Dimineața
Emily P.O.V.
Mă trezesc buimacă stand cu capul pe ceva tare dar dupa imi vine in minte ziua de ieri si zâmbesc cu gura pana la urechi.
Mă uit la ceas 7:30.
Eu:Andy, Andy vai întârziem la scoala! (Spun zgaltaindu-l)
Andy: Si ce? Nu mergem Azi. (Spune morocănos si se intoarce in partea cealalta)
Eu:Bine, dar eu merg! Poate ma întâlnesc si cu Mike. (Spun si ma ridic din pat nonșalant)
Andy:Ce? Nu nu nu, lasa-l pe Mike acolo unde ii si hai sa mergem la scoala.
De ridica si el din pat si eu il privesc râzând.
Andy:Ce smechera esti tu! (Spune si vine si ma sărută)
Am ajuns la scoala si toti ma priveau parcă cu mila. Ce dracu ii apucă pe toti?!
Atunci de nicăieri vine o papusa Barbie si ii sare in brate lui Andy si il sărută.
In momentul asta inima imi bate ca intr-un iepure. Si sunt toata rosie la fata de nervi. Cine mai e si tarfulita asta?! Dar ce ma raneste cel mai tare e ca Andy nu o respinge. Nu ii raspunde dar nici nu o impinge sau ceva...
Intr-un sfarsit sarutul sa terminat si singurul cuvînt pe care la scos Andy a fost...
Andy:Zoe?!
Zoe:Buna iubitule! (Spune cu o voce pitigaiata. Pff...tarfa.) vai ce frumos te-ai facut. Nu mai esti tocilarul de acum doi ani. Acum nu imi mai e rusine cu tine .
Ok, tarfa asta si-o cauta cu lumanarea. M-am dus in spatele ei si am traso de "parul ei" perfect care bag mana in foc ca ii doar extensi.
Eu:Ascuta aici papusica Barbie, nu pleci si te intorci cand ai tu chef. Acum pleaca dracu de aici.
Zoe:Ce vrei trafa dracu?! Ti sa pus pata pe Andy a meu?!
Andy:Asculta aici. Daca cineva e tarfa atunci tu esti aia. Si sa nu te mai prind ca te iei de iubita mea . (Maraie Andy si ma prinde de talie pe la spate)
Zoe:Auzi aici tarfo. Inima lui Andy a fost la mine si i-am facut-o bucatele si am aruncat-o la reciclare. Tu ce crezi ca insemni pentru el? Esti doar o jucarie.
De ce ma dor atât de tare cuvintele spuse de ea? Poate pentru ca sar putea sa aiba dreptate...Nu, nu se poate asta. Andy ma iubește si mi-a dovedito de o gramada de ori. Trebuie sa am incredere in el. Trebuie sa am incredere in cineva pentru prima data in viata mea de cand au murit părinți mei. Asta o sa fie destul de greu...
Andy:Emi...nu...(Vrea sa imi explice ceva dar il intrerup hotarata si ma adresez papusi Barbie)
Eu:Asculta aici papusa Barbie, nu imi pasa ce zici tu de Andy sau ce ai fost tu in trecut. Trecutul e in spate si prezentul e acum, si prezentul sunt eu asa ca Adios.
L-am luat pe Andy de mana si am pornit spre usa liceului. El ma strânge mai tare de mana si ma priveste zambind mandru.
Andy:Esti cea mai tare.
Eu:Stiu (Spun foartee modesta si budnesc in ras ca si Andy)
Andy:Si mai esti si foarte modesta nu am ce zice. (Spune razand)
Ne oprim amandoi din ras si ne uitam pe un perete unde era asezat un dita-mai afisul.
Andy:Balul de inceput de an e azi.
Eu:Este un bal?
Andy:Dap.
Eu:Nu am fost niciodata la un bal. Oare e ca in filmele alea cu adolescenți îndrăgostiți? (Spun visatoare)
De ce am spus asta. Andy nu e genul ala de baiat. Mai bine nu mai aduc vorba de asta. Deodata tot entuziasmul meu sa transformat in tristete.
Andy:Vrei sa fi partenera mea pentru bal? (Imi spune zambind smechereste)
Eu:Vorbesti serios? (Spun multtt mai entuziasmata ca la inceput)
Andy:Dap. Vrei sa fi partenera mea?
Eu:Daa (Spun si ii sar in brate el invartindu-ma.)
Seara
E normal sa am emoti? Zici ca ma căsătoresc nu ca merg la un bal la scoala.
Eram îmbrăcată intr-o rochie neagra pana in pamant si o pereche de pantofi negri cu toc inalt. Parul l-am facut bucle si l-am lasat pe spate, iar la machiaj am zis sa nu fie strident pentru ca nu imi place. M-am facut cu putin fond de ten, pudra, rimel, tus si putin fard negru si un ruj visiniu.
Andy trebuie sa ajunga din minut in minut. Si...se aude soneria. Imi iau un plic negru in care imi pun telefonul, un pachet de servetele si niste bani pentru orice eventualitate. Si cobor scarile si il zaresc pe Andy in sufragerie cred ca e interogat de matusa. E imbracat intr-o pereche de blugi negri o camasa alba si un sacou negru, a da....si cireasa de pe tort avea o cravată. Nu credeam ca o sa il vad vreo data pe Andy in cravata.
Andy:Avem o problema la tinuta ta. (Spune serios)
Auzind asta incep sa ma panichez. Ce sa intamplat nu ii place rochia? Machiajul ? Parul?
Andy: Multi baieti se vor uita dupa tine. Si tu esti doar a mea.
Ajung langa el si ma saruta.
Eu:M-ai facut sa ma panichez.
Andy:Nu ai de ce da te panichezi. Ori ce ai purta esti superbă. (Spune si ma pupa pe nas)
Matusa:Aww, sunteti atat de drăguți copii. Stati sa va fac o poza.
Eu:Matusa... (Spun indicnata)
Matusa:Nici o matusa, facem poza si gata.
Dupa 5 minute si o sedinta foto cu matusa iesim din casa si ne indreptam spre masina. Andy mergand inainte pentru a mi deschide usa.
Intra si el in masina. Si pornim spre liceu.
Eu:Scuze pentru matusa.
Andy:Nu-i nici o problema mi-a placut. (Imi zambeste si isi pune mana peste a mea)
Eu ii intorc zambetul.
Ajunsi in fata liceului Andy se grabeste sa iasa si imi deschide usa. Intram inauntru tinandu-ne de mana. Okey oricine sa ocupat cu organizarea arata super zici ca suntem intr-un film.
Eu:Wow...
Andy:Si-au îmbunătățit mult decoratiunile de acum 2 ani.
Eu:Nu ai mai fost doar odata la balul de deschidere doar odata?
Andy:Dap.
Eu:De ce?
Andy:O sa iti povestesc alta data. Acum hai sa ne distram.
Eu:Bine....
Andy :Vrei sa dansezi?
Eu:Sigur...
Am mers pe ringul de dans si am inceput sa dansam dar melodia sa schimbat si a inceput un vals. Ne-am apropiat si am inceput sa dansam pana cand il calc pe picior.
Eu:Scuzee, sunt mai stangace de fel. (Spun si imi las privirea in jos inrosindu-ma)
Andy incepe sa rada si imi ridica capul si ma saruta pe ambi obraji.
Andy:Stai linistita, si esti atat de draguta cand rosesti.
Andy:Vrei panci?
Eu:Da.
Andy:Ok, asteapta-ma aici.
Eu:Bine.
Nici nu a plecat bine Andy ca Matt a venit langa mine.
Matt:Cum l-ai convins sa vină? Andy a jurat ca nu va mai pune niciodata piciorul la un bal.
....
Sper sa va placa. :*
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...