Hoofdstuk 9

1.3K 35 1
                                    

Louis' POV

'Emma!!' schreeuw ik.Ze is gevallen op haar rug.Ik ren naar haar toe en kniel bij haar neer.'Bel 112!!!' schreeuw ik naar de jongens.Ik voel dat mijn wangen nat worden.Ik hoor een ambulance.Als ze word meegevoert vraag ik of ik mee mag.Als ik in de ambulance ga staan roep ik tegen Zayn 'Ligt haar moeder in!!'.Als we er zijn rennen de ambulancebroeders haar naar een kamer.Als ik mee ren wordt ik tegengehouden door een zuster.'Je mag niet mee ze is in een ernstige situatie..' zegt ze.Dat komt als een klap aan.Ik zak op de grond en begin te huilen.Dit moest haar niet overkomen.Na 5 minuten voel ik handen op men schouder.Zayn staat naast mij.'Hoe gaat het?' vraagt ie.'Weet ik niet ik wou mee de kamer in maar werd weg geduwd ze zeiden dat ze in een ernstige situatie is.'Ik zie dat nu ook Zayn tranen in z'n ogen heeft.'Familie van Emma Roberts' zegt een dokter.Zayn kijkt mij aan en ik loop met de dokter mee.'Ze ligt in coma,het is 30% dat ze nog wakker wordt,ze heeft een hele harde klap op haar rug gehad.' Dit nieuws kan ik niet aan en begin weer te huilen.Ik ga op de stoel zitten.'Ik mis je babe' zeg ik tegen haar.Ik pak haar hand.Ik zucht.'Waarom moest jou dat nou overkomen.'

Zayn's POV

Het is nou een maand geleden dat Emma in coma ligt.Louis belde net en hij zei dat hij me nodig had.Louis heeft het zo moeilijk.Hij heeft de laatste maand geen 1 x geslapen.Als ik bij het ziekenhuis aankom stormt de papparazi op me afstromen.'Hoe is het met Louis!' vraagt iemand.Ik negeer hem en loop het ziekenhuis in.Ik ga in de lift staan en druk op knopje 2.Ik heb nou geen zin om trap te lopen.Als ik bij haar kamer kom klop ik op de deur.'Kom maar' hoor ik Louis zeggen.Als ik naar binnen loop zit Louis op een stoel met zijn hoofd op zijn schoot.Als ik mijn hand op z'n schouder leg kijk hij op.Ik schrik me dood want hij ziet er niet uit.'Je ziet er echt slecht uit Louis.Ga anders even naar huis en ga slapen.' zeg ik tegen hem.'Nee ik blijf bij Emma,tot dat ze wakker is!' schreeuwt Louis.'Louis begin nou niet te schreeuwen.Ik wil geen ruzie.' zeg ik kalm.Ik zie dat hij weer begint te huilen.Hij ziet het echt niet zitten.Ik kan er echt niet tegen als iemand huilt.Ik begin zelf ook te huilen.'Louis?' vraag ik.'Wat is er?' fluistert hij.'Ik heb wel eens gezien dat als iemand in coma ligt je wel kan horen wat er gebeurt.' zeg ik.'Oh.' 'Anders gaan we zingen voor haar.Misschien werkt het.' 'Oke..' zegt hij dan.'Zullen we Little Things zingen?' 'Oke is goed...'

En dan beginnen we te zingen:

Your hand fits in mine Like it's made just for me But bear this in mind It was meant to be And I'm joining up the dots With the freckles on your cheeks And it all makes sense to me

I know you've never loved The crinkles by your eyes when you smile You've never loved Your stomach or your thighs The dimples in your back at the bottom of your spine But I'll love them endlessly

I won't let these little things slip out of my mouth But if I do, It's you, Oh it's you, They add up to I'm in love with you, And all these little things

You can't go to bed, Without a cup of tea, And maybe that's the reason that you talk in your sleep And all those conversations Are the secrets that I keep Though it makes no sense to me

I know you've never loved the sound of your voice on tape You never want to know how much you weigh You still have to squeeze into your jeans But you're perfect to me

I won't let these little things slip out of my mouth But if it's true, It's you, It's you, They add up to I'm in love with you, And all these little things

You'll never love yourself Half as much as I love you You'll never treat yourself right, darlin' But I want you to, If I let you know, I'm here for you, Maybe you'll love yourself, Like I love you Oh,

I've just let these little things slip out of my mouth, Because it's you, Oh it's you, It's you, They add up to And I'm in love with you, And all these little things,

I won't let these little things slip out of my mouth, But if it's true, It's you, It's you, They add up to, And I'm in love with you, And all your little things.

Als we klaar zijn met zingen zie ik dat Louis een lach op z'n gezicht staat.Hij wordt altijd blij van dit lied.'Gaat het al wat beter?' vraag ik naar een tijdje.'Jawel...' Hij pakt Emma's hand.'Ik hou heel veel van jou' zegt ie tegen haar.Hij laat haar hand los en gaat staan.Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel.'Ik mis haar heel erg' huilt Louis op men schouder.'Ik ook Louis...ik ook..'

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu