Hoofdstuk 22

955 23 1
                                    

Emmas POV

Ik maakte uit de test dat ik niet zwanger was.'LOUIS!!' schreeuw ik.'Wat is er!!' roep ik.'KOM!!' schreeuw ik.Louis komt er aan rennen en gaat achter mij staan.'Ik ben niet zwanger..' fluister ik.Ik draai me om naar Louis en geef hem een knuffel.Zo blijven we 5 minuten staan.'Wou je wel zwanger zijn Emma?' vraagt ie.'Ik weet het niet..' zeg ik.Ik geef hem een kus en loop de badkamer uit.Ik loop me op bed vallen en pak mijn mobiel.Louis komt naast me zitten en kijkt met me mee op mijn mobiel.Ik open mijn twitter en zie dat ik allemaal nieuwe tweets heb.Ik bekijk er een paar.Heel veel zijn hele lieve, maar sommige staan dat ik dood moet.'Babe je moet daar niet naar kijken' zegt Louis.'Zullen we het aan de jongens vertellen?' zeg ik.'Ja is goed' zegt ie.Ik pak zijn hand en loop naar beneden.'Jongens, Emma moet iets zeggen.' zegt ie en gaat op de bank zitten.'Ikbennietzwanger' zeg ik.'Wat zei je?' vraagt Zayn.'Ik ben niet zwanger' zeg ik nu rustig.'Oke' zegt Niall.Ik ga bij Louis op schoot zitten.'Zullen we pizza bestellen?' vraagt Harry.'Ja is goed, wie belt?' zegt Zayn.'Ik wel' zegt Liam.Hij loopt naar de keuken en na een tijdje loopt ie terug weer terug.'Wat willen jullie allemaal hebben?' vraagt ie.'Ik wil Hawaï ' zeg ik.'Ik ook' zegt Louis.'Ik wil ook Hawaï ' zegt Niall.'Ik geef gewoon door dat er 6 pizza's Hawaï moeten komen, oké?' vraagt Liam.Ze knikken en dan loopt Liam weer naar de keuken.Na een tijdje komt Liam weer terug lopen.'Ze komen over een kwartier' zegt ie.We knikken en kijken weer naar de tv, wat moeilijk gaat omdat er een barst in zit.Na een kwartier hebben we onze pizza en gaan we aan tafel zitten.'Eet smakelijk!' zegt Niall.'Eetsmakelijk' zeg ik.Als we hem ophebben gaan we op de bank zitten.Louis grijpt de afstandsbediening.'Louis komt er iets speciaals op ofzo?' zegt Zayn.'Ja voetbal!' zegt Louis.'Kom je gezellig bij me zitten?' vraagt Louis aan mij.Ik knik en kruip bij hem opschoot.Als het voetbal begonnen is zit Louis op het puntje van de bank.Ik val bijna van zijn schoot af.'Emma?' vraagt Harry.'Wat is er Hazzaa' zeg ik.'Nou..je bent zo goed in dansen...waarom doe je daar niets mee' zegt ie.'Weet ik eigenlijk niet..' zeg ik.Nu ik bij de jongens woon heb ik geen tijd meer om te dansen.'Anders gaan we kijken bij een dansschool' zegt Liam.'Ik vind het goed!' zeg ik.'Mooizo dan doen we dat!' zegt Louis.'Zullen we een spelletje doen?' vraagt Louis.'Jij keek toch voetbal?' vraagt Niall.'Het is pauze' zegt Louis.Ik moet lachen.'Maar wat voor spel dan?' vraag ik.'Wie ben ik!' roept Harry.Ik loop naar de kast en pak het spel "wie ben ik".'Mag ik de kaartjes voor iedereen uitzoeken?' vraag ik.'Tuurlijk!' zegt Liam.'Dan kies ik die voor jou uit!' zegt Louis.Ik knik en kijk tussen de kaartjes.Ik begin met Harry, hij wordt James Bond.Liam is Albert Einstein.Niall is Leonardo di Caprio.Zayn is Lady Diana.En Louis is Micheal Jackson.Louis pakt de kaartjes van mij over en zoekt één voor mij uit.'Mag ik beginnen?' vraagt Niall.'Nee dames gaan voor hè!' zeg Louis en geeft me een kus.'Oke, ben ik een vrouw' vraag ik.'Nou...' zegt Harry.Als we het rijdje af zijn gegaan ben ik weer.'Je krijgt een hint' zegt Liam.'Wat jou betreft is het roze het nieuwe zwart' zegt Louis.'Ooohh ik weet wie ik ben!!' roep ik.'Dat mag je nu niet zeggen want je beurt is voorbij!' zegt Zayn.Ik geef hem een dodelijke blik en hij dijnst achteruit.Ik begin te lachen.Als ik weer aan de beurt ben roep ik keihard ' IK BEN MISS PIGGY!!'.'Goedzoo!!' zegt Louis en geeft me een kus op m'n slaap.Na een half uur word ik best wel moe.Ik leg mijn hoofd op Louis' schouder en doe mijn ogen dicht.Na een tijdje val ik in slaap.

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu