Prolog

7.6K 251 3
                                    

Eram in acelasi loc mizerabil inca de cateva zile, legata de scaun asteptând cel mai probabil moartea ...sau ar fi o posibilitate ca gorilele aste care m-au rapit sa minta...se poate ca el sa ma caute, sa nu fi fost doar o alta pentru el.

Andy...unde esti?!

Franghiile dure cu care eram legata pe acest scaun afurisit isi pun rapid amprenta pe mainile si picioarele mele creand rani adanci.

Usa pivnitei in care eram tinuta sa deschis zgomotos si pe ea isi face aparitia John, omul care ma tine aici de cateva zile si in fiecare zi sunt batuta de catre el cu sange rece.
Macar...mi-ar placea sa stiu de ce face asta, ce i-am putut face eu ca sa imi faca asta?!

John: Ce faci tarfulito? (Intreaba cu un zambet viclean) Inca iti astepti iubitul? ( Intreaba cu o melancolie falsa) Sti ca probabil este cu vre una in club, nu? A fost un curvar si asa va ramane, iar tu ai fost doar o alta pentru el de la care nu a obținut ce vrea asa ca ti-a spus Pa pa.
Ai crezut ca il schimbi tu? Nu papusa , nu o sa mai ai ocazia , pentru ca tu... vei muri!

Spunand acestea, indreapta un pistol spre mine...poate e mai bine asa, decat viața asta de calvar mai bine merg in cer sau in iad, oriunde e mai bine ca aici.

Imi inchid ochii...asteptandu-mi moartea, care pare in acest moment singura scapare.

Sper sa va placa.
Si va rog sa imi scuzați neexperienta si la scris dar si la coperta. Si sper ca v-am starnit curiozitatea in legatura cu cartea.
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum