Niall's POV
Ik ren naar beneden om te kijken of Liam daar zit.Holyshit....er is een raam ingegooit.Ik loop naar het raam.Er ligt een steen met een briefje er op tussen het glas.Ik pak de steen en ren weer naar boven.'Jongens er is met een steen een raam ingegooit.Er zat ook een briefje aan!!' zeg ik als ik bij Emma en Louis kom.Ik geef hem aan Louis.Als hij hem leest laat hij hem op de grond vallen.Zen gezicht staat net alsof hij een geest heeft gezien.'Wat is er schat?' vraagt Emma.Ik pak het briefje op en lees hem ook.Omdat Louis nog steeds niets heeft gezegt,zeg ik het maar.'Hij is ontvoerd..' stamel ik.
Emma's POV
'Hij is ontvoerd..' stameld Niall.'Wat!!Laat eens zien!!' schreeuw ik nu bijna.Niall geeft me een het briefje en ik lees hem.*ik heb je toch gezegt Emma,als je een nieuw vriendje krijgt gebeurt er iets wat je niet leuk gaat vinden.Eerst wou ik dat schatje van jou eens iets aan doen maar toen dacht ik 'Nee Niels..als nou eens 1 van z'n bandmaatjes pakt doe je jou pijn,die Louis en z'n andere vriendjes.Dus nu is Liam weg..haha.Wil je hem terug? Moet je me maar eens opzoeken..ik geef je een tip..toen wij nog samen waren gingen we altijd naar een bepaalde plek..maar waar..dit krijg je er dus van als je mij dumt trut..ik ben je nog niet vergeten...*
'Omgg mijn ex vriendje heeft hem ontvoerd..' probeer ik te zeggen.Ondertussen zijn Zayn en Harry er ook en weten volgens mij al wat er is gebeurt.'Maar waarom zou hij dit doen?' vraagt Louis.'Ik heb hem gedumt toen hij aan de drugs ging' zeg ik.'Waar gingen jullie altijd heen dan?' vraagt Niall.'Umm..ik probeer het me te herineren..wacht eens...ik weet het!!' zeg ik.'Nou..?' vraagt Zayn.'We gingen altijd naar een verlaten landhuis..' zeg ik.'Zo'n landhuis hebben ze ook hier...zou hij Liam daar verbergen? vraagt Louis.'Misschien wel..' zegt Harry.'We gaan er niet heen zonder bescherming.' zegt Louis.'Laten we de politie bellen en zegge dat ze voor het huis moeten wachten..dan gaan we er met z'n allen er in met 2 agenten zodat we wel een beetje beschermd zijn.En de andere agenten wachten dan buiten.' zegt Niall.'Goed idee.ga naar men auto en Harry bel je nog even de politie?' vraagt Louis.'Jep doe ik' zegt Harry.We doen onze schoenen aan en lopen naar de auto.We wachten zo'n 5 minuten als Harry er aan komt.'Ik heb alles uitgelegt,en ze doen mee..de 2 sterkste agenten gaan met ons mee..ze dragen voor de zekerheid pistolen als het uit de hand loopt' hijgt Harry.'Waar moeten we heen?' vraagt Louis.'Naar het politiebureau,daar gaan ze het plan met ons doornemen.' zegt Harry.'Oke op naar het politiebureau.' zegt Louis.Zayn zucht en dan scheurt Louis weg.