Louis' POV
'Emma...echt waar,jouwn pannekoeken zijn geweldig!' zegt Niall.'Dankje Niall!' zegt Emma.We zijn opweg naar Frankrijk, Parijs! Ik voel mijn mobiel trillen.Ik heb een smsje van een onbekend iemand
haajj neef!
ik hoorde dat jij en je band naar Parijs komen.ik studeer in Parijs.misschien kan ik langs komen? ik wil mijn grote neef wel weer eens zien!! hopelijk reageer je.ik mis je heel erg.alle leuke tijden vroeger..dikke kus van je nichtje Manou
Aahh wat leuk!!Maar hoe komt ze aan mijn nummer? 'Louis wat is er?' vraagt Emma.'Mijn nichtje studeert in Parijs en nu vroeg ze of ze langs mocht komen omdat ze mij mistte' zeg ik.'Bedoel je Manou?' vraagt Liam.'Ja' zeg ik.'Anders sms je haar even terug' zegt Emma.'Ja kan wel, maar wanneer moet ze dan komen?' vraag ik.'Het ligt eraan wanneer we in Parijs zijn' zegt Niall.Ik knik en loop richting Thomas.'Thomas, wanneer komen we aan in Parijs?' vraag ik.'Als ik de hele nacht door rij dan waarscheinlijk morgen vroeg' zegt Thomas.'Oke wil je dan iets voor me doen?' zeg ik.'Tuurlijk!' zegt ie.'Wil je de bus op de parkeerplaats van Disneyland zetten, want mijn nichtje komt dan langs' zeg ik.'Is goed' zegt ie.'Dankje Thomas' zeg ik.Hij knikt en dan loop ik weg.'Thomas zet de bus morgen op de parkeerplaats van Disneyland, daar wil ik afspreken met Manou' zeg ik.'Leuk!' zegt Harry.'Dan sms ik Manou even terug' zeg ik.Ze knikken en ga dan op de bank zitten.Emma gaat bij mij op schoot zitten.Ik begin te typen en Emma kijkt met me mee
heeyy Manou
Leuk dat je langskomt!
Ik verwacht je morgen bij onze tourbus om 8:00 s'morgens op de parkeerplaats van Disneyland dan kunnen we het park misschien nog ff in.Groetjes van mij en mijn vriendin (Emma).
'Verstuurd!' zeg ik.'Nu wachten op antwoord' zegt Emma.Ik leg mijn mobiel op tafel en pak Emma vast.'Vind je het wel leuk dat Manou misschien komt?' vraag ik.'Tuurlijk!' zegt ze.'Echt?' vraag ik.'Echt waar!' zegt ze.'Oke ik geloof je' zeg ik.'Zullen we zo gaan slapen, want als die Manou om 8:00 komt moeten we er vroeg uit' zegt Liam.Ik knik en pak Emmas hand.'Zullen we gaan slapen sweety' zeg ik.'Ja' zegt ze.Ik loop samen met haar naar de slaapkamer.Shit mijn mobiel ligt nog in de woonkamer.'Mijn mobiel ligt nog in de woonkamer' zeg ik.'Haal hem dan maar snel op' zegt ze.Ik geef haar een knipoog en loop dan naar de woonkamer.Als ik er ben zie ik dat Zayn er nog steeds zit.Hij staart voor zich uit.Volgensmij heeft ie nieteens door dat ik er ben.'Zayn..' fluister ik.Hij reageerd niet.'Zayn' zeg ik nu harder.Weer reageert hij niet.'ZAYN' schreeuw ik nu.'Man je hoeft nuet te schreeuwen ik hoor je wel hoor' zegt ie.'Waarom reageer je niet dan' zeg ik geiriteerd.'Ik zat te denken' zegt ie.'Waarover dan?' vraag ik.'Zal Emma het niet vervelend vinden als Manou komt' zegt ie.'Ze zij van niet, misschien juist wel leuk voor haar, ze zit hier altijd met jongens en dan komt er een meisje' zeg ik.'Ja je hebt gelijk' zegt ie.Ik pak mijn mobiel en doe hem in mijn zak.'Zayn, ga je ook slapen?' vraag ik.'Ja' zegt ie.Ik geef hem een klopje op zijn schouder en loop daarna met hem mee.Als we bij onze slaapkamers zijn wens ik hem een goede nachtrust en loop dan richting mijn slaapkamer.Als ik binnen kom is het licht uit.Ik kan door het donker zien dat Emma al slaapt.Ik doe snel mijn jogging broek aan en kruip bij Emma in bed.'Slaaplekker' fluistert ze.'Slaaplekker babe' fluister ik terug.Na een tijdje val ik in slaap.
