"-" intrebarile
"•" raspunsurile 😘😇-De unde iti vin ideile pentru carte? Adica cum iti vin ideile?
•Pai...sincer nu stiu 😂😂 pur si simplu, cateodata ascult muzica sau ma uit la un film si poate ma inspir de acolo sau alte ori visez continuarea sau pur si simplu stau si ma gandesc si pur si simplu ma "loveste" o idee.
-De ce Andy Black si nu Justin Biber?
•Nu spun ca Justin Biber e oribil si nu canta bine pentru ca chiar si eu ascult vreo 3 melodi de-a lui care chiar imi plac dar in rest nu sunt fanul lui dar im schimb cu Andy,la el, poate oi fi eu nebuna dar totul ce face imi place (Nu subt obsedata,doamne fereste,sunt doar un fan 😇) singurul lucru care chiar il urasc la el e ca si-a scos piercing.ul din buza 😡.
-Ai Iubit? Cum il cheama?
•Nu am iubit, am avut dar ne-am despartit de curand, il chema Paul.
-Care e materia/materiile care iti fac probleme si care subt cele care iti plac?
•Imi place romana si logica si imi cam fac probleme limbile straine (franceza si engleza)
-Ai suferit vreo data dupa un baiat?
•Nu, din punctul meu de vedere nu merita. Orice baiat poate fi inlocuit foarte usor. 😁
-Cum a fost clasa a 9-a?
•Un cosmar. Glumesc,nu pot sa zic ,vai ce bine a fost, mi-am facut o mie de prieteni si totul a fost numai unicorni si roz dar nu a fost chiar ingrozitor.
-Te-ai gandit vreodata ca vei ajunge asa departe cu cartea?
•Nu, sincer credeam ca nimeni nu va citi aiurelile scrise de mine. Dar chiar, ziceti-mi sincer va rog, ce va atrage la cartea asta in asa fel incat sa o cititi? Chiar vreau parerea voastra sincera va rog
Si ulrima si cea mai ciudata (nu intrebarea,raspunsul care il voi da)
-De ce iti este frica?
•Imi e frica de judecata oamenilor, mereu este o frica in mine sa zic sau sa fac ceva gresit pentru a nu fi judecata.
Si...am facut o si pe asta 😂😂
Maine ne "vedem" din nou cu un alt capitol. 😈
Va multumesc celor care ati citit, sunteti cei mai tari. Va pup 😘😘
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...