Capitolul 17

2.5K 146 17
                                    

Andy P.O.V.

Usa se deschide foarte repede si dupa ea apare Emy cu lacrimi in ochi si nervoasa....

Emy:Sa nu imi mai zici asa in viață ta, ai înteles?! Nu ai dreptul sa imi spui asa. (Striga nervoasa dar....si trista)

Eu:Emy....asculta-ma te rog...

Emy:Sa ce? Sa ma dintrugi mai tare?!

Emy:Te rog.

Intram in camera ei si ea se aseaza pe pat iar eu ma invart prin camera încercând să îmi găsesc cuvintele.

Eu:Te-am mintit pentru ca mi-a fost frica...mi-a fost frica ca te vei speria si ca nu vei mai vrea sa ma vezi niciodată...iar in legatura cu ce a spus Luke nu e adevarat. ...nu esti doar o jucarie pentru mine...niciodată nu ai fost.

Emy:Te cred...

Am crezut ca inima o sa imi sara din piept cand am auzit asta.

Emy:Andy....vreau sa imi povestesti despre Zoe, despre familia ta, despre viata ta....eu nu stiu nimic despre tine.

Spune si isi lasa privirea in jos. Cred ca e timpul sa afle totul.

Eu: Totul a inceput cand aveam 11 ani. Mama pregatea masa iar eu cu tata ne jucam fotbal in curtea din spate. Am fosti distrati de un strigăt si un sunet puternic, pe atunci nu stiam cum suna o impușcatura de pistol. Am dat sa intr-un sa vad ce sa intamplat dar tata ma optit si mi-a spus sa ma ascund si el a intrat in casa. Eu nu l-am ascultat si ma uitam ce se intampla pe geamul de la bucătărie. Ceea ce am vazut atunci nu mi-a mai iesit din minte niciodata. Mama era pe jos intr-o balta de sange iar tata era tinut de doua gorile si dupa....impuscat in cap.
Dupa am fugit cat am putut de repede in sopron. Am fost un las bun de nimic.

Deja râuri de lacrimi curgeau pe fata mea, ma simt atat de slab, niciodata nu am plans de fata cu cineva. Dar toate aceste gânduri au plecat odata ce am simtit bratele lui Emy in jurul meu. Ne despartim din imbratisare si îmi sterge lacrimile cu degetele ei micute si ma imbratiseaza iar.

Emy:Imi pare rau Andy, din cauza mea iti amintesti din nou acele momente oribile. Imi pare rau ca te-am obligat sa imi povestești.

Eu:Tu nu mai obligat sa fac nimic iubito, odata si odata tot o sa trebuia sa iti spun.

Emy a aprobat.

Eu:Dupa înmormântarea parintilor mei, toate rudele noastre nu stiau cum sa se bata pentru avere. Eu am ramas in grija unchiului meu Deniz. Si prin ramas, vreau sa spun ca venea odata pe luna sa vada daca nu am murit. Bani am avut intodeauna dar cine are nevoie de bani cand esti complet singur?! La scoala toti ma strigau orfanul si isi bateau joc de mine, atunci nu eram ca acum tipul rau. Atunci eram timid si nu vorbeam cu nimeni. Asta pana cand intr-o zi dupa ore, pe atunci eram in a 8-a, Jake cel care facea legea in generala. A sarit sa ma bata, eu nu facem nimic, doar imi asteptam portia de bataie. Dar dupa de mi-a dat un pumn de am cazut pe jos. Asteptam sa continuie dar cand am deschis ochi, am vazut doi băieți care il bateau pe Jake si unul a venit spre mine ajutandu-ma sa ma ridic. Si ei erau ca si mine, orfani sau parasiti de parinti si lasati pe strazi. Acei baieti erau chiar Matt, Ben si Nick. De atunci ei stau la mine si suntem ca o familie. Uneori am impresia ca Ben e ca un tata si Matt e ca o mama pentru mine si Nick. (Spun razand)

Eu:Cand am mers la liceu in clasa a noua, era o fata pe care am pus ochi si care ma atragea. Zoe

La prima vedere am crezut ca era o fata cuminte dar rau de tot m-am inselat. La liceu m-am impretenit cu un baiat Luke.
Am fost ca frati si in tot acest timp m-am indragostit peste urechi de Zoe.

Inaintea balului bobocilor mi-am facut curaj si i-am zis sa vina cu mine, iar ea a acceptat, de acolo a început o relatie frumoasa din punctul meu de vedere pe atunci, dar pentru Zoe era un joc. Ma mintea mereu cum vroia, cand am facut o luna de relatie i-am cumparat o bratara de argint cu initialele noastre pe ea si un trandafir si am mers acasa la ea sa ii fac o surpriza. Dar cel care a avut o surpriza am fost eu, dar una neplacuta. Zoe si Luke se sarutau cu patima. Atunci Zoe si-a dat masca jos de pe fata, cand ma vazut radea batandu-si joc de mine ca ce naiv am fost ca chiar am crezut ca ma iubeste. Singuri care au fost in continuare langa mine au fost Matt, Ben si Nick. De atunci am devenit Black cel de care tuturor le este frica, cel care conduce o mafie, cel nemilos care dupa zisele lor nu e in stare sa iubeasca.
(Spun razand ironic) Dar eu chiar te iubesc Emy, te iubesc foarte mult.

Emy:...

....

Sper sa va placă. :*
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum