Most akkor mivan?

156 5 0
                                    

Szia Sára, üdv újra Wattpadon:)

Hónapok kihagyása, mi? Ááá, semmi probléma.

Bevallom, mikor tavaly nyár végén javítani kezdtem az eddig megírt fejezeteket, túl nagy fába vágtam a fejszém. Idővel be kellett látnom, hogy ez így nem fog menni. Nem az, hogy időm, kedvem nem volt az egészhez. 

Úgyhogy most, majdnem egy évvel később visszapakoltam az összes megírt fejezetet és egyéb más közleményt is. Mindenhol feltüntettem, hogy átjavítottam-e, vagy hagytam-e az adott fejezetet.

Azonban új olvasók, vigyázat!

Amennyiben a javítatlan fejezetet olvassátok, előfordulhatnak (többségében az első pár fejezetben) zavaros, amatőr írói részek.

Amennyiben a javított részeket olvassátok(ahova le tudtok görgetni a fejezetben), előfordulhatnak a későbbi részekkel össze nem függő apróbb cselekmények, mert a javítás során kissé a történet kimenetelén is szerettem volna változtatni (de csak nagyon minimális mértékben).

Lehet, hogy érdemes mindkettőt olvasni, de rajtatok áll:D

A Beteljesülő álmok az a könyv, amellyel ezen a profilomon wattpados pályafutásomat elkezdtem, még 2016 februárjában. Ez a legelső, (és jelenleg az egyedüli) befejezett könyvem. Lehet, hogy néhány helyen unalmas, érthetetlen, túl boldog vagy túl drámás, de ez az én munkám, az én történetem, és büszke vagyok rá. Ha olvasod, észre fogod venni a fejlődésemet, ami ezen a könyvön kísérhető végig. Szóval kérlek titeket, olvasás közben ezeket vegyétek figyelembe.

Köszönöm, ha belelesel, ha csillagozol, ha esetleg hagysz magad után egy kommentet, de még azt is, ha csak totál véletlen nyitottad meg. Minden számít:)

Beteljesülő álmok ~1DМесто, где живут истории. Откройте их для себя