Hoofdstuk 26

905 18 0
                                    

Emmas POV

De jongens moesten naar de studio.Ze gingen een nieuwe single opnemen ofzo.Ik loop nu met Sanne door Londen.Tessa moest gister al weer weg.'Waar wil je nu heen?' vraag ik.'Maakt mij niet uit' zegt ze.'Zullen we naar Starbucks gaan?' vraag ik.'Ja leuk, ik begin ook wel honger te krijgen' zegt ze.'Mooi dan gaan we daar heen' zeg ik.Ik pak haar bij haar arm  en sluur haar mee naar Starbucks.Als we er zijn lopen we naar de rij.'Anders zoek jij een plekje op' zeg ik.'Oke' zegt ze.'Wat wil je hebben?' vraag ik.'Doe maar koffie en appeltaart' zegt ze en loopt weg.Als ik aan de beurt ben bestel ik 2 appeltaart stukjes en 2 kopjes koffie.Ik loop naar Sanne toe en geef haar haar stukje taart en koffie.'Dankjewel' zegt ze.'Graaggedaan' zeg ik.Ik ga op de stoel zitten en begin met het opeten van mijn appeltaart.'Nou..is er nog iets gebeurt in ons kikkerlandje toen ik hier was?' vraag ik.'Nou..jouwn vaders huis is afgebrand..' zegt ze.'Wat!' zeg ik.'Het..huis..van..jouwn..vader..is..afgebrand..' zegt ze nu heel rustig.'Wat is de oorzaak ervan dan?' vraag ik.'Dat weet niemand' zegt ze.'Maar waar is mijn vader nu dan?' vraag ik.'Hij is spoorloos' zegt ze.Oke nu schrik toch best wel erg..Ik begin te huilen.'Waarom heb je mij dit niet eerder verteld?' zeg ik door mijn tranen heen.'Je was zo gelukkig met Louis, en als ik het vertelde wilde je misschien naar Nederland, en Louis kan echt niet zonder jou!' zegt Sanne.Ik sta op en geef haar een knuffel.'Weet mijn moeder dat haar "ex man" vermist is?' vraag ik.'Ik weet het niet' zegt ze.'Kom we gaan naar de jongens, kijken of ze ons een beetje missen' zeg ik.Lachend lopen we Starbucks uit.Gelukkig is de studio niet verweg.Als we binnen lopen komen er 2 bewakers voor ons staan.'O hallo Emma' zegt ééntje.Hij stapt opzij zodat wij er door kunnen.Ik hoor dat ze net beginnen met een liedje.

Written in these walls are the stories that I can't explain I leave my heart open but it stays right here empty for days

She told me in the morning she don't feel the same about us in her bones It seems to me that when I die these words will be written on my stone

And I'll be gone gone tonight The ground beneath my feet is open wide The way that I been holdin' on too tight With nothing in between

The story of my life I take her home I drive all night to keep her warm and time Is frozen (the story of, the story of) The story of my life I give her hope I spend her love until she's broke inside The story of my life (the story of, the story of)

Written on these walls are the colors that I can't change Leave my heart open but it stays right here in its cage

I know that in the morning I'll see us in the light upon your ear Although I am broken, my heart is untamed still

And I'll be gone gone tonight The fire beneath my feet is burning bright The way that I been holdin' on so tight With nothing in between

The story of my life I take her home I drive all night to keep her warm and time Is frozen (the story of, the story of) The story of my life I give her hope I spend her love until she's broke inside The story of my life (the story of, the story of)

And I been waiting for this time to come around But baby running after you is like chasing the clouds

The story of my life I take her home I drive all night to keep her warm and time Is frozen

The story of my life I give her hope (give her hope) I spend her love until she's broke inside (until she's broke inside) The story of my life (the story of, the story of) The story of my life The story of my life (the story of, the story of) The story of my life

'Wow dat is echt een mooi liedje' zeg ik.De jongens draaien zich met een ruk om.'Ik schrik ne dood' zegt Louis.'Sorry schat' zeg ik.Ik loop naar hem toe en geef hem een kus.Ik zie dat Sanne er een beetje ongemakkelijk bij staat.'Kom' zeg ik.Ze loopt naar ons toe.'Hoelaat komen jullie thuis?' vraag ik.'Opzich zijn we nu klaar, we kunnen wel uiteten gaan?' zegt Zayn.'Ja leuk!' zegt Louis.'Ik zeg Paul dat we weg gaan' zegt Harry.We knikken.Hij loopt de deur uit en na een tijdje komt hij weer.'Het is goed' zegt Harry.'Mooizo!' zeg ik.Ik pak Louis' hand en loop samen met de jongens naar buiten.'Waar gaan we eigenlijk heen?' vraagt Zayn.'Umm, een patatzaak?' zegt Louis.'Ja, dat is hier dichtbij!' zeg ik.We lopen naar de patatzaak.Als we binnen lopen gaan we in de rij staan.Als we aan de beurt zijn staat er een meisje van mijn leeftijd voor ons.'Omg jullie..zijn..One..Direction' zegt ze.'Ja dat zijn we!' zegt Harry.Ze word wit..Ik en Louis kijken elkaar aan.Ik ren naar het meisje toe achter de bali.Louis springt over de bali.'Uitslover' fluister ik.Louis grijnst.Ik hou een arm bij haar rug en Louis pakt haar hand.'Gaat het?' vraagt Zayn.'J-ha' zegt get meisje.Ze doet haar ogen dicht en zakt dan weg.'Louis til je haar op dan loop ik met je mee om iemand te zoeken' zeg ik.Louis tilt haar op en ik loop met hem mee.Ik kijk de patatzaak rond om te zien of er iemand is.Nee dus..'We kijken of er iemand anders is' zeg ik.We lopen een deur deur en zie gelijk al een paar mensen zitten.'Umm ze is flauwgevallen' zegt Louis.'Waarom dan?' vraagt één.'Umm.. omdat mijn vrienden mijn vriendin en ik wereld beroemd zijn' zegt Louis.'Oke leg haar maar daar neer?' zegt nog iemand.Louis knikt en legt haar op de bank.Louis pakt mijn hand en lopen samen weer de zaak in.'We gaan naar een andere zaak' zegt Louis als we weer bij de jongens komen.'Oke' zeggen ze tegerlijkertijd.Ik pak Louis' hand en lopen weer naar buiten.Op naar een andere zaak...

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu