15 ~ Tehdit

804 35 7
                                    

Erkenden bölüm koyduğum için çok mutluyum.Üstelik çok olaylı ve uzun bir bölüm oldu.İyi okumalar...

------------------------------------------------------------

2 hafta geçti.Koskocaman 2 hafta geçip gitti.Hala söyleyemedim.Yapmak istedim ama yapamadım.Şuan kendime bile yalan söylüyorum aslında.Yapmaya çalışmış olabilirim ama hiç yapmak istemedim.Ayaz’ın tepkisinden korktum, hala korkuyorum.Ama bir yandan da Rüzgar’ın böyle neredeye kadar demesinden…Aslında ikisine de hak veriyorum.Kim ister en yakın arkadaşı baş düşmanının sevgilisi olsun, ya da kim ister ki sevgilisi olduğunu herkesten saklayan, gizli saklı buluşmak isteyen birini.Beni istememelerinden korkuyorum.İkisini de kaybetmek korkuyorum ve hala ne yapacağımı bilmiyorum.

İlk hafta ikisinin de antremanları ikinci haftada maçları vardı.İkisini de çok az gördüm.Çıkışta antremanlara kaldıkları için Ayaz ile eve dönemedim.Sadece geçen haftasonu ve dün her zamanki ‘cumartesi günü geleneksel fizik dersi’mizi yaptık.Rüzgar ile mesajlaşmak ve okulun arka bahçesinde buluşmak haricinde hiçbir şey yapamadık.

Antremanlar sırasında birkaç kere Rüzgar ile Ayaz’ın tartıştıklarını duydum ama koç ikisinide takımdan atmakla tehdit ettiği için çok büyümemiş.Neden kavga ettiklerini ikisine de sormaya korktuğumdan bilmiyorum.Öğrenmek de istemiyorum zaten.

Artık birine söylemezsem patlayacağım.O yüzden Miray’a söylemeye karar verdim.

Odamın kapısının açılıp “Ben geldim!!!!” diye bağıran Miray’ın sesiyle kafamı bir türlü çözemeyip sadece baktığım test kitabımdan kaldırdım.

“Hoş geldin.” O kadar ruhsuz konuşmuştum ki tabi hemen anladı.

“Neyin var senin? Hasta falan mısın?”

“Hasta değilim.Sana bir şey anlatmam lazım.”

“Bütün hafta sen de bir şey vardı Ela.Ya çok mutlusun yüzünde güller açıyor ya da karalar bağlayıp oturuyorsun.Dökül bakalım.”

Sakin ve gayet normal bir şeymiş gibi “Rüzgar ile beraberim.” Dedim.

Şaşkınlıktan kocaman açılmış gözlerle bana bakıp bağırmaya başladı. “Neee? Neeeee? Beraberim derken çıkıyor musun yani? İnanmıyorum! Offf nasıl anlayamadım ben ya? Rüzgar sürekli sana bakıyordu dersde. Hatta bahçede bile bir Ayaz’a bir sana bakıyordu.”

Biraz daha bağırırsa annemin odama gelmesi hiç uzak bir ihtimal değil. “Biraz sakin ve sessiz olur musun Miray?”

“Tamam, sadece biraz şaşırdım.” Deyip yatağımı üstüne tam karşıma oturdu.

“Biraz mı?”

“Evet çok şaşırdım.” derken çok’un o’sunu bayağı bir uzatmıştı.”Ne kadardır berabersiniz peki?”

“2 hafta oldu neredeyse.”

“Sen 2 haftadır bunu nasıl saklarsın Ela benden?” diye sitem etti. “Ayaz da bilmiyor değil mi? Sen o yüzden bu haldesin.”

Ben BöyleyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin