Hoofdstuk 33

713 18 4
                                    

Emmas POV

Ik zit nu bij Starbucks.Ik weet dat het nog maar 6:00 is maar mijn broer wou hier met mij afspreken.Ik had net een berichtje gekregen.Hou wou graag met mij afspreken.Ik vroeg waarom zo vroeg.Maar hij kon s'middags niet.Ik hoor een deur opengaan.Ik kijk om en zie een gespierde gast staan.'Emma!' zegt ie.'Ronald!' zeg ik.Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel.'Zullen we even door Parijs lopen?' vraagt ie.'Tuurlijk!' zeg ik.Hij pakt mijn hand en zo lopen we door Parijs.'Ik heb je zo gemist Emma' zegt Ronald.'Ik jou ook' zeg ik.'En hoe is het met je?' zegt ie.'Heel goed, mijn vriendje is wereldberoemd met zijn vrieden die nu ook mijn vrieden zijn, en die van jou' zeg ik.'Ik heb een vriendin en ik studeer medicijnen' zegt ie.'Leuk!' zeg ik.'Hoellaat moest je weg?' vraag ik.'7:00' zegt ie.'Dat is het nu' zeg ik.'Oke, het was erg leuk je weer gezien te hebben Emma' zegt ie.'Vond ik ook' zeg ik.Hij geeft me een knuffel en een kus op mijn wang.'Doei Ronald' zeg ik.'Doei Emma' zegt ie en loopt weg.Ik loop weer richting de tourbus.Als ik de deur open doe zie ik Louis zitten.'Waar ben jij geweest?' vraagt Louis.'Ik liep even in Parijs' zeg ik.Ik schrik wanneer hij zijn mobiel tegen de muur aan smijt.'JE LIEGT!!' schreeuwt Louis.'Nee, ik ging echt naar Parijs' zeg ik.'JE GAAT VERDOMME VREEMD!!' schreeuwt ie nog harder.'Ik ga helemaal niet vreemd' fluister ik.'EN NU GA JE HET OOK NOG ONTKENNEN!?' schreeuwt ie.'Louis rustig' zeg ik.'IK KAN NIET RUSTIG ZIJN ALS JIJ GEHEIMEN VOOR ME HEBT!!' schreeuwt ie.Hij barst in huilen uit.'Maar Louis ik ga helemaal niet vreemd' zeg ik.'EN WAT DOEN DIE FOTO'S DAN?' schreeuwt ie.'Wat voor foto's' zeg ik.Ik voel een klap tegen mijn gezicht aan en ik word tegen de muur geduwt en val op de grond.Hij komt voor mij staan en hieft zijn hand op om me weer te slaan.Maar hij doet het niet want beseft dan dat hij me heeft geslagen.Ik verontgrendel zijn mobiel die naast me ligt.Er staan foto's van vanmorgen met mijn broer.Een foto dat hij mijn hand vast heeft en een van dat hij me een kus op mijn wang geeft.'WIE IS DIE GAST!!' schreeuwt ie.'HIJ IS VERDOMME MIJN BROER DIE IK 2 JAAR NIET HEB GEZIEN!!' gil ik.Louis trekt wit weg en gaat op de bank zitten.Hij slaat zijn handen voor zijn ogen en begint nog harder te huilen.Ik sta op en ren naar de badkamer.Onderweg zie ik Zayn met Manou lopen.'Wat is er gebeurt' zegt Manou.Ik antwoord er niet op en doe de deur van de badkamer op slot.Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn wang dik is.Iemand klopt op de deur.Het is Louis..'Emma!!' roept ie met trillende stem.'WAT!!' gil ik.'Het spijt me ik wil met je praten' zegt ie.Ik hoor dat de rest van de jongens achter hem staan.Ik wil geen ruzie met Louis.Ik hou ziels veel van hem.Ik open de deur en ren recht in zijn armen.Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en begin te huilen.'Sorry Emma, ik moest je geloven en ik had je niet mogen slaan' zegt ie.'Ik vergeef het je, ik moest het ook gewoon zeggen dat ik naar hem toe zou gaan' zeg ik.Ik kijk hem aan in zijn helder blauwe ogen en begin hem te zoenen.Ik hoor dat de andere jongens weg lopen.'Ik hou van je Louis' zeg ik.'Ik ook van jou' zegt ie.Ik wil nooit meer ruzie met Louis.

Zayn's POV

Ik zit op de bank samen met Manou en de jongens.Emma en Louis staan nog te knuffelen bij de badkamer.Het zal me niets verbazen als ze straks ook nog het bed in duiken.Tot mijn grote verbazing is dat niet zo.Zo komen ook op de bank zitten.Louis grijpt al naar de afstandsbediening maar ik hou hem tegen.'Nou..' zegt ie.'Ik moet iets vertellen' zeg ik.'Whats up?' zegt Harry.'Manou en ik hebben een relatie' zeg ik.'Wat!' zegt Louis.Hij wil opstaan maar Emma houd hem tegen.'Sinds wanneer' zegt Niall.'Gister..' zeg ik.'Manou voor wie kwam je nou, voor mij of om een relatie te krijgen met Zayn!' roept Louis.'Louis rustig' fluistert Emma.Louis kijkt Manou boos aan.Manou kijkt naar de grond en knijpt in mijn hand.'NOU?!' schreeuwt Louis.'Louis niet doen' zeg ik.'Louis..kom we gaan even een eindje lopen' zegt Emma.Ze pakt zijn hand en trekt hem mee naar buiten.Emma geeft Manou nog een dodelijke blik en stapt dan naar buiten.'Denken jullie er ook zo over?' vraagt Manou.Zonder iets te zeggen lopen Niall, Liam en Harry naar Nialls slaapkamer.Als we alleen zijn zegt Manou 'Misschien was het toch niet zo'n goed idee om het te zeggen'.Wacht wat..Wil ze nou zeggen dat het uit is?

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu