Zayn's POV
Ik zit met Emma en de jongens op de bank.We kijken een film The Hangover.Louis ligt elke keer met mij in een deuk.Na een half uur word ik gebeld.(Z:Zayn/P:Paul)
Z: Hallo
P: Hallo Zayn
Z: Hee Paul
P: Ik moet iets vertellen
Z: Nou kom maar op!
P: Jullie hebben over een week een wereld tour
Z: Wat!!
P: Je verstond me best
Z: Ik bel je zo terug Paul
P: Tot zo
Z: Bye
'Jongens ik moet iest vertellen' zeg ik.'Wat is er?' vraagt Emma.'Jongens..we gaan over een week een wereld tour maken' zeg ik.'WAT!!' schreeuwt Louis.'Zo reageerde ik ook' zeg ik.'En Emma dan?' roept Louis.'Louis rustig, je hoeft niet te schreeuwen we bespreken dit' zegt Emma.'Sorry schat' zegt ie.Emma pakt zijn hand en kust hem op zijn neus.'Ik zou Paul terug bellen' zeg ik.'Vraag maar of Emma mee mag, ik kan haar niet missen' zegt Louis.'Niemand kan Emma missen' zegt Harry.'Dankje jullie wel boys!' zegt Emma.'GROUPS HUG!' schreeuwt Louis.Ik spring van de bank en spring als eerste in de armen van Emma en Louis.Daarna volgen Niall,Harry en Liam.Als ik me uit de knuffel heb gewurgt zeg ik 'Ik ga Paul bellen en vragen of Emma mee mag'.Ze knikken ik pak mijn mobiel en tik het nummer in.(Z:Zayn/P:Paul)
Z:Paul?
P:Wat is er Zayn?
Z:We gaan mee als Emma ook meemag
P:Ik zal er overna denken
Z:Oke
P:Ik bel je terug
'Hij belt ons terug' zeg ik.'Oke' zegt Harry.'Ik ben best wel benieuwd of ze wel of niet meemag, je woont tenslotte toch gewoon bij ons' zegt Liam.'We wachten af..' zegt Niall.Na 5 minuten word ik gebeld.(Z:Zayn/P:Paul)
Z:En?
P:Ze mag het eerste half jaar mee, daarna moet ze weer weg en moeten jullien nog een half jaar
Z:Maar..
P:Ik heb het zo beslist Zayn, jullie kunnen er niet mee eens zijn maar als ze de hele tour meegaat krijgt ze heel veel haat, en dat willen jullie denk ik ook niet
Z:Oke, ik ga ze het vertellen
P:Succes, fijne avond verder
Z:Dat gaat niet meer lukken
'Jongens..' zeg ik.Ze kijken me direct aan.'Ze mag het eerste half jaar mee, dan moet ze weg, wij moeten dan nog een half jaar' zeg ik.Ik zie dat alle ogen groter worden.'Verdomme!' roept Louis.Hij grijpt Emma vast en knuffelt haar.Ik voel dat ik moet vechten tegen de tranen.Emma barst in tranen uit.Ik hoor Louis gerust stellende woordjes fluisteren in haar oor.'Emma kijk me eens aan' zeg ik.Emma wurgt zich uit Louis' armen en kijkt me aan.Haar mascara is helemaal uitgelopen.'We kunnen er niets aan doen, Paul heeft het nu eenmaal zo beslist' zeg ik.'Ik ga jullie dat half jaar dan echt heel erg missen' snikt ze.Ik hoor nu ook iemand anders huilen.Ik draai me om en zie Louis en Harry huilen.'Jongens...' zegt ze.We kijken tegerlijkertijd op.'We moeten dat eerste half jaar er van genieten, en dan dat andere half jaar moet ik naar huis.Ik kan ook wel voor mezelf zorgen' zegt ze.'Maar ik ga je echt heel erg missen!' zegt Louis door zijn tranen heen.Dit is de tweede keer dat ik hem zie huilen.'Louis kijk me eens aan' zegt Emma.Hij kijkt haar aan met bedroefde ogen.'Ik hou van jou' fluistert ze.'Ik meer van jou' zegt Louis gewoon hardop.Ze kijken elkaar aan en beginnen direct weer te zoenen.