YENİ BİR GÜN, YENİ BİR OKUL, YENİ BİR AŞK !
Merhaba arkadaşlar; biz 3 arkadaş Wattpad'deki hikayeleri okuduktan sonra biz de bir hikaye yazmaya karar verdik.Biz yazarken çok güldük, eğlendik.İnşallah siz de okur, beğenir ve okurken bizim kadar eğlenirsiniz. :)
Bir gün ancak bu kadar berket (berbat ve felaket) olabilirdi.Yeni sınıfıma ilk adımımı atmıştım kafama bir şey yedim.
"Ahhh, hangi dingil attı lan bunu?" diye bağırıverdim.Siktiiir! Daha okulun ilk dakkasından üstüm başım bok gibi sınıfa girdim ve adamlarla kaynaşamadan çirkefliğimi gösterdim.Allam yarebbim ya, ağzım torba olsaydı da büzülseydi, arı olsaydı da soksaydı, ben sınıfın ortasında dingil diye bağırmasaydım.
Ben bu düşüncelerle cebelleşirken "Ben attım, nolucak?" diyen bir ses duydum.Bir dakika ya ben bu sesi bir yerden hatırlıyorum.
-2 saat önce-
"Uyanma zamanı, saat 07.00"
"Uyanma zamanı, saat 07.00"
Çalar saatin robotik sesini duymamla hayatımın gelmişine geçmişine saydırmam bir oldu.Bu ne yaa kargalar bokunu yemeden okul mu olurmuş? Bir dakika ya kargalar bokunumu yiyor? Buu kim uydurduysa ağzına sıçayım.Hatta okulu kim icat ettiyse onunda dıttttttttttt.Sabah sabah illa açtırcaklar bayramlık ağzımı.
Hatırlıyorum da en son lise 1'e başlarken bu kadar stres olmuştum.Şimdi daha da kötü.Çünkü kız denen garip canlılar (Lan ben de kızım, yanlış anlaşılmasın!) üç gün gibi kısa bir sürede grup olup, 5 günde de birbirlerine kenetlenebilen ve siyam ikizleri gibi tuvalete bile beraber giden, 10. günü sonunda aralarına bir sineğin dahi giremeyeceği varlıklardır.Gelde lisenin son yılında bu kızların arasına gir.
"Elaaağğğğğğğ!!! Kız sen hala kalkmadın mı? Öldürcek beni babanla senin bu uyuşukluğun.Okulun ilk gününden geç kal da aklın başına gelsin."
Hahh! Ben de annem ne zaman bağırmaya başlayacak diye merak ediyordum.Zavallı babacımda benim yüzümden paparayı yedi.
Kedi gibi gerindikten sonra yatakten fırladım.Hemen aynada bir kendime baktım.Bugün çok güzel olmalıydım.Telefonumdan Atakan Ilgazdağ'ın Yeni Bir Gün şarkısını açarak hazırlanmaya başladım.Anamm! O da ne? Annemin seneye giyersin mantığıyla aldığı okul gömleğine iki tane daha Ela girerdi.Anacım unutmuş olmalı ki bu yıl lise de son yılım.
Neyseki gömleğin altına en sevdiğim tişörtümü giyerek durumu kurtardım.Sıra saçlara gelmişti.Allahtanki kahverengi saçlarım doğuştan fönlü gibiydi.Adıma uygun olan gözlerim, düz saçlarım, minik burnum ve dudaklarımla aynadaki görüntüme gülümseyerek baktım.Ayıptır söylemesi azıcık güzelimdir de.Bir güzel süslenip, kahvaltımı da ettikten sonra sonunda çıkabildim evden.
Otobüs durağına doğru ilerlerken "tısss tısss" diye bir ses duymamla fırlamam bir oldu.Koşş kızım Elaaa koş! Öyle bir performans sergiledim ki Usain Bolt'a taş çıkarırdım.Neyse ki kıl payı da olsa otobüse bindim.Aman ne binmek! Son basamakta kalakaldım.Evimle okul arası topu topu 15 dakika sürmesine rağmen bu otobüsle sanki 45 dakika sürdü.Allahın kekosu kulaklığını son ses açmış "Serdar Ortaç-Dansöz" dinliyor.Tamam Serdar Ortaç dinleyecek kadar kötü bir zevkin var ama bunu neden bütün otobüsün öğrenmesini istiyorsun ki? Sabah sabah kafamın içine sıçtı.Bu arada akbili yolladım, gitti gelmiyor.Millet alıyor, benimki yok.Lan yoksa biri mi aşırdı? Gerçi içinde 2 tl kalmıştı.Olsun olum 2 tl, 2 tl'dir.Babacım kolay para kazanmıyor.Bağırsam mı acaba diye düşünürken geldi akbil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Böyleyim
Teen FictionAşk mı? Dostluk mu? Yoksa her ikisi de mi? Ya da hiçbiri mi?