Am mers si eu spre clasa lui Emy, vreau sa ma asigur ca e bine dar cand am ajuns in fata clasei am auzit o discutie intre Emy si Luke.
Luke: Daca esti cu el vei deveni o curva. La fel ca si Zoe. Sau poate deja esti o curva.
O vedeam de Emy, era cu lacrimi in ochi. Am intrat in clasa si am luat-o in brate.
Luke:Salut Andy, cum o mai duci? Ce fac Maya si Andres? O stai ce pot sa faca doar sunt morti. (Spune in bataie de joc)
Eu:Dar tu cum o mai duci cu tramsportul de carne vie?
Se albeste la fata.
Luke:De unde sti tu de asta? O stai am uitat, tu esti seful mafiei Black, cea mai puternica mafie din oras, scuze ca te-am subestimat.
Am vrut sa ii mai dau o replica dar dupa mi-am dat seama ce tot vorbim noi aici si faptul ca Emy e langa mine.
Emy sa intors spre mine si avea lacrimi in ochi. Ma privea...dezamagita.
Andy P.O.V.
Eu:Emy...pot sa imi explic.
Luke:Haide Andy, chiar te rog. Spunei ca ai vrut sa iti bati joc de ea si dupa probabil sa o transformi in curva grupului tau.
Eu:Nu...
Nu apuc sa spun nimic ca Emily pleaca din clasa fugind.
Eu:O sa platesti scump pentru minciunile tale Luke.
Ies afara din clasa sa o caut pe Emy.
Emily P.O.V.
Nu-mi vina sa cred...
Am crezut ca ma place, ca insemn ceva pentru el. Dar de unde....sunt doar o jucărie fara valoare pentru el...sunt asa o proasta. Chiar am crezut ca un baiat ca el sar uita la o fata ca mine.
Mergeam pe holurile scoli dorind sa ies odata de aici. Prin minte imi treceau o gramada de ganduri negative si nu ma uitam pe unde merg si m-am lovit de cineva.
Matt:Hey Em', ce faci?
Eu:Tu stiai nu?
Matt:Ce sa stiu?
Eu:Va urasc!
Spun si merg mai departe.
M-am dus direct acasa si m-am inchis in camera mea singura. Trebuie sa imi pun ordine in gânduri.
Matt P.O.V.
Acum ce a mai facut idiotul asta de Andy?!
O stai, uite-l!
Eu:Ce sa intamplat cu Em'?
Andy:Luke...
Eu:Stai cum?! I-a spus despre mafie?
Andy:I-a spus mai multe nu numai despre mafie, si multe din ele sunt minciuni.
Eu:Cum asa?
Andy:I-a spus ca e o jucărie pentru mine....
Eu:Pai ce mai stai omule?! Mergi dupa ea! (Strig la el)
Emily P.O.V.
Cel mai groaznic sentiment pe care il poti simti vreo data e dezamagirea. Sa afli ca baiatul pe care il credeai perfect pentru tine si-a batut joc de tine si ca defapt el te considera o jucarie e...nici nu pot descrie sentimentul pe care il simt acum.
Oare macar ii pasa ca plang si ca sunt distrusă? Sau se distreaza pe tema asta?
Mi-au secat ochi de la cate lacrimi am varsat.
Acum...deja e seara. Stelele incep sa apara una cate una.
Tin minte ca mama imi spunea ca atunci cand o sa moara sa ma uit la cea mai stralucitoare stea pentru ca aceea este ea si ma vecheaza.
Poate daca traia treceam impreuna peste asta dar asa...sunt singura.
M-am gandit ca o plimbare mi-ar face bine.
L-am luat pe Pufi si am iesit afara mergand spre....habar n-am, ori unde.
Andy P.O.V.
...
Sper ca va placut. :*
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...