Als ik wakker word ligt Emma niet meer naast mij.Ik kijk op de klok.Mmm 7:00 dus ik moet me snel gaan omkleden.Ik doe een grijze joggingbroek aan en een wit v-hals shirtje aan.Ik doe in mijn haar een beetje gel en poets mijn tanden.Ik loop naar de woonkamer en zie de jongens en Emma al op de bank zitten.'Hoi' zeg ik.'Lekker geslapen?' vraagt Emma.'Ja, jij?' vraag ik.'Ja ook goed' zegt ze.'Mooizo' zeg ik.Ik loop naar de keuken en smeer een paar broodjes.Als ik ze gesmeert heb leg ik ze op een bord en loop weer naar de woonkamer.Ik leg het bord op tafel en ga op de bank zitten.Ik schuif Emma op mijn schoot.Ik draai haar om zodat ik haar aan kan kijken.'Ik heb vannacht besloten dat ik met jullie Disneyland in wil' zeg ik.'Leuk!' zegt Niall.'Ik ga mee!' zegt Zayn.Emma glimlacht en begint me te zoenen.Als er op de deur word geklopt gaan we gewoon door...
Zayn's POV
Emma kijkt Louis aan en begint hem te zoenen.Zelf als er op de deur word geklopt gaan ze nog gewoon door.'Thomas doe jij even open?' roep ik.Ik krijg geen antwoord terug maar hij loopt wel naar de deur.Als de deur word open gedaan staat daar een meisje.'Hallo' zegt Thomas.'Haajj!' zegt het meisje vrolijk.'Ze zitten daar' zegt Thomas en hij wijst naar ons.Ze stapt naar binnen en loopt naar ons toe.Aangezien Louis en Emma nogsteeds druk bezig zijn sta ik maar als eerste op om haar een hand te geven.'Haaj Zayn, ik ben Manou!' zegt ze.'Hoi!' zeg ik.Ik geef haar en hand en kijk recht in haar ogen.Wtf wat is zij knap! Nadat Harry, Liam en Niall ook hebben voorgesteld zijn Emma en Louis nogsteeds niet klaar.Dan maar zo..'Kuch kuch' hoest ik.Manou moet lachen.Omg wat lacht ze schattig! Emma en Louis houden meteen op.'Haha nog net zo'n vrouwenverslinder als vroeger!' zegt Manou tegen Louis.'Haaj Manou!' zegt Louis.Hij staat op en geeft haar een knuffel.Emma staat ook op en gaat naast Louis staan.'Haaj Manou ik ben Louis' vriendin Emma' zegt ze.'Leuk je te ontmoeten!' zegt Manou.'Wil je iets drinken?' vraag ik.'Ja, doe maar wat' zegt ze.Ik loop naar de keuken en pak 7 glazen.Ik vul ze alle 7 met cola en zet ze op een dienblad.Als ik terug loop zet ik het dienblad op tafel.'Dankje' zegt Emma.Ik knik en ga op de bank zitten.'Wat brengt jou hier in Parijs?' zegt Louis tegen Manou.'Ik studeer hier' zegt ze.'Wat studeer je dan?' vraag ik.'Medicijnen' zegt ze.'Leuk!' zegt Liam.'Wat zijn je hobby's?' vraagt Emma.'Umm ik dans en ik teken' zegt ze.'Leuk Emma danst ook!' zegt Louis.'Cool!' zegt Manou.'Dan kunnen jullie een keer samen dansen' zegt Niall.'Ja leuk' zeggen Emma en Manou tegerlijkertijd.Ze beginnen te lachen omdat ze het zelfde zeiden.'Zullen we Disneyland in gaan?' vraag Louis.Ik knik en loop naar mijn slaapkamer om mijn schoenen aan te doen.Als ik terug loop zie ik dat de jongens en Emma en Manou al bij de deur staan.'Let's go!' roep ik.Ze doen de deur open en lopen dan naar buiten.Op naar Disneyland!