Hoofdstuk 25

950 21 2
                                    

Emmas POV

Als ik wakker word zie ik dat Louis niet meer naast me ligt.Als ik kijk hoe laat het zie ik dat het 28 juli is.Mijn verjaardag!Nu ben ik eindelijk 19.Ik nu best wel benieuwd waar Louis is.Ik kleed me aan en loop de trap af.Als ik de woonkamer binnen kom lopen springen de jongens achter de banken vandaan.'GEFELICITEERD!!' schreeuwen ze.'Dankje wel allemaal!' zeg ik.Louis stormt op me af en knuffelt me.'Gefeliciteerd schat!' zegt ie.'Dankje' zeg ik en kus hem.De jongens stormen nu ook op me af en geven me één voor één een knuffel.'Cadeautjes!!' roep ik.Louis lacht en duwt me op de bank.Zayn geeft me als eerste een cadeautje.Het is een armbandje met een L,Z,H,L,N en een E.'Dankje Zayn!' zeg ik en ik geef hem een knuffel.Dan geven Harry, Liam en Niall een cadeau.Het is een grote beer met een foto van Louis en mij of het beer zijn shirt.Ik begin te lachen.'Dankje jongens' zeg ik en geef ze een knuffel.Dan komt Louis voor me staan.'We gaan eerst naar het vliegveld, daarna geef ik mijn cadeau' zegt ie.'Maar wat gaan we doen op het vliegveld dan?' vraag ik.'Zie je dan wel' zegt ie.Hij pakt m'n hand en loopt met me naar de deur.'Tot zo!' zeg ik.We stappen in de limo en rijden naar het vliegveld.Als we er zijn begroeten we de chauffeur en stappen uit.'Maar wat gaan we hier nou doen dan?' vraag ik weer.'Zie je vanzelf' zegt Louis.Ik pak zijn hand en loop het gebouw binnen.Als we binnen zijn worden we bestormd door fans.Als we een paar handtekening hebben uitgedeeld zie ik 2 meisjes uit een deur lopen.'SANNE, TESSA' schreeuw ik.Ik laat Louis' hand los en ren naar ze toe.Als ik bij ze ben geef ik ze een knuffel.'Ik heb jullie zo gemist' zeg ik.'Wij jou ook heel erg' zegt Sanne.Samen lopen we weer naar Louis toe.'Hai girls!' zegt ie vrolijk.Hij geeft ze allebij een knuffel.'Omgg Louis Tomlinson heeft mij gewoon een knuffel gegeven' zegt Tessa.Louis lacht en ik lach mee.'Ik ben ook gewoon een normaal mens hoor' zegt Louis.'Maar je zit wel in dé populairste boyband ever!' zegt Sanne.Nu moet ik ook lachen.'Kom we gaan naar de jongen' zeg ik.'Oke' zegt Tessa.Louis pakt mijn hand en lopen samen met Sanne en Tessa weer naar de limo.Als we bij de limo aankomen roept Sanne 'Omgg een limo!'.De chauffeur pakt de koffers en legt ze in de achterbank.Louis lacht en houd de deur open.'Dames voor' zegt ie met een deftige stem.Eerst stalt Tessa in daarna Sanne gevolgd door mij.Als Louis is ingestapt ga ik op zijn schoot zitten.'Aahh cutee' zegt Sanne.Louis en ik lachen en dan geef ik hem een kus op zijn neus.Als we er zijn stapt Louis als eerste uit en pakt de koffers.Ik druk op de bel en daar staat Zayn.'Haajj' zeg ik vrolijk.'Hoii, zijn dat Sanne en Tessa?' vraagt ie.'Jep!' zegt Tessa.Ze geven allebij Zayn een knuffel en dan loopt ik samen met Louis,Zayn,Sanne en Tessa naar binnen.Als ik binnen kom zie ik dat de kamer is versierd.'Wat lief jongens!' zeg ik en geef ze allemaal een knuffel.Ik ga bij Louis op de bank zitten.'Wil jij het  cadeautje geven?' zegt Tessa .Sanne knikt en geeft het cadeautje aan mij.'Van Tessa en mij voor jou!' zegt ze.'Dankjewel!' zeg ik.Als ik het cadeautje heb open gemaakt ligt er een fotolijstje met allemaal foto's van ons.'Heel mooi, danje wel!!' zeg ik en ik geef ze een knuffel.'Nu mijn cadeautje' zegt Louis.Hij geeft een klein pakje.Als ik het open heb gemaakt zit er een klein doosje in.Zou hij....Als ik het open heb gemaakt zit er een gouden ketting in.'Dankje Lou!!' zeg ik en spring hem om de hals.'Ik doe alles voor mijn meisje' fluistert hij in mijn oor.Ik geef hem een kus.'AAHHH MIJN OGEN!!' roepen de jongens.Louis en ik moeten lachen.'Ik bel vrienden dat ze vanavond op een party worden verwacht' zegt Zayn.'Dat hoeft niet hoor' zeg ik.'Je word maar één keer 19 hoor' zegt Harry.

Louis' POV

Ik sta nu te dansen met Emma.Ze is er zo goed in.We gaan waarscheinlijk morgen naar een dansschool.'Je bent echt zo goed in dansen!' probeer ii boven de muziek te zeggen.'Dankje Lou!' zegt ze en geeft me een kus.Als het nummer is afgelopen word er een langzaam nummer gedraaid.'Mag ik deze dans?' vraag ik en steek mijn hand uit.Ze pakt mijn hand en samen loop ik naar een ander plekje.Ze legt haar armen om mijn nek en ik mijn armen om haar heupen.Ze legt haar hoofd op mijn schouder.Na 5 minuten zo hebben gedanst geeft ze me een kus.'Ik hou van je Louis' zegt ze.'Ik meer van..' ik kan mijn zin niet afmaken omdat we een geweersschot horen.Iedereen duikt naar beneden.Ik heb nogsteeds Emmas hand vast.Ik kijk haar aan en zie dat ze een tranen ik haar ogen heeft staan.Ik kijk op om te zien wie mijn meisjes feestje heeft verpest.Ik zie een meisje staan van Emmas leeftijd..

Zayn's POV

Ik pak een beetje drinken als ik een geweersschot hoor.Ik duik naar beneden net zoals de andere mensen.Ik lig vlak bij Louis en Emma.Ik zie dat Louis Emmas hand vast heeft.Ik kijk op wie hier de pret weer moet bederven.Holyshit..ik zie Linsey staan met een pistool.'Linsey..' fluister ik.'Hallo Zayn' zegt ze.Iedereen kijkt me verbaasd aan.'Wat doe je hier' zeg ik.Ik lig nog steeds op de grond.'Het feestje bederven' zegt ze.'TRUT!!' schreeuwt Louis en staat op.Linsey schiet...maar gelukkig ontwijkt Louis hem.'Louis niet doen' fluistert Emma.Louis gaat weer naast haar liggen en streelt haar haar.'Waar waren we' gaat Linsey verder.'Wat doe je hier' zeg ik en ik sta op.'De pret bederven zeg ik toch, jij hebt mij een paar jaar geleden onterecht behandelt en nu doe ik dat dus bij jou' zegt ze.'DAT WAS VERDOMME TOEN WE KLEIN WAREN!!' schreeuw ik.'En trouwens jij was toch dood?' ga ik verder op een rustige toon.Ik zie dat Linsey schrok van mijn reactie.'Maar mijn wraak is zoet' lacht ze.Oke nu word ik toch wel een beetje bang.Ze richt het pistool op mij.Ik zie dat haar ogen groter worden.'LEG DAT PISTOOL NEER!' schreeuwt iemand.Ik kijk achterom wie mij zowat doof heeft gemaakt.Er staan 5 agenten achter mij.Linsey legt het pistool op de grond en trapt hem naar mij toe.Ik kijk rond wie de politie heeft gebelt.Ik zie dat Harry achter de bar vandaan komt met een telefoon in zijn handen.Ik lach naar Harry.Hij maakt een gebaar van geen dank met zijn lippen.Ondertussen hebben de agenten boeien om de handen van Linsey gedaan.'IK KRIJG JE NOG WEL!!' schreeuwt ze als de agenten haar in een busje stoppen.Iedereen due eerder op de grond lag zit nu op de bank of staat bij de bar.Ik zie dat Louis en Emma zoenend tegen de muur aan staan.Ik loop naar Harry toe.'Bedankt maat' zeg ik en geef hem een klopje op zijn schouder.'Graag gedaan' zegt ie.Ik loop naar Louis en Emma toe die niet meer zoenen.'Gaat het een beetje?' vraagt Louis die mij ziet aankomen.'Ja hoor met jullie' vraag ik.'Goed, zullen we iedereen het huis uitzetten?' vraagt Emma.'Goed plan' zeggen Louis en ik tegerlijkertijd.Nadat iedereen weg is zitten we op de bank met een zak chips.'Het liep niet zo als gepland, maar het eerste gedeelte was heel leuk' zeg ik.'Inderdaad!' zegt Louis.'Hoelaat is het?' vraagt Louis.'22:43, hoezo?' zeg ik.'Nou..ik wil morgen met Emma naar een dansschool en dat begint om 11:30' zegt Louis.'Leuk, dan gaan wij mee!!' zegt Harry.'Leuk jongens!' zegt Emma.'Maar ik ga slapen, ga je mee Emma?' zegt Louis.Emma knikt en loopt samen met Louis naar boven.'Slaaplekker guys!' zegt ze.'Slaaplekker!' roepen we in koor.Louis en Emma moeten lachen en dan hoor ik een deur dichtslaan.'Ik ga ook slapen' zeg ik.De jongens knikken en dan loop ik naar boven.Ik doe mijn pyjama aan en poets mijn tanden.Als ik op bed lig val ik als een blok in slaap...

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu