Emily P.O.V.
Se aude usa scartaind si pe ea isi face aparitia Miss Bosorogul Din Pădure.
Bosorogul:Te-ai acomodat tarfulit-o? (Spune si il sagetez cu privirea) Pai...ar trebui, o sa stai mult timp aici.
Se apropie de mine vrand sa puna mana pe mine dar il imping.
Eu: Bosorogu dracu, amu' la batranete te apuca?!
Bosorogul:O sa plătești pentru asta, cu varf si indesat.
Spune si vrea sa ma loaveasca, dar se pare ca daca bine faci, bine găsesti. Nu a apucat sa dea in mine pentru ca câinele cu care ma jucam inainte sa vina el la muscat de picior.
Bosorogul:Javra dracu' , te intorci inpotriva stapanului tau? Lasa ca am eu ac de cojocul tau.
Si scoate din teacă atașată de curea un cutit.
Eu:Nuu.
Strig si ma uit in jur si gasesc un fel de scandura, o iau repede si il lovesc in cap cu ea. Din fericire nu a apucat sa ii faca nimic cainelui.
Eu;Haide sa plecăm de aici baiete.
Ies din cabana aia afurisita cu cainele pe urmele mele, o iau la fuga prin pădure ca nu cumva sa se trezească bosorogul.
Cum fugeam speriata prin padure, m-am uitat in spate sa văd dacă nu cumva ne urmărește deja, dar cand mi-am intors capul in fata a fost prea tarziu...ma izbit de ceva tare si am cazut pe jos.
Probabil m-am izbit de un copac.
Cand mi-am ridicat privirea am observat ca defapt ceea ce m-am lovit era un el.
Matt P.O.V.
O cautam le Emily de cateva ore prin padurea asta nenorocita.
Trebuie sa recunosc ca sunt ingrijorat, am inceput sa tin la ea si chiar sper sa fie aici si sa nu fie mana lui Hood, pentru ca atunci ii bai mare.
Ce dracu, fata asta zici ca o intrat in pământ.
Andy a pus toata mafia sa o caute prin tot orasul.
Dar deja sa intunecat si va fi mai greu sa o gasim.
Bum
Cineva sa izbit in mine si a cazut, atunci cand si-a ridicat capul si mi-am dat seama ca e Emily.
Eu:Emily? Emily esti bine?
Se ridica si o îmbrățișez.
Emily:Matt? Ce cauti aici? Cum mai gasit?
Eu:Pai cum sa nu te gasim daca Andy a pus douazeci si ceva de oamenii sa te caute si te cautam deja de o zi intreaga? (Zic sarcastic)
Emily:Andy ma cauta? ( Spune in soapta zambind crezand ca nu am auzit-o)
Ea chiar il place pe Andy!
Am vrut sa spun ceva dar telefonul incepe sa imi sune. Ii Andy.
Convorbire telefonica
Andy:Omule nu am gasit-o! Am vorbit cu toti membri din mafie dar nici unul nu a gasit-o, daca e mana lui Hood? ( Spune îngrijorat )
Eu:Am gasit-o! ( Spun relaxat)
Andy:Frate, daca a patit cev... stai cum???? Ai gasit-o? Si ce p*la mea nu zici nimic? Tu nu vezi ce ma hazardez pe aici?? (Striga in telefon )
Eu:Mai usor frate ca imi spargi timpanul! ( strig si eu)
Andy:Unde sunteti? (Nici macar nu ma bagat in seama -_- )
Eu:Nu stiu cum sa iti explic dar acum mergem spre masina.
Andy:Ok, vin si eu acolo.
Si mi-a inchis.
Andy P.O.V.
A GASIT-O!!!!
Oare e bine? Oare ia facut ceva bosorogul ala libidinos? Daca a atinso? Daca ia facut ceva jur pe ce am mai sfant ca il omor! Ce tot spun aici?! O sa il omor ori cum!
Ma indrept grabit spre locul unde am lasat masina. De abea astept sa o vad pe Emy si sa o îmbrățișez si sa nu ii mai dau drumul! Nici nu o sa o mai fac, am fost odata prost si am suparato, nu o sa mai las pe nimeni sa o supere si asta ma include si pe mine.
Am ajuns la masina si ei inca nu au venit. Oare au dat peste bosorogul ala?! Sau daca sa intamplat ceva??
Mii de ganduri negative imi trec prin cap, sper doar ca nici unul dintre ele sa nu se adevereasca.
Ii vad iesind din padure, si in spatele lor era un dita-mai cainele, ce caine?! Ala poate fi confundat si cu un urs in pana mea.
Nu mai stau pe gaduri si merg spre Emily si o strang in brate foarte tare.
Emy-Andy......nu.. pot....sa ............respir....
Eu-Aaa, scuze, imi pare rau. Esti bine? Ti-a facut ala ceva? Cum ai scapat?
Emy-Mai usor (rade) sunt bine, nu am patit nimic...siii....sa spunem ca am avut noroc cu Pufi! (Spune si se apleaca si incepe sa se joace si sa il mangaine pe asa zisul Pufi care daca se ridica in labele din spate ii mai mare ca ea, dar in fine)
Eu-Nici nu ai idee cat de tare ma bucur ca esti bine! (Spun si o îmbrățișez iar)
Matt:Hai sa te ducem acasa Em'!
Emy:Bine.
Matt:Andy, spunele celor din mafi....
Eu:Clubul de dame ! ( Il corectez pe prietenul meu aiurit, care vad ca vrea sa ma dea de gol)
Emy:Club de dame?
Matt: Mdaaa, suntem foarte pasionati de sportul asta.
Emy:O...key?!
Eu;Haide sa mergem.
Emy:Stati, ce facem cu Pufi?
Matt: Il lasam aici!
Emy:Cum? Nu putem!! El ma salvat!
Eu: Hai Emy, o sa il luam ai pe Pufi. Il aduce Matt. (Spun si ii arunc o privire fulgeratoare lui Matt)
Matt face ochi mari si se grabeste si spune...
Matt:Daa, nu iti face griji, il voi aduce eu pe catelusul asta.
Spune si il mângâie pe Pufi pe cap iar acesta il maraie.
Will P.O.V
....
Gata si capitolul asta.
Sper sa va placa.
P.S. La media e Jena, matusa lui Emily.
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...