Manou's POV
Ik zit met de jongens en Emma op de bank. Niall eet kip zoals gewoonlijk.'Mag ik ook een stukje Niall?' vraagt Louis.'Nee..mijn kip!' zegt Niall met een kinderstem. Niall staat op en begint door de bus te rennen. Louis rent achter hem aan.'GEEF MIJ KIP!!' schreeuwt Louis.'NOOIT!!' schreeuwt Niall.'Sukkels' fluister ik in Emmas oor.'Inderdaad' zegt ze.Ik sta op en loop naar de keuken.Ik schenk 7 glazen cola in en leg ze op een dienblad.Als ik terug loop rent Louis nogsteeds achter Niall aan die intussen de kip stevig tegen zijn borst aan heeft gedrukt.'Kom op Louis, jij bent toch wel sneller dan Niall' zegt Emma.Hij glimlacht en trekt meteen een sprintje.Hij haalt Niall in en pakt de kip af.Hij begint er van te eten en loopt naar Emma toe.'We hebben volgende week pas weer een concert' zegt Niall die helemaal buiten adem is.'Zullen we anders een dansschool opzoeken waar jullie kunnen dansen' zegt Zayn.'We zijn in Parijs, en we wonen in Londen, ik ga niet om de week naar Parijs vliegen voor een dansles' zegt Emma.'Maar dan kunnen jullie hier een dans leren en als we dan weer in Londen zijn kunnen we daar gaan zoeken voor een dansschool' zegt Harry.'Dat is wel een goed idee!' zeg ik.'Ik ga direct kijken' zegt Louis.Hij springt op en gaat achter de computer zitten.Emma staat ook op en gaat achter hem staan.'Gevonden!' zegt Louis naar 5 minuten.'Waar is het?' vraag ik.'Rue de Rivoli 4' zegt Louis.'Dat is hier vlakbij!' zeg ik.'Hoellaat begint die les?' vraagt Liam.'Over een uur' zegt ie.'Manou kom dan gaan we ons omkleden' zegt Emma.Ze staat op en trekt me mee naar haar slaapkamer.Het is een enorme troep...komt vast door Louis.Ik lach om mijn eigen gedachten.'Wat is er?' vraagt Emma.'Wat een troep' zeg ik.'Komt door Louis' zegt ze.'Ik kleed me even om' zeg ik.Ik loop de kamer uit en loop naar mijn kast.Ik pak een zwarte joggingbroek en trek hem aan.Een van de broekspijpen trek ik omhoog tot mijn knie.Ik pak nog een hempje en trek die ook aan.Ik pak mijn schoenen en loop weer naar Emma toe.
Emmas POV
Manou loopt de kamer uit.Ik doe de kast open en spuur naar iets leuks.Ik pak mijn jazzbroekje en trek hem aan.Ik trek een sport bh over mijn bh aan.Ook pak ik een half t-shirtje en trek hem aan. Ik pak mijn teentjes en trek ze aan.Ik wist dat Manou meer met hiphop had maar ik weet zeker dat zij geweldig jazz kan dansen. Ik pak een elastiekje eb maak een hoge staart.Ik breng nog een laag mascara aan op mijn wimpers en bekijk het reseltaat.'Wauw je ziet er mooi uit' zegt ze.'Dankje jij ook!' zeg ik.'Zullen we naar de jongens gaan?' vraag ik.'Ja is goed' zegt ze.Ik pak haar arm en trek haar mee.Als we binnen lopen fluiten Louis en Zayn.'Lekkerding!' zegt Louis tegen mij.Ik grijns en ga bij hem op schoot zitten.'Wie gaan allemaal mee?' vraagt Manou.'Ik denk iedereen wel' zegt Zayn.Manou gaat op Zayn's schoot zitten en speelt met zijn haar.'Zullen we zo gaan?' vraagt Liam.'Ja' zeg ik.'Gaan we lopens of houden we een taxi aan?' zegt Louis.'Ik heb geen zin in lopen' zeg ik.'Dan houden we een taxi aan' zegt Harry.Ik pak 2 blikjes redbull en loop weer naar de jongens.Ik pak Louis' hand en trek hem mee.De jongens en Manou volgen mij.De jongens en Manou moesten nog even hun schoenen aan doen.Ik loop naar buiten en er word gelijk al gevloten.2 jongens lopen naar me toe.Ze hebben alle twee een gemene glimlach op hun gezicht.Opeens voel ik 2 sterke armen om me heen.'Als ik jullie was zal ik niet dichter bij komen' zegt Louis.'Sorry man' zegt een van hen.Ze kijken elkaar aan en rennen dan weg.'Sukkels' zeg ik.'Je bent gewoon te mooi' zegt ie.'Dankje' zeg ik.De jongens en Manou komen ook aan lopen.Louis houd een taxi aan en zegt het adres.Omgg wat praat hij cute in het frans.'Mooi frans accent' zeg ik.'Dankje, ik ben altijd al goed in frans geweest' zegt ie.'Uitslover' zegt Liam.Louis grinnikt en kijkt weer uit het raam.'Nous sommes à la destination' zegt de chauffeur.'Merci' zegt Louis.Hij doet de deur open en zo stappen we uit.We lopen naar de ingang en doen de deur open.'Bonjoure!' zegt Louis.'Bonjoure' zegt de man achter de toonbank.'Tu parles hollandais?' vraagt Louis.'Oui, un petit peu' zegt de man.'Zij komen dansen' zegt Louis.'Kom maar mee' zegt de man.We worden naar een zaal gebracht.Hij loopt naar binnen en gebaart ons dat we even moeten wachten.Ik hoor hem met een vrouw praten.Als hij terug is zegt ie dat we naar binnen mogen.Als we binnen komen zit iedereen in een kring om een vrouw heen.Zij zal vast de lerares zijn.'Hallo' zegt ze.Alle danseressen die om haar heen zitten kijken om en sommige trekken wit weg als ze ons zien.De vrouw staat op en loopt naar ons toe.'Hallo ik ben Patricia' zegt ze.'Hoi, ik ben Emma' zeg ik.'Wie weet dat nou niet' zegt iemand.Ik moet grinniken.Manou stelt zich voor en de jongens ook.'Gaan jullie kijken of gaan jullie weg' vraag ik aan de jongens.'Ik wil mijn engel wel zien dansen' zegt Louis.Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en geef hem een kus.Manou doet hetzelfde bij Zayn.Ik loop naar Patricia en ga er ook bij zitten.'We gaan vandaag een jazz dans maken' zegt Patricia.Ik hoor allemaal zuchten en "nee".Ik krijg er allenmaar een glimlach van op mijn gezicht van.'Ga maar staan' zegt Patricia.Ik loop automatisch naar achteren tot ik vast word gepakt door iemand.Ik kijk om wie het is.'Ga vooraan staan, ik heb je zien dansen bij het concert van de jongens' zegt ze.'Ik ben trouwens Zoe' zegt Zoe.'Hoi!' zeg ik.Ze duwt me naar voren en gaat zelf naast me staan.Ik kijk achterom en zie dat Manou ook al druk in gesprek is.'Oke dames concentratie, we gaan vandaag een stuk uit de Black Swan dansen' zegt Patricia.'Leuk!' zegt Zoe.'Wat dans jij?' vraagt Zoe aan mij.Alle ogen zijn in een klap op mij gericht.'Jazz' zeg ik.'Mooizo' zegt Patricia.Ik geef haar een glimlach.
Na een half uur hebben we de dans aangeleert.'Komen jullie voor de spiegel zitten dan kunnen jullie het beter bekijken' zegt Patricia tegen de jongens.Ze knikken en lopen naar de spiegel toe.Ze gaan er voor zitten en kijken aandachtig toe.'Maak 2 tallen' zegt Patricia.Zoe rent gelijk naar me toe en slaat een arm om me heen.Nadat iedereen een tweetal had riep Patricia ze op.Gelukkig waren wij niet als eerste.Ik ging naast Louis zitten en Zoe ging weer naast mij zitten.'Jullie zijn een leuk stel' zegt ze.'Dankje!' zeggen Louis en ik tegerlijkertijd.Ze glimlacht en kijkt daarna weer naar de dansers die als eerste moeten.'Zoe en Emma' zegt Patricia als de andere weer zitten.'Succes' zegt Louis.Ik schenk hem een glimlach en ga staan.Als de muziek begint probeer ik al mijn gevoel er in te stoppen.En bij de ruige stukken al mijn vrusstraties.Als hij is afgelopen hoor ik iemand snikken.Dat geluid herken ik uit duizende.Louis...Ik loop naar hem toe en ga tegenover hem zitten.'Wat is er Lou?' vraag ik.'Je danst zo mooi' zegt ie.Ik glimlach en geef hem een zoen.Ik hoor allemaal "aawwss".Nu moet Manou.Als haar stuk is afgelopen heb ik een brok in mijn keel.Ik wist wel dat ze jazz kon! 'Wauw' zegt Zayn.Ik trek Louis omhoog zodat ie staat.'Dat was het dames, goed gedaan Emma en Manou' zegt Patricia.'Bedankt' zeg ik.Ik pak Louis' hand en zo lopen we de dansschool uit.'Je bent echt geweldig' zegt Louis.Ik glimlach en hij geeft me een kus op mijn slaap.'Ik hou van je' zeg ik.'Ik meer van mijn danseres' zegt ie..