Hoofdstuk 5

1.6K 40 6
                                    

Harry' POV.

Als ik wakker word loop ik naar de woonkamer.Daar is niemand.Maar ik hoor wel wat in de keuken.Ik loop naar de keuken en ik zie daar Emma zittend op het keukenblad zoenend met Louis.Wat zijn ze cute samen!! Naar zo'n 2 minuten kijken wordt ik er zat van want ze hebben nog steeds niet door dat ik er ben.'Kuch kuch' hoest ik en ze kijken geschrikt mijn kant op.'Halloo!!' zeg ik.Ze beginnen te lachen.Maar dan zie ik de 'twinkel eyes' van Louis.Dat betekend dat hij een plannetje heeft om mij terug te pakken..Help denk ik bij mezelf.Louis fluistert iets in Emma's oor en tilt haar daarna als een bruid van het keukenblad af.Hand in hand lopen ze weg.Ik weet dat Louis me gaat terug pakken.Ik bedenk me geen moment, ik pak 2 flessen cola,koekjes en een bak ijs.Ik ren naar boven met men spullen en doe de deur opslot.Hahah nu kan Louis me even niet pakken.

Louis POV.

Als ik hand in hand met Emma naar de woonkamer loop zitten de jongens op de bank tv te kijken.'Zijn jullie een stel?' vraagt Niall.'Jaa!' roept Louis vrolijk en hij geeft me een zoen op men voorhoofd.'Louis?' vraag ik.'Wat is er?' 'Kunnen we zo even naar men moeder toe men koffers halen en zeggen dat we een stel zijn?' 'Ja tuurlijk schat!'.'Tot zo!' roept Zayn ons na. Als we bij haar  moeders deur staan geef ik haar eerst een kus en bel dan aan.Als haar  moeder de deur open doet wengt ze ons naar binnen.'Ga zitten' zegt ze.'En wie is dit' gaat ze verder.'Ik ben Louis van One Direction' zeg ik.'Leuk' zegt haar moeder.Ik geef Emma een kus op haar voorhoofd.'Mam,mag ik voorlopig bij de jongens slapen' gaat Emma ineens verder.'Nou...oke dan' zegt haar moeder.'Yess' roept Emma en springt de hele kamer rond.Ik lach.'Maar wacht ik moet dan ook even men koffer pakken' zegt ze en rent naar boven.'Zorg wel goed voor haar' zegt haar moeder tegen mij.'Ja zeker doe ik dat ik wil haar echt niet meer kwijt,maar er is 1 ding, u moet niet schrikken als ze ineens in het nieuws is ofzo' zeg ik.'Nee dat had ik zelf ook al door' zegt ze met een glimlach.Dan komt Emma weer binnen lopen met 2 koffers.' Zullen we die even naar binnen brengen en dat even Londen in lopen?' vraagt ze.' Tuurlijk' zeg ik en pak de koffers van haar aan.Na wat kletsen gaan we weer terug naar ons appartement.Als we daar aankomen zet ik de koffers op mijn slaapkamer.'Jij gaat voorlopig bij mij slapen' zeg ik en geef haar een kus op haar wang.Ze lacht.'Zullen we gaan?' vraagt ze.'Ja' andwoord ik.We lopen hand in hand het gebouw uit.Ik hoor allemaal geklik van camera's.'Loop maar gewoon door' zeg ik tegen haar.Ik geef haar een kus op haar voorhoofd.Ik hoor weer geklik in aww's.'Zullen we in de Londen Eye?' vraag ik.'Ja leuk!' zegt ze.Samen lopen we naar de Londen Eye en gaan in de wachtrij staan.

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu