Hoofdstuk 7

1.3K 36 0
                                    

Louis' POV

'Ik ben moe' zegt ze tegen mij.Ze zakt langzaam weg en legt haar hoofd op mijn schouder.Als we weer bij de grond zijn til ik haar op en loop ik zo naar ons appartement.Als ik bijna bij het appartement ben,wordt ik bestormd door papparazi.Onee he niet nu denk ik.Ik hoor geklik van camera's.'Louis zijn jullie een stel?' hoor ik iemand zeggen.Ik knik en maak een gebaar dat ze stil moeten zijn.Als ik in onze kamer ben wil ik haar naar mijn kamer brengen.Als ik boven ben leg ik haar op mijn bed neer.'Wil je bij me komen liggen?' vraagt ze.'Jij sliep toch?' zeg ik lacherig.Ik ga bij haar liggen.Ze legt haar hoofd op men borstkast.'I love you' zegt ze.'I love you more ' en dan val ik samen met Emma in slaap.

Emma's POV

Als ik wakker word zie ik dat Louis niet meer naast me ligt.Hij zal vast al wakker zijn.Ik stap uit bed en doe mijn coole pantoffels aan.Als ik naar de woonkamer loop zie ik dat de jongens naar het nieuws kijken.

'Emma je bent op tv' zegt Zayn.Als ik ga zitten zie ik dat het inderdaad klopt *heeft Louis een vriendin,gister avond kwam hij uit de Londen Eye met iemand.Ze was is slaapgevallen en Louis tilde haar naar het appartement.Eerder die dag hebben papparazi foto's gemaakt van Louis zoenend met een meisje* zegt de presentator.Er komen foto's voorbei dat Louis en ik zoenen en hand in hand lopen.Als laatste komt er een foto waar Louis me draagt in zijn armen toen ik sliep.*Na wat onderzoek denken we te weten hoe het meisje heet:  Emma.Waarscheinlijk woont ze tegenover de jongens.Het is nog niet bekend hoelang er al iets speelt tussen Louis en Emma*

Louis' POV.

Nadat het stukje over mij en Emma afgelopen is kijk in naar haar.Ze begint te lachen.'Wat is er?' vraag ik.'Heb je mij die hele weg naar huis gedragen?' 'Ja..' geef ik als andwoord.'Ahh wat ben je toch lief' zegt ze een geeft me een kus.'Jakk!' hoor ik Niall zeggen.Ik kijk hem met een dodelijke blik aan.'Sorryyy boobear!!' roept ie dan.Hij rent naar boven als ik doe alsof ik hem wil pakken.Emma schiet in de lach.Ik haat echt die bijnaam..

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu