poets m'n tanden.Ik kam mijn haar en ga dan in bed liggen.Morgen word leuk.Na nog wat draaien val ik in slaap.
Louis' POV
Ik leg Emma op bed en poets mijn tanden.Als ik terug in de kamer ben pak ik mijn mobiel en ga naast Emma liggen.Ik heb een berichtje.Als ik hem open zie ik dat ik een whattsappje van Harry heb.*we gaan morgen naar de Primark.zorg je ervoor dat emma en jij vroeg opstaan, want we gaan vroeg weg.sleep well.. hazzaa*
oke we gaan morgen dus naar de Primark.Pfff en vroeg opstaan.Bah ik heb altijd een ochtend humeur.Maar wat wel leuk is dan kan ik zo'n pak kopen! Ik leg een arm om Emma heen en val dan ook in slaap.
Als ik wakker word kijk ik op de klok..mmm 5:34..wat vroeg..maar ik kan toch niet meer slapen.Ik pak mijn mobiel en klik op camera.Ik maak een foto van Emma.'Wat ben je aan het doen, badboy?' vraagt Emma.'Ik dacht dat je sliep' zei ik.'Nee dus' zegt ze.'Als je dat had gezegt konden we nog even van elkaar genieten' zeg ik.'Kan nou toch ook wel' zegt ze.'De jongens hebben beslist dat we vandaag naar de Primark gaan, dus we moeten vroeg opstaan' zeg ik.'Oke, maar mag ik dan wel een kus?' vraagt ze.Ik geef geen andwoord en druk m'n lippen op de hare.Ik stap uit bed en doe onze kledingkast open.We hebben onze kleding bijelkaar in één kast gedaan.Want ze wou graag een piano in onze kamer hebben staan.Ze loopt naar de kledingkast en pakt een setje kleren.Ik loop ook naar de kast en pak ook kleren.Als we allebij onze kleren aanhebben zeg ik 'Waauuww je ziet er mooi uit'.'Jij ook!' zegt ze.Ik loop naar de badkamer en kam mijn haar en poets m'n tanden.Emma pakt de borstel van mij aan begint haar eigen haar te kammen.Ik loop terug naar de slaapkamer en plof op bed.'Louis, waar is mijn mascara?' roept Emma vanuit de badkamer.'Wacht even, ik kom er aan' roep ik terug.Ik sta op en loop naar de badkamer.'Je bent veel mooier zonder make-up' zeg ik.'Dankje Lou' zegt ze.'Ik weet al waar die ligt' zeg ik en loop weer naar onze kamer.Ik pak haar mascara uit één van de laatjes van het bureau en loop weer terug.'Asje beauty' zeg ik en geef haar de mascara.'Dankje boobear' zegt ze en tikt me op mijn neus.Ik grinnik en loop dan naar beneden.Ik doe de tv aan en plof op de bank.Grr ik erger me echt aan die barst in de tv.Ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb maar ik moest gewoon even m'n afgressie kwijt.Na 10 minuten komt Harry binnen lopen.'Goedemorgen' zeg ik vrolijk.'Wat is er met jou gebeurt..normaal gesproken heb je altijd een ochtend humeur als je vroeg opstaat' zegt ie.'Ook hallo' zeg ik.Harry lacht en loopt dan naar de keuken.Hij komt evenlater terug met 4 broodjes kaas.Hij geeft er 2 aan mij.'Dankje!' zeg ik en begin aan mijn 1e broodje.Als ik ze allebij op heb komt Emma binnen lopen.'Hebben jullie al ontbeten?' vraagt ze.'Ja' zeggen Harry en ik tegerlijker tijd.'Oke' zegt ze vrolijk en loopt dan naar de keuken.Liam en Niall komen ook de kamer binnen lopen.'Waar is Zayn?' vraagt Harry.'Laat me raden..die is zeker nog bezig met z'n haar' grap ik.'Hahaa hoe raad je het!' zegt Niall.'Jongens jullie ook ontbijt?' roept Emma vanuit de keuken.'Ja mag wel!' roept Liam terug.Even later komt Emma terug lopen met 7 broodjes.Ze geeft er 2 aan Niall, 2 aan Liam en pakt er zelf 1.De andere 2 legt ze op tafel.'We kunnen zo gaan' zegt Zayn die net binnen komt lopen.'Ik heb brood voor je' zegt Emma.Terwijl de jongens hun brood ophebben doe ik mijn schoenen aan.Als ze allemaal klaar zijn lopen we naar Zayn's auto.Zayn achter het stuur, Liam voor in, Harry, Niall en ik op de achterbank en Emma bij mij opschoot.Op naar de Primark!