Díj

117 6 14
                                    

Javítatlan:

A díjat ezúton is szeretném megköszönni DarocziViktor-nak. A könyvét Vikher története néven lehet megtalálni, érdemes belenézni:)

Szabályzat:

1. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad! (Én senkinek sem erőltetem)

2. Tedd ki a szabályzatot!

3. Írj 10 tényt magadról! 

4. Válaszolj 10 kérdésre!

5. Tegyél fel 10 kérdést!

6. Jelölj meg 10 embert a díjra!  

10 tény rólam:

1. Élek halok a zenéért. Számomra olyan, mint más embernek a levegő.

2. Állatszerető vagyok. De annyira, hogy egy szúnyogot nem csapok le, inkább csípjen szét.

3. Imádom festegetni a körmeimet.

4. Írok a suliújságba, valamint a megyei Naplóba is (Leginkább akkor, ha megkérnek rá). 

5. Hamar felidegesítek mindenkit. Olyat is, aki amúgy egy rendkívül türelmes ember.

6. Hatalmas a fantáziám, néha már én magam is megijedek tőle.

7. Kiállok a barátaimért.

8. Mérhetetlenül utálom a fizikát.

9. A humán tantárgyakat egytől egyig szeretem.

10. Egyszerűen nem tudok sportolni. És tényleg. Legyen szó akármiről.

Válaszaim:

1. Mitől félsz?

Sok mindentől😂 Mondjuk régebben a markolóktól, meg ezektől a nagy fűnyírógépektől is (halál komolyan xd). Mostanában inkább attól, hogy elvesztem valamelyik szerettemet. És valamiért a döglött állatoktól, és az emberi holttestektől (akkor is ha halottas kocsit látok), meg ami örök félelem az a gomb. Meg ne kérdezzétek hogyan és miért, ez valami fóbia.

2. Kedvenc édesség?

Raffaello, Toffifee, Ferrero Rocher:)

3. Kedvenc márka?

Ööööö, nem nagyon van. Talán Tom Tailor (parfümök), Converse, meg  HP (laptop).

4. Sajt?

Sajt😹🙌

5. Van olyan ember akit utálsz?

Olyan, akit tiszta szívemből gyűlölök, olyan nincs. De akit nemigazán bírok, olyan természetesen van.

6. Kedvenc film?

Tom és Jerry😹 Amúgy sok filmet szeretek, de nem tudok választani közülük, ezért marad a mesefilm:D

7. Kedvenc ital?

Cappy😊

8. Milyen állatod van?

Hát, azt tudni kell, hogy elváltak a szüleim. Szóval ami itthon (anyáéknál) van, az két ékszerteknős. A kutyám a mamáméknál csövezik, így már sokkal inkább az övék. Apáéknál meg 1 pincsikutya, 1 cica, 2 papagáj, sokféle hal, meg nemrég pusztult el a hörcsög meg a pintyek:(

9. Miket utálsz?

*Ha a képembe hazudnak. *Azokat a fiúkat, akik fosnak egy lánytól. *Azokat a fiúkat akik lenézik a lányt. *Azokat a fiúkat akik köcsögök a lánnyal stb xd. *A tonikot is, meg a *vadast, a *halas ételeket, a *nyúlhúst, *birkahúst.

10. Van valami mániád? 

*Mindig lenézek a földre miközben megyek, szinte már akaratlanul is, négylevelű lóhere után kutatva. *Ha járok egy új helyen, elteszek emlékbe egy kavicsot. Jelenleg más nemigen jut eszembe:D

Kérdéseim:

1. Felnőttként mi szeretnél lenni mindenképpen? (Ha nem múlik a megélhetőségen, a jegyeken, a szaktudáson)

2. Van példaképed? Ha igen, akkor ki?

3. Mit tennél ha betörnének hozzád éjszaka, miközben te az ágyadban fekszel, és észreveszed, hogy valami nem oké?

4. Kedvenc idézet vagy vers?

5. Ha te dönthetnéd el, hogy milyen nemzetbe születsz bele, és hol élnél mit választanál?  (Gondolok itt országra, városra)

6. Van kedvenc zenéd? Ha igen, akkor miért pont az?

7. 20 év gyönyörű külsővel, vagy 100 év rondán de okosan?

8. Film amit utálsz?

9. A jövődben (mondjuk úgy 30 év múlva) hogyan tudod magad elképzelni? (hely ahol laksz, munka, hobbi, család, külső, kocsi, pénz...stb.)

10. Szent Johanna Gimi vagy Bexi sorozat? (Ha olvastad. Ha nem, akkor kedvenc könyv?:))

Díjazottjaim:

Bonnie2019- Szerelem, a világ háta mögött

FridaBethHolloway- Érzelmek Fogságában. Viszont, mivel az már befejezett, én természetesen szeretem a Gyilkos Rémképeket is, úgyhogy te döntöd el hova teszed ki:)

BarthyBori- The Bright Side, vagy Red Riding Hood and The Wolf

Luca9827- Jó, nem tudok választani, döntsd el melyik könyvedben rakod ki:))

szuszogos- Kihívás (De az összeset nagyon szerettem, csak ez az ami éppen nincs befejezve)

GalViragFlower- Maradj Velem 2

city_of_angels98- Zombie Apocalypse 

PCStefany- A Szüzek Köre

1DLilyB- Én & A Testvérem

justmeanmydreams- Kérlek



Beteljesülő álmok ~1DWhere stories live. Discover now