Oylarsanız sevinirim :)
Bugün yapacağım.Söyleyeceğim.İçimdeki "Kendini kandırma Ela" diyen sese buradan "Söyleyince görürsün" deyip üstüne bir de el hareketi çekmek istiyorum.Öyle yok "Bir türlü fırsat bulamadım." yok "Unuttum." gibi bahaneler bulmayacağım.
İlk tenefüs Miray'ın kolundam tutup çekmesine fırsat bırakmadan koşa koşa sınıftan çıktım.Kantinde her zamanki köşemizde tam kimse yok diyecektim ki arkadan biri saçlarımı karıştırmaya başladı.
"Off Ayaz kes şunu" diye söylenmeye başladım.Hep aynı şeyi yapıyordu, üstelik ben kızdıkça daha da fazla yapmaya devam ediyordu.
Ayaz çay alıp yanıma oturduktan sonra "Çıkışta seni bir yere götürmek istiyorum." dedi.
"Nereye?"
Benim sorumu duymamış gibi "Sana önemli bir şey söyleyeceğim." dedi.
Asıl benim Ayaz'a çok önemli bir şey söylemem gerekiyordu.Bu yüzden hiç düşünmeden "Tamam." dedim.
Öğle tenefüsünde telefonuma "Arka bahçe." diye mesaj geldi.Öküz insan öyle mi mesaj atar.Emreder gibi.Gerçi şuan büyük ihtimalle bana kızgın.İhtimal derken bu ihtimal yüzde 99,99...
Arka bahçeye gittiğimde Rüzgar kollarını göğsünde birleştirmiş duvara yaslanmıştı.Beni görünce kafasını kaldırdı.O bir şey söylemeden ben mavi gözlerinde kızgınlığı görebiliyordum.
Dişlerini sıkarak "Söyledin mi Ela?" dedi.
Ben "Rüzgar..." diye söze başlamışken lafımı kesip "Söyledin mi söylemedin mi?" diye bağırdı.
"Bağırma Rüzgar! Biri duyucak."
Yaslandığı yerden uzaklaşarak "Umrumda mı sanıyorsun? Hani dün söyleyecektin." dedi.
"Bugün söyleyeceğim."
"Yarın da aynısını söyleyeceksin Ela."
Yanına gidip elini tutup "Hayır.Bu sefer gerçekten söyleyeceğim." dedim.
"Senin yerinde olmak isteyen kaç kız var biliyor musun?" Okulun kapısının olduğu tarafı gösterdi. "O kapıdan kaç kişi benim elimi tutup girmek istiyor biliyor musun?" Rüzgar'ın tavan yapmış egosu yine baş göstermişti. "Ama benim sevgilim napıyor? Herkesten beni gizliyor!" Allahım sanki iki tanesevgilim var.Birincisi Rüzgar, ikincisi onun iflah olmaz tavan yapmış egosu.
Bir an keşke peşinde bu kadar kız olmasa diye düşündüm.Sinirle "O zaman git benim yerimde olmak isteyen kızlardan birini bul." diye bağırarak uzaklaşmaya başladım.
Kolumdan tutup beni durdurdu.Aramızda sadece bir kaç santim vardı. "Ela.Tamam, öyle demek istemedim.Böyle gizli saklı olmak istemiyorum.Sanki kötü bir şey yapıyormuşuz gibi gizlenmek istemiyorum.Senin benim sevgilim olduğunu herkesin bilmesini istiyorum.Özellikle de onun."
Az önce sinirlenmiştim değil mi ben? Niye iki cümlesiyle hemen yumuşamaya başlıyorum ki?
Rüzgar'ın yanından ayrılıp sınıfa doğru giderken cebimdeki telefon titredi.İlayda'dan mesaj gelmişti.
Salak telefonumu zorla alıp numarasını kaydetmişti.
-Kızlar tuvaletine gel.
Ay sen kızlar tuvaleti yazmasan ben erkeklerin tuvaletine gelirdim canım ya.İyiki yazmışsın.
Tuvalete gittiğimde içerde bizim sınıftan olan isimlerinin Tuğçe ve Ceyda olduğunu bildiğim iki kızla beraber İlayda vardı.Ben girince diger iki kız İlayda ve beni yanlız bırakarak dışarı çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Böyleyim
Teen FictionAşk mı? Dostluk mu? Yoksa her ikisi de mi? Ya da hiçbiri mi?