Manou's POV
'Is het waar?' vraagt Emma.'Wat is waar?' vraag ik.'Ben jij verliefd op Zayn?' vraagt Louis.O help...Wat moet ik nu zeggen.Ik kijk naar de grond.'Ja dus!' zegt Louis.'Aahhh wat schattig!' zegt Emma.'Ik weet het niet..' zeg ik.'Tuulijk vind je hem leuk, dat ziet iedereen!' zegt Louis.'Is het dan zo duidelijk?' vraag ik.Als dat zo is schaam ik me kapot.'Je geeft dus toe!' zegt Emma en ze springt op.'Emma niet zo hard anders hoort Zayn het nog' fluister ik kwaad.'Sorry' zegt ze.'Maar je bent dus verliefd op Zayn' zegt Louis.'Ja' zeg ik.'Oke dat wouden we weten' zegt Emma.'Vind je het dan niet erg dat je nichtje verliefd is op je beste vriend?' vraag ik.'Nee tuurlijk niet, waarom zou ik daar boos om worden' zegt ie.Ik knik en sta op.'Kom' zeg ik.Ze staan nu ook op en lopen weer naar de jongens.'Wat hebben jullie besproken?' vraagt Niall.'We hebben besloten dat jij weg moet omdat je al ons eten opeet' grapt Louis.'Haha wat zijn we weer grappig' zegt Niall.'Zullen we nog in een atractie?' vraag ik.'The Big Tunder Mountain!' zegt Harry.'Maar die is weer in dat andere park' zegt Zayn.'Maakt toch niets uit' zegt Louis.'Nee oke' zegt Emma.'Anders gaan we nog in de Big Tunder Mountain en daarna shoppen' zeg ik.'Ik ben er mee eens!' zegt Emma.'Ik ook!' zegt Louis.'Zins wanneer hou jij van winkelen?' vraagt Harry aan Louis.'Weet ik veel' zegt Louis.'Ik vind het ook een goed idee' zegt Zayn.Hij kijkt me aan en geeft me een knikoog.Ik voel dat ik moet blozen.Louis en Emma moeten lachen.'Nou gaan we nog naar dat park?' zegt Liam.'Jaja' zegt Niall.We lopen het park uit en lopen het andere park wéér in.Als we voor het doolhof komen zien we Wini de Pooh staan.'Wini!!' roept Louis.De beer draait zich om en zwaait.'Kom we gaan op de foto' zegt Emma.Ik kijk Zayn aan en ren dan naar Wini de Pooh toe.We mogen gelijk op de foto.'Ik ga met Louis' zegt Emma.'Ik ga met Manou' zegt Zayn.Ik moet weer blozen.En Niall, Harry en Liam gaan samen.Louis en Emma gaan eerst met hem.Wat staan ze er schattig op! 'Kom wij gaan!' zegt Zayn.Hij pakt mijn hand en sleurt me mee.Bij die aanraking krijg ik een raar gevoel in m'n buik.Als we bij hem staan sla ik een arm om Wini de Pooh heen en Zayn slaat een arm om mijn heup heen.Louis maakt de foto en daarna een van Niall, Harry en Liam.'Nu een van ons allemaal!' zeg ik.Louis geeft zijn mobiel aan een Fransoos en gaat bij ons staan.Weer legt Zayn zijn arm om mij heen.Ik weet niet hoeveel foto's de Fransoos heeft gemaakt maar in iedergeval veel.'Zullen we terug naar de tourbus?' vraag ik.'Maar het shoppen dan?' vraagt Emma.'Dat shoppen kan wel wachten' zegt Liam.'Oke' zeg ik.Zayn komt naast mij lopen en pakt mijn hand.Omg ik voel me nu zo happy! Als we bij de bus zijn gaan we op de bank zitten.'Manou mag ik even met je praten?' zegt Zayn.'Tuurlijk' zeg ik.Hij loopt naar zijn slaapkamer en ik volg hem.Hij klopt op zijn bed en ik ga er op zitten.'Wat is is?' vraag ik.'Ik ben verliefd op je Manou' zegt Zayn.Ik kijk hem in zijn bruine ogen aan.'Ik ook op jou' zeg ik.Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht.Hij komt dichter bij mij en kust me.Als we allebij op adem moeten komen rust mijn voorhoofd op die van zijne.'Mag ik je nu mijn vriendin noemen?' vraagt Zayn.'Ja dat mag' zeg ik.Hij moet weer glimlachen en zoent me weer.Oke dit is de best dag ever!