Hoofdstuk 10

1.2K 30 2
                                    

Emma's POV

Ik hoor iemand iets zeggen maar ik kan niet horen wat.Na een tijdje hoor ik een deur dicht en open gaan.Ik hoor de stemmen van Louis en Zayn.Louis is dus bij mij!!.Ik voel iemand mijn hand pakken.Ik probeer er in te knijpen maar het lukt niet.Dan laat diegene men hand los.'Ik hou zo veel van haar' huilt Louis.Aaahhh wat is dat schattig.Als hij nou even men hand vastpakt kan er weer proberen in te knijpen.Na zo'n 5 minuten voel ik weer een hand.Dit is mijn kans.Ik probeer zo hard mogelijk te knijpen.'Ze kneep heel zacht in mijn hand!!!' roept Louis.Pff ik probeer even heeeeell hard te knijpen en jij zegt ze knijpt een heeel klein beetje.'Echt??'  zegt Zayn. 'Jaa ik voelde het echt!' Ik probeer anders men ogen open te doen.Het lukt niet.Nog maar een keer proberen.Ja het lukt! Maar ik sluit ze direct door een felle zon.Als ik ze nog een keer open doe probeer ik ze open te houden.'Louis?' probeer ik te fluisteren.'Emma ben je wakker?' vraagt Louis verbaasd.'Ja zie je toch' probeer ik iets harder te zeggen.Hij lacht.'Wanneer mag ik weer naar huis?' 'Weet ik niet,zal ik even een dokter halen?' 'Nee ik wil eerst met jou zijn.' Hij grinnikt en zoent me.Wat heb ik dat gemist.Na dat hij zich terug trok liep hij naar de gang en ging een dokter zoeken.Ik pakte even men mobiel.Zo 1375 whattappjes,5 gemiste oproepen en 8 sms'jes.De gemiste oproepen zijn van Sanne.Ze heeft me 479 berichtjes op whattsapp gestuurd waarvan 1 luid *OMGG HEB JIJ MET DE LOUIS TOMLINSON!!!*Ik moet lachen en reageer direct terug.*Jaa..sorry dat ik nooit reageerde want ik lach in coma* Als ik al men berichtjes heb gelezen komen men moeder, Louis en een dokter binnen lopen.'Welkom terug!' zegt men moeder een geeft me een kus op men voorhoofd .

'Dankje mam'.Ik lach naar. haar.Louis komt ook naar me toe lopen en geeft me een kus op men lippen.'Wat heb ik dat gemist' zegt ie dan.'Ik ga even een foto maken van je hoofd en kijken of alles goed is.En als dan alles goed is mag je over een paar dagen al weer naar huis' zegt de dokter.Ik zie dat Louis een big smiley op zijn gezicht krijgt.'Dank u dokter' zeg ik.Hij geeft me een hand en loopt dan weg.Als men moeder en de dokter weg zijn geeft Louis me weer een kus.'Ik hou van je' zegt ie dan.'Ik meer van jou'

With YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu