Hoofdstuk 34

747 20 1
                                    

Emmas POV

Ik sleur Louis de bus uit en trek hem mee.'Ze kwam gewoon om Zayn en niet om mij!' zegt Louis.Hij knijpt in m'n hand.'Louis je doet me zeer' zeg ik.'Sorry babe' zegt ie.'Ik denk dat ze echt voor jou kwam maar gevoelens voor Zayn kreeg' zeg ik.'Ik weet het niet' zegt ie.'Wanneer wil je weer terug?' vraag ik.'Nu nog niet' zegt ie.'Zullen we ergens gaan eten?' vraagt ie.'Maar ik zie er niet uit!' zeg ik.'Je bent altijd mooi!' zegt ie.'Dankje Lou!' zeg ik en draai me naar hem toe.Ik kijk hem aan in zijn helder blauwe ogen en begin hem te zoenen.Ik weet het..zomaar op straat, maar dit moest gewoon even.'Zullen we gaan ik heb het koud' zeg ik.'En ons etentje dan?' vraagt ie.'Kan nog wel een andere keer toch?' zeg ik.Hij knikt en hij slaat een arm om mij heen.En zo lopen we naar huis..

Zayn's POV

Wacht wat..wil ze nou zeggen dat het uit is? 'Wil je nou zeggen dat het uit is?' vraag ik met trilling in mijn stem.Ik moest het toch vragen.'Nee, maar het is ook niet leuk als wij een relatie hebben en iedereen is er tegen' zegt Manou.'Maar die reacties schelen me niets, ik hou van jou!' zeg ik.'Ik ook van jou' zegt ze.Ik buig me naar haar toe en kus haar.Het is geen lange kus want ik hoor Emma en Louis aankomen.Ik kijk haar aan en zie angst in haar ogen.'Niet bang zijn, Louis doet niets' fluister ik.Ze knikt angstig.De deur gaat open en ik kijk om.Louis heeft een glimlach op zijn gezicht.Hoe doet Emma dat toch? 'Hoi' zegt Louis kortaf.'Hoi' zeggen Manou en ik tegerlijkertijd.'Wij vinden het niet erg dat jullie een relatie hebben' zegt Emma.Manou krijgt een glimlach op haar gezicht.Ze staat op en rent naar Louis toe.Ze geeft hem een knuffel.'Het is al goed' zegt Louis.Ik loop naar Emma toe en geef haar een knuffel.'We hebben gepraat' zegt Harry die ineens acher ons staat.Ik draai me met en ruk om.Louis Emma en Manou draaien zich ook om.'We hebben er geen problemen mee als jullie een relatie hebben' zegt Liam.Ik loop naar Manou toe en geef haar een echte Zayn hug.Ik kijk haar aan en begin haar te zoenen.'Ieelll!!' zegt Niall.Louis en Emma beginnen te lachen.Ik beeindig de zoen.Ik ben blij dat ze het goed vinden.

Emmas POV

'Gaan we een film kijken?' vraag ik.'Jaa, Finding Nemo!!' schreeuwt Niall.'Nee..' zegt Louis.Ik kijk hem raar aan.Ik pak mijn glas en breng hem aan mijn mond.'Louis, je wil hem alleen niet zien omdat je van die film altijd moet janken' zegt Zayn.Ik begin te lachen en spuug mijn drinken uit.Recht in het gezicht van Zayn.De jongens en Mabou schieten in de lach..behalve Zayn.Die trekt een gezicht als een oor wurm.'IEELLLL!!' schreeuwt ie.Ik moet nu ook lachen.Ik zet mijn glas op tafel en lach verder op Louis' schoot.Zayn loopt naar de keuken en wast zijn gezicht.Als hij naar me toe loopt heeft hij een gemene lach op zijn gezicht.'Zayn je bent eng..' zeg ik. Zijn grijns wordt alleen maar groter.'Louis help!' zeg ik..Louis  trekt me van de bank af en drukt me in een hoekje.Zelf gaat hij voor me staan. 'Oke Zayn haal die enge grijns van je gezicht af' zegt Louis.'Nooit..' zegt Zayn met een gemeen stemmetje.Hij loopt op Louis af en begint met hem te stoeien.De jongens en Manou liggen nogsteeds in een deuk. Louis is sterker en drukt Zayn algouw tegen de grond.Louis gaat bovenop hem zitten en gaat met zijn handen ruig door Zayn's haar.Ik begin nu ook te lachen.'Aahh Louis mijn haar!!' roept Zayn.Louis begint nog harder te lachen en gaat nog ruiger door zijn haar.'GENADE!!' schreeuwt Zayn. Louis stapt van hem af en loopt naar mij toe.'Bedankt Superhero!' zeg ik.Hij grijnst en geeft me een kus op mijn slaap.Zayn ligt nog steeds op de grond.Ik loop naar hem toe en geef hem een hand om op te staan. Hij pakt mijn hand en staat op.Hij geeft Louis een dodelijke blik. 'Kijk maar uit badboy, ik druk je zo weer op de grond' zegt Louis. Zayn geeft hem een por en pakt dan Manou's hand.'Kom wij gaan slapen' zegt ie.Manou knikt en staat op.'Slaaplekker' zeg ik vrolijk.'Jij ook' zegt ie.'Kom wij ook' zegt Louis.'Oke' zeg ik.Hij slaat een arm om me heen en zo lopen we naar de slaapkamer.Ik trek mijn pyjama aan en ga op bed liggen.Louis komt bij me liggen en slaat een arm om me heen.'Ik hou van je' zegt Louis.'Ik ook van jou' zeg ik.Ik leg mijn hoofd op zijn borst en luister naar zijn hartslag.Na een tijdje word zijn hartslag regelmatig en ga ik ook slapen...

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu