Emma's POV
Louis in ik liggen nog steeds in een deuk.'Louis?' 'Wat is er babe?' 'Vroeger toen mijn ouders nog bij elkaar waren danste ik eigenlijk op hoog niveau.En ik wil eigenlijk wel weer dansen het zit echt in me..' zeg ik.'Als jij wil dansen dan gaan we toch kijken waar de dichtsbijzeinde dansschool zit.' 'Dankje!!!' en ik geef hem een dikke knuffel.'Wat bedoel je dan met dansen op hoog niveau?' vraag Zayn.'Nou..ik ging wel een paar keer met mijn team naar een wereldkampioensschap.En dan werden we wel eens eerste.En gwn naar heel veel wedstrijden.' 'Cool!' roept Harry.'Ik wil je wel eens zien dansen!' zegt Louis.'Maar wat voor soort stijlen danste je dan?' vraagt Liam dan.'Nou van alles wel.' 'Zoals?' zegt Zayn.'Umm...Jazz,Cheerleading' 'Wat! Cheerleading.Dat is toch dat je danst in een kort rokje en topje met van die dingen in je hand?' zegt Louis.'Ja, maar je moet er ook lenig voor zijn hoor! ' zeg ik dan.'Laat eens zien!!' zegt Harry.'Kijken of ik het nog kan'.Ik sta op van de bank en zoek een ruim plekje op.Als eerste ga ik in spagaat zitten (een been voor en een been achter).'Auww' roept Louis.Ik lach en ga ik split zitten(benen opzei).Weer maken de jongens een peinlijk geluid.'Doet dat niet zeer?' vraagt Zayn.'Nee niet als je er helemaal in zit' lach ik.'Maar ik zie ook wel eens op wedstrijden dat die meiden een flikflak en een salto doen.Kan jij dat ook?' vraagt Liam.'Tuurlijk!' zeg ik zelfverzekerd.' Alleen als jullie het willen zien heb ik wel meer ruimte nodig.' ' Oke kom dan gaan we naar buiten!' zegt Louis dan.We lopen met z'n allen naar buiten.Inmiddels is Niall er ook al weer.Als ik een plekje heb gevonden en ga ik klaar staan.Als ik klaar sta begin ik te rennen als ik de flikflak doe gaat het nog goed maar als ik de salto doe heb ik te weinig vaart en val op men rug.Ik voel een een pijnlijke steek door men rug.Ik hoor nog net dat Louis iets schreeuwt maar dan zak ik weg..