Capitolul 27

2.1K 124 7
                                    

Emily P.O.V.

Matt:Cum l-ai convins sa vina? Andy a jurat ca nu va mai pune niciodata piciorul la un bal.

Eu: Nu l-am convins eu. El ma invitat.

Matt:I-ai zis ca ai vrea sa vi?

Eu:...Da

Matt:Vezi...a vrut sa iti faca pe plac pentru ca te iubeste.

Astea fiind spuse, pleaca si ma lasa cu gândurile mele dar aceastea sunt intrerupte de Andy care vine cu sucurile.

Andy: Esti bine iubire?

Nu ii raspund ci ii i-au ambele sucuri din maini si le pun pe masa si il i-au intr-o imbratisare.

Andy:Emy, ma speri...ce sa intamplat?

Eu: Te iubesc, esti cel mai bun lucru care mi sa intamplat si nu vreau sa te pierd.

Andy:Acum nu mai scapi de mine nici daca vrei iubire. (Spune si ma strange in brațe )

Dupa 3 ore

Balul e pe sfarsite.A fost cea mai frumoasa noapte din viata mea. Am dansat cu Andy si cu Matt si chiar m-am mirat de Andy ca nu a fost gelos sau cel nu a aratat asta. Am glumit a fost super tare.

Se aude un sunet de la microfon pentru a ne atrage atenția.

Eu:Ce sa intamplat?

Andy:Anunta regele si regina balului.

Eu:Sigur tu o sa fi regele domnule bad boy. (Spun chicotind)

Andy: (razand) Daca eu sunt regele tu esti regina mea. (Spune si ma săruta )

Pe fundal se aude ceva de genul "Si...momentul mult asteptat. Regele si regina balului sunt..." si dupa nu sa mai auzit nimic circa un minut dupa toți su inceput sa aplaude. Cand ne despartim din sarut imi dau seama ca deasupra noastra este un reflector si doamna directoare spune...

Doamna directoare:Veniti sa va luati coroanele dragilor.

Eu am ramas stana de piatra dar Andy ma sarutat pe obraz si ma luat de mana ducandu-ne pe scena iar doamna directoare ne aseaza coroanele pe cap incepand o melodie lenta noi doi însoțiți de toate cuplurile am inceput sa dansam vals.

Asa sa incheiat si noapte mea de vis acum sunt in masina cu Andy indreptandu-ne spre casa.

Eu: (Imi asez mana peste a lui si îl strang de mana) Multumesc mult Andy, stiu ca nu e deloc genul tau sa vi la un bal si asa mai departe dar ai facut-o pentru mine si te-ai asigurat sa fie o seara foarte frumoasă de vis chiar, si iti multumesc din inima pentru asta.

Andy imi prinde mana si o saruta.

Andy:Ori ce pentru prințesa mea.

Ajungem in fata casei mele si ma dau mai inspre el si il sarut.

Eu:Noapte buna Andy.

Andy:Noapte buna iubire.

Acestea fiind spuse ma mai saruta o data si eu ies din masina si intru in casa si merg in camera mea unde il găsesc pe Pufi in patul meu si ma arunc langa el si in putin timp adorm cu zambetul pe buze.

Emily P.O.V.

Dormeam linistita pana cand aud usa deschizandu-se si dintr-o data ii aud pe Will si pe matusa.

Will/Jane:Laaa multiiii aniiii.

Fiind inca somnoroasa nu am prieceput a cui e ziua.

Eu;A cui e ziua? (Intreb frecandu-ma la ochii)

Matusa:A ta prostuto, insfarsit ai împlinit 18 ani pitico. (Spune matusa luandu-ma intr-o imbratisare de urs)

Eu:E ziua mea? Stai...in ce data suntem astazi??

Will: 18 octombrie ametito. (Spune razand si lundu-ma si el in brațe)

Eu:Am uitat complet. (Spun razand)

Jane:Poftim scumpo, anul asta ti le-am pregatit eu cum mama ta nu a putut. (Spune si imi aseaza in poala o farfurie mare cu clătite la fel cum imi făcea mama in fiecare an)

Eu:Multumesc matusa, apreciez mult.

Jane:Haide, mănâncă, fa-ti rutina si ne vedem jos.

Eu:Bine.

Andy P.O.V.

Astazi este ziua de nastere a prințesei mele si am multe surprize pentru ea. Doar o singura data in viata faci 18 ani nu?!

Prima surpriza ii ca se va trezi cu mine la usa si stiu ca nu ii prea plac florile dar buchetul asta sigur ii va placea, sa nu mai zic ca ii aduc lu Pufi un nou prieten.

Sunt deja la usa si astept sa imi deschidă cineva.

Will:Vai...astea sunt pentru mine?! Black frate nu trebuia.

Eu:Dar te rog frate, insist! (Spun intrând în jocul lui, amândoi izbucnind in ras)

Will: Haide intra.

Will:Apropo :Ce e in cutie?

Eu:Ceva pentru care sper ca Jane nu ma va omora. (Spun razand)

Will:Ok, urca sus Em' e in camera ei.

Eu:Bine

Urc scarile si bat tacticos la usa.

Emy:Sunt gata imediat matusa. Cobor intr-un minut.

Mai bat odată.

Emy:Will, tu esti?

Eu;Nu.

In 2 secunde usa sa deschis si de dupa ea si-a facut apariția pitica mea.

Eu:La multi ani iubire. (Spun si ii intind buchetul de trandafiri)

Emy:Andy, sunt superbi. Multumesc.

Eu: Si asta nu e tot. (Spun si ii intind cutia de cadou in forma de inimă.) Sper ca Jena sa nu ma omoare pentru asta. Dar cum stiu ca iti plac asa mult animalele, ma risc si sper sa iti placa.

I-a cutia cu mainile tremurande, ii da capacul jos si un zambet imens ii apare pe buze.

Emy:O sa te omoare matusa. (Spune razand)

Eu:Stiu, dar pentru tine merita. Nu am stiut pe care sa il aleg asa ca i-am luat pe amandoi.

Emy:Sunt atat de drăguți. Multumesc Andy. E cel mai frumos cadou pe care l-am primit.

Eu: Si asta nu e tot. Vei avea o zi de nastere plina de surprize.

Calum P.O.V.

Astazi e in care voi putea sa imi îmbrățișez sora cu adevarat. Azi va afla totul. Va sti ca sunt fratele ei, va sti de părinți nostri, va sti despre slujbele noastre..va afla totul.

...

...
P.S. La media cadoul lui Emily.
Sper sa va placa. :*
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum