Artık uzatmayalım olan olsun dedim.Bu bölüme bir bomba koydum.Belki sevineceksiniz, belki kızacaksınız.Baya geç bölüm ekledim.Bir sonraki bölümde iki haftadan önce gelmez çünkü sınav haftam.Sonra zaten yaz geleceği için sık aralıklarla bölüm koyacağımı düşünüyorum.İyi okumalar :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haftanın ilk günü. Yine pazartesi.Yine bir okul günü.
Okul kantininde sıradan kaynak yapıp önden almaya çalışırken bir yandan da gülüşüp, şakalaşan Miray ile Buğra’yı bekliyordum.Sıradan uzakta bir yerde duvara yaslanmış onları izledim.
Birden sol omzumun üstünden biri “Birbirlerinden hoşlanıyorlar.” dedi.Arkama döndüğümde baktığım yönü işaret eden Ayaz’ı gördüm.
Ona doğru dönüp gülümseyerek “Evet, ama birbirlerine bir türlü açılamıyorlar.” dedim.
Önce düşünürmüş gibi yapıp “Biz açılmalarını sağlayalım o zaman.” fedi.
“Nasıl olacakmış o?”
“Sen orasını bana bırak fıstık.” derken bir yandan da ölümcül gülümsemesini yüzünü yerleştirdi.
Koluna hafifçe vurup “Yaa Ayaz, aklında ne var söyler misin?” dedim.
“Çok meraklısın.” deyip yanağımdan bir makas aldı.
“Şu an bu hareketle İlayda’dan sonra okuldaki kızların yarısının düşmanı yaptın Ayaz beni saol.”
Bir anda gerildi “İlayda sana sataşmıyor değil mi?” dedi.
“Hayır.” dedikten sonra Miray ve Buğra kahkahalar eşliğinde yanımıza geldiler.
Ayaz “Çıkışta bir şeyler yapalım diyoruz.” dedi.
Buğra hemen atladı. “Olur bana uyar napalım?”
Ayaz’ın bir planı olduğunu bildiğim için sesimi çıkarmadan onların planı yapmasını dinledim.
Ayaz “Sinemaya gidebiliriz.” deyince Buğra ve Miray aynı anda “Müthiş bir korku filmi gelmiş.” dediler.
Ayaz onaylayınca korku filmine gitmeye karar verdik.İlk buluşmaların da korku filmine mi gitcekler? Aman ne romantik.Miray da ne meraklıymış korku filmine? Kız dediğin azıcık korkar.Tamam ben de izlerim ama alttan alttan da tırsmıyor değilim.Özellikle de sinemada.Allah vere de çok korkunç cinli minli bir şey olmasın.
Sınıfa doğru yürürken Ayaz’a doğru fısıldayıp “Birbirlerine korku filmi izlerken mi açılacaklar?” dedim.
Her zaman ki muzip ama bir yandan da tatlı olan gülümsemesiyle “Bana bırak dedim.” dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Böyleyim
Teen FictionAşk mı? Dostluk mu? Yoksa her ikisi de mi? Ya da hiçbiri mi?