Hoofdstuk 31

752 18 2
                                    

Zayn's POV

Oke ik weet het zeker ik ben verliefd op Manou.'Kom we gaan in die achtbaan' zegt Niall.'Ik ga met Emma!' roept Louis.'Ik ga met Zayn!' roept Manou.Ik voel dat ik moet blozen.'Omg badboy Zayn moet blozen!' zegt Emma.Ik kijk naar de grond en loop door.'Zayn het is niet erg, Manou is erg leuk' zegt Emma.Ik zie dat Manou nu ook moet blozen.Ik kijk naar haar omdat ze naar me staart.Ik blijf haar ook aan kijken.'Wat staan jullie te staren, op naar de Space Mountain!' zegt Louis.Ik kom uit mijn trans en ren naar de achtbaan.Ik kijk op een bord hoellang het duurt voor we aan de beurt zijn.10 minuten hooguit.We staan in de rij en Louis tilt Emma op een hekje.'Zenuwachtig?' vraagt Louis aan haar.'Nee ik kan wel tegen een wild ritje' zegt ze.'Pff uitslover' grap ik.'Wacht maar af badboy jij komt er kotsent uit' zegt ze.'Wedden van niet' zeg ik.'Wedden is voor watjes!' zegt ze.'Tsss' zeg ik.'Je loopt leeg' zegt ze.We zijn aan de beurt en Manou stapt als eerste in.'Succes watje' zegt Emma.Louis moet lachen.Er komt een man aan lopen de checkt of onze beveiliging vast zit.'Veel plezier' zegt Manou.'Jij ook' zeg ik.Er word afgeteld en bij 0 worden we afgeschoten.Ik schrik en daarom verlaat en gil mijn mond.We maken een loping en een kurketrekker.We worden weer omhoog getakeld maar opeens stoppen we.'Eumm is dit normaal?' vraagt Liam die achter ons zit.'Nee...' zegt Emma.Oke nu ben ik toch wel een beetje bang.Het is hier pikkedonker! Volgensmij merkt Manou dat want ze pakt mijn hand.Ik buig naar haar toe tot ik haar lichaamswarmte voel.Ik voel haar ademhaling sneller gaan.'Niet bang zijn, ik doe niets' zeg ik.'Weet ik' zegt ze.Haar stem is zo perfect.Ik wil net met mijn hand haar wang aanraken maar omdat we ineens weer beweging krijgen schiet ik naar voren.'VERDOMME' schreew ik door de achtbaan heen.Ik hoor Emma en Louis er bovenuit lachen.Waarscheinlijk omdat ik me zeer heb gedaan.Als de achtbaan is afgelopen stap ik er uit en pak Manou's hand dat ze kan uitstappen.Ik kijk haar aan maar ze kijkt weg.Waarom moest die achtbaan nu verder gaan?! Ik had haar bijna gekust! 'En ben je misselijk?' vraagt Emma lachent.'Nee..' zeg ik.'Hè das nou jammer' zegt Louis.'Wie was trouwens die zo gilde?' vraagt Liam.'Harry...' zegt Manou en wijst naar hem.Harry kijkt verlegen naar de grond.Louis pakt Emma's hand.Ik twijfel om Manou's hand te pakken maar doe het toch niet.Ze kent me nog maar net! 'Zullen we in The Twilight Zone?' zeg ik.'Leuk!' zegt Emma.'Maar dan moeten we naar dat andere park' zeg ik.'Maakt niets uit toch?' zegt Louis.'Oke' zegt Harry.Samen lopen we het park uit en lopen het andere park in.Ik zie de atractie al staan.'Hij is wel hoog!' zegt Liam.'Ben je bang?' zegt Emma.'Nee!' zegt Liam snel.Emma moet lachen.Als we er zijn kijken we op het bordje voor de tijd.'Wow duurt maar 5 minuten, ik had anders gedacht' zeg ik.'Nou kom op dan!' zegt Emma.We lopen het huis in en er staan gelijk al medewerkers van het park verkleed als piekoloos.We worden begeleid naar de kelder en daar moeten we wel wachten.Na een tijdje wachten moeten we in een positie gaan staan.Zo lopen we naar binnen en gaan zitten.Ik zit naast Emma.We krijgen een filmpje tezien over geesten.Ik tik op Harry's rug.Een kreet verlaat zijn mond.'Laat me nooit meer zo schrikken' fluistert hij kwaad.'Sorry hoor, ik wou alleen iets' ik kan mijn zin niet afmaken omdat we ineens naar beneden vallen.Harry gilt echt als een meisje.Ik word haast doof!'Harry gil niet zo' roept Emma.Oke dat heeft ie dus niet gehoort.Opeens worden we naar boven getrokken.En toen stonden we stil.Een paar luiken gaan open en zo keken we over heel Disneyland.'Wow wat mooi!' zegt Emma.'Echt heel mooi' zegt Louis.Ik kijk Manou aan.Ze is zo perfect! Ik wil net iets zeggen maar dan vallen we weer naar beneden.Weer krijst Harry.'Harry hou je kop,ik word doof!' roept Niall.Weer worden we naar boven getalkeld en zien we weer een uitzicht.Ik kijk achterom naar de mensen die achter ons zitten.Ze kijken allemaal geergird.Komt vast door Harry die als een meid gilt.'Sorry voor die gillende meid voor mij' grijns ik.'Zayn..' zegt Harry kwaad.'Sorry Hazza' zeg ik.Weer vallen we naar beneden en met een ruk staan we stil.Ik doe mijn gordel om en sta op.'Zo dat was leuk' zeg ik.'Inderdaad!' zegt Emma.'Ik heb honger!' zegt Niall.'Jij hebt altijd honger' zegt Liam.'Ja..' zegt ie.'We kopen wel een suikerspin' zegt Emma.'Is goed' zegt Harry.We lopen naar de dichtsbeizijnde kraam en kopen een paar suikerspinnen.Emma en Louis delen 1 en Manou en ik.Manou pakt een stukje en drukt het op mijn neus.'Nou..' zeg ik.'Manou we moeten even met je praten' zeggen Emma en Louis.'Oke'  zegt ze.Ze loopt met ze mee een eindje verder op.

Manou's POV

'We moeten even met je praten' zeggen Emma en Louis.'Oke' zeg ik.Ik loop met ze mee naar een ander bankje.Daar gaan we zitten.'Wat is er?' vraag ik.'Is het waar?' zegt Emma.'Wat is waar?' vraag ik.'Ben jij verliefd op Zayn?' zegt Louis.O help...

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu