Hoofdstuk 15

1.1K 30 1
                                    

Emma's POV

'We zijn er' zegt Louis.We stappen uit en lopen naar. binnen.We worden bestormd door papparazie.'Waar is Liam?' vraagt iemand.We reageren er niet op en lopen naar binnen.We worden naar een kamer gestuurd die heel groot is.Er staan een paar stoelen.'Zullen we gaan zitten,ik denk dat we nog wel even moeten wachten' zegt Zayn.Ik ga bij Louis op schoot zitten.Er hangt een gespannen sweer tot dat er een agent aan komt.'Komen jullie mee?' vraagt hij.'Ja' zegt Harry.We lopen met de agent mee naar een andere grote kamer.Er staan allemaal agenten.Er staan ook nog 2 andere agenten in de hoek.'Hun gaan met jullie mee naar binnen,ze zijn voor de zekerheid gewapend als het uit de hand loopt.' zegt de agent.'Jullie gaan bij ons in een busje' zegt hij nog.'Is goed,zullen we dan gaan?' vraagt Louis.We lopen de kamer uit en de agenten volgen ons.We worden in een busje gezet en rijden met 8 busjes naar het huis.Als we er zijn stappen we uit.Ik pak Louis' hand vast.'Succes allemaal' zegt de agent.Louis geeft me een kus en pakt men hand.We lopen samen met de agenten naar de deur.1 van de agenten klopt op de deur...geen reactie.'We gaan de deur inslaan' zegt een agent.Er loopt een agent naar voren en samen trappen ze de deur in.'Komen jullie mee?' vraagt een agent.We knikken en lopen mee.De 2 agenten pakken hun pistool en lopen voor ons uit.Ik ga dicht tegen Louis aan lopen.Als we de hele beneden verdieping hebben gehad willen we naar boven lopen,maar de agenten houden ons tegen.'Jullie gaan naar buiten en zeggen dat er meer agenten moeten komen' fluistert 1 van de agenten.We lopen samen naar buiten.'Jullie moeten naar boven' zegt Harry.Iemand knikt en dan rennen de agenten naar boven.En daar staan we dan.Na zo'n 5 minuten horen we een schot.Ik pak Louis stevig vast.En ik voel dat de jongens mij weer vast pakken.'Ik denk dat ze hem hebben gevonden.' fluistert Zayn.Ik kijk Louis aan en zie dat ie huilt.Ik kijk rond en zie dat ook de andere huilen.Ik pak Louis weer vast en begin nu zelf ook te huilen...Ik hoor iemand schreeuwen.Ik kan alleen niet horen wie.Er is ondertussen ook als een ambulance.Ik hoor mensen naar beneden rennen.Ik wurg me uit Louis' armen en kijk wat er aan de hand is.Er rent een agent met Liam in z'n armen naar buiten.Ik zie geen bloed...gelukkig.De agent rent met Liam in z'n armen naar de ambulance.Als Louis naar de ambulance wil rennen hou ik hem tegen.'Wacht maar even ze zijn nog met hem bezig denk ik' zeg ik.Na zo'n 5 minuten komt een ambulance broeder de auto aankomen.'Hoe is het met hem?' vraagt Niall.'Hij is door z'n arm geschoten.Hij overleeft het wel' zegt ie.'Dat is mooi, wanneer mag hij weer naar huis?' vraagt Zayn.'Hij wordt nog behandelt en als alles goed is mag ie weer met jullie mee' zegt de ambulance broeder.'Waar is eigenlijk Niels?' vraag ik.'Weet ik niet, vraag anders even aan de agenten.' zegt Louis.Ik loop samen met hem naar 1 van de agenten.'Waar is Niels?' vraag ik.'Hij komt zo met de andere agenten, hij is opgepakt.' zegt ie.'Oke dan wachten we even' zeg ik.De agent knik en dan lopen we weg.Inmiddels is Liam er ook weer.'Ik vertel jullie thuis wat er is gebeurt' zegt ie dan.Na 5 minuten te hebben geklets komen de andere agenten en Niels naar buiten lopen.'JIJ BITCH, JE BENT NOG NIET VAN ME AF!!' schreeuwt Niels naar mij.Hij wordt mee getrokken en in een busje getrokken.'Zullen we naar huis gaan?' vraagt Niall.'Je hebt zeker weer honger' lacht Liam.'Je kan teminste weer lachen Liam!' zegt Harry.We lopen naar de auto.Dit keer gaat Zayn rijden.Ik ga bij Louis op schoot zitten.Gelukkig.. samen Liam naar huis..

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu