Capitolul 10

2.7K 158 8
                                    

Emily P.O.V.

Eu:Andy...eu...nu stiu...ce ar trebui sa fac.

Andy:Nu sti ce sa faci in legătură cu ce?

Eu:Cu sarutul... (spun si imi las privirea in jos)

Andy:Stai...tu nu ai mai sarutat nici un baiat pana acum?

Eu:Nu... ( simt cu imi ard obraji semn ca sunt rosie ca....ca o rosie)

Andy imi ridica fata cu un deget si se uita la mine zambind. Stai...de ce nu rade?!

Eu:De ce nu razi? E penibil!

Andy:Nu, nu e. Esti atat de drăguță si inocentă . De ce as rade?!

Eu:Pentru ca sunt patetica.

Andy:Ba nu esti! Esti cea mai frumoasa si draguta fata pe care am cunoscut-o.

Atunci se apropie de mine si ma saruta, si eu incerc sa ii raspund, si subliniez incerc.

Ne desprindem dintr-o data din sarut, si atunci vad si cauza.

Pufi la prins le Andy de pantaloni si il trage in spate.

Andy:Cred ca cainelui astuia nu ii place de mine.

Spune si incepem sa radem amandoi.

Ne asezam in fund langa pat si Pufi se pune in bratele mele.

Stam asa fara ca unul dintre noi sa spuna ceva si de acolo mi sa rupt firul.

Andy P.O.V.

E atat de draguta si inocenta incat mi-e frica ca daca o ating se sparge sau dispare.

Zici ca e prea frumos sa fie real, dar e real.

Acum doarme cu capul pe umarul meu si cu Pufi in brate.

Poate ar trebui sa fiu suparat pe Pufi pentru ca ne-a intrerupt dar nu sunt...in momentul asta nimic nu ma poate supara.

Il zgaltai putin pe Pufi pana se trezeste si se ridica din bratele lui Emy.

Atunci o i-au in brate stil mireasă si o asez pe pat, iar se putea ca Pufi sa nu se urce si el in pat in brate la Emy?! Nu se putea. Cainele asta ii de pomină.

I-au o foaie si un pix de pe birou si ii las un bilet lui Emy, si ca sa ii sara in ochii am lasat si un trandafir pentru prințesa mea.

Si dupa am plecat incercand sa nu o trezesc.

Dimineata

Emily P.O.V.

M-am trezit cei drept destul de fericita, dar fericirea mea nu a durat foarte mult. Ma asteptam sa il vad pe Andy cand ma trezesc...dar el nu era nicaieri, oare am visat!? Totul sa fi fost doar un vis?!

In minte imi umblau o gramada de ganduri negative, dar totul sa oprit cand am vazut pe birou un trandafir rosu, sub el stand un biletel. "Buna dimineata, pitico. Stiu ca probabil te-ai suparat pe mine fiind ca am plecat, dar nu am prea avut de ales, in camera putea intra oricand matusa sau varul tau si nu am vrut sa te pun intr-o situatie incomoda. Imbracate pentru ca la 7:30 te astept in fata casei sa mergem impreuna la scoala. ❤ App:Sarutul cu tine de ieri a fost cel mai dulce sarut primit avut vreo data, sper ca in dimineata asta sa mai primesc unul ^_^"

Nu am mai stat pe ganduri si am tulit-o in baie facandu-mi rutina de dimineata, dupa inapoi in camera si am dat peste problema cu care se confrunta toate fetele dar de care mie pana acum nici nu imi pasa. Cu ce sa ma imbrac?! Ma uit la ceas si observ ca mai am 10 minute pana trebuie sa ies. Am tras repede afara din dulap o pereche de blugi rosi un tricou negru cu imprimeul celor de la Black Veil Brides si o pereche de converse negre. Mi-am pieptanat parul, si mi-am dat cu putin fond de ten si un strat de rimel. Si am iesit afara din camera.

Jena:Unde te grabesti asa domnisoara? Will nu a plecat inca.

Eu:Mda... legat de asta. Azi nu merg cu Will.

Jena:O sa mergi pe jos?

Eu:Nu chiar...

Jena:Atunci?!

Eu:...

Nu apuc sa spun ceva ca suna soneria. Salvata de clopotel. Sau nu chiar...la usa era chiar Andy...ce are baiatul asta in gand?!

Andy:Buna dimineata doamna Dier. Astea sunt pentru dumneavoastra. (Spune si ii intinde un buchet de flori)

Jane:Pentru mine?

Andy:Da, pentru dumneavoastra. Si...acesta (Si imi intinde un trandafir negru de-a dreptul superb. Nu sunt eu un fan al florilor dar trandafirul asta e o exceptie) e pentru tine iubito.

Spune si ma saruta pe obraz.

Eu:Mersi (Spun si din nou cred ca sunt rosie ca niciodata)

Jena:Haideti sa mergem in bucatarie. (Spune si merge spre bucatarie iar eu si Andy o urmam)

Andy:Salut Will. Pofta buna frate.

Il saluta pe Will care saracul e luat prin surpridere cand manca ca nesatulul o clatita cu ciocolata.

Will:Black, salut. Mersi.

Jena:Haideti copii mancati si voi.

Andy si Eu(Simultan):Nu imi este foame.

Ne uitam unul la altul si zambim.

Andy:Putem pleca?

Eu:Da...stai doar sa ii dau de mancare lui Pufi.

Jena:Ii dau eu. Poti sa mergi.

Eu:Mbine.

Imi iau geaca de piele si iesim din casa si ne indreptam spre masina lui Andy,dar el se grabeste si imi deschide portiera si eu ii zambesc ca semn de multumire.

Ocoleste si el masina si intra inauntru.

Eu:Asta a fost putin jenant. (Spun si Andy rade)

Dupa 10 minute ajungem la scoala, si cand ne dam jos din masina toata scoala , absolut toti se uitau la noi. Andy vine langa mine si ma prinde de mana in semn de va fi bine.

Sper ca va placut.
Va urma...


Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